וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: טביב לא פוסל מינוי מאמן זר, ולב ומשאדו הוצעו

16.4.2014 / 12:53

הבעלים בוחן את מועמדות הפורטוגלי והבולגרי, ששיחק בישראל. דריכות לקראת חיפה, איציק כהן לא הורשה להתאמן

one

לאחר שהבטיחה את הישארותה בליגת העל, בית"ר ירושלים כבר חושבת על העונה הבאה, למרות שלל הבעיות הכלכליות. השחקנים אמורים לקבל את המשכורות לאחר החגים כאשר במועדון חוזרים ואומרים: "המצב נשאר כפי שהיה, בכל חודש ללא הזרמת כספים מאלי טביב אין אפשרות לשלם משכורות, כי אין הכנסות".

הבעלים עצמו ממתין לתשובות מראש העיר ניר ברקת, שמנסה לסייע למועדון בכל דרך אפשרית. ראש עיריית ירושלים שהה לאחרונה בארצות הברית וגייס תרומות לעיר וייתכן כי אחד התורמים אף יסייע כלכלית לבית"ר. בסביבתו של ראש העיר אמרו כי ההתפתחויות בנושא יהיו בעוד מספר שבועות.

אלי טביב, בעלי בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
לא פוסל אף אופציה. טביב/יוסי ציפקיס

אלי טביב ממשיך להתלבט בנוגע למאמן הבא של בית"ר. בסביבתו של טביב אמרו כי "הוא לא סתם מתלבט, קשה לראות מישהו שבאמת מתאים היום מבין המועמדים". טביב הפתיע כאשר לא פסל אפשרות למנות מאמן זר. טביב אף ביקש מסוכנים לשמוע פרטים על מאמנים שהוצעו לו. בין השמות: מנואל משאדו הפורטוגלי, מאמן נסיונל המקומית, ואמיל ולב הבולגרי ששיחק בישראל בשנות ה-90 ומאמן את לוקומוטיב סופיה הבולגרית.

בית"ר חזרה היום להתאמן לאחר יומיים חופשיים שהעניק רוני לוי לשחקנים. בבית"ר יודעים שהפועל חיפה הסתבכה בתחתית אך השחקנים מרגישים רצון לנקמה ואמרו: "אחרי ה-2:2 נגדנו במחזור הקודם וגם בניצחון במושבה הם ידעו להשתחצן ולדבר מגבוה, אולי זאת הזדמנות לסגור חשבון".

איציק כהן לא הורשה להתאמן בעקבות התגובה שלו לחילוף במשחק נגד מ.ס אשדוד במחזור האחרון. השחקן צפוי לעמוד לועדת משמעת ולספוג קנס. בבית"ר אמרו: "איציק מתנהג למופת מתחילת השנה, אבל יש כללים ומי שעובר עליהם צריך לתת את הדין".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully