וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שחר מתלבט בין 2 מועמדים, סטנוייביץ' ביניהם

15.4.2014 / 23:06

במועדון צמצמו את הרשימות וקיבלו המלצות חמות על הסרבי. פניה לרוני לוי תיעשה רק אם יירדו מזר. מאמן פורטוגלי הוצע

one

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, יקבל לאחר חג הפסח החלטה סופית לגבי המאמן הבא. ככל הידוע, לשחר יש שני מועמדים בכירים זרים והוא מתלבט ביניהם. אחד המועמדים הוא המאמן הסרבי אלכסנדר סטנוייביץ', שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט. בחיפה טוענים כי שחר טרם קיבל את ההחלטה הסופית בעניין המאמן. מי שמתווך בעסקת סטנוייביץ' הם סוכני הכדורגל פיני זהבי ופאלי רמאדני, שעובדים בשותפות. השניים המליצו על המאמן שהוזכר כמועמד לנבחרת סרביה וכן זכה בדאבל עם פרטיזן בלגרד.

אופציית רוני לוי תחזור רק אם שחר יחליט לרדת ממועמד זר וללכת על מאמן ישראלי. בימים האחרונים הוצע לחיפה גם מועמד מפורטוגל. מדובר במאמן הפורטוגלי ז'ורז'ה קוסטה, כוכב העבר של פורטו, שמאמן כיום את פאסוס פריירה ואימן בעונה שעברה את אנורתוזיס. אגב, לחיפה הוצע גם מאמן פורטוגזי מוכר יותר, כוכב העבר סה פינטו שמאמן כיום באופ"י כרתים ומחזיק בהצעות נוספות מאירופה. לא ברור האם השניים נמצאים ברשימות הסופיות, אבל במועדון כבר דנו במועמדות שלהם.

מאמן פרטיזן בלגרד, אלכסנדר סטנוייביץ'. Claudio Villa, GettyImages
בדרך לחיפה? אלכסנדר סטנוייביץ'/GettyImages, Claudio Villa

עד מינוי המאמן, חיפה מעכבת מגעים עם שחקנים זרים אך אם סטנוייביץ' יגיע הוא ירצה להביא איתו את המגן השמאלי של פרטיזן, ולדימיר וולקוב. טאלב טואטחה אמור לעזוב בקיץ לבלגיה וסטנדרד ליאז' כבר גיששה בעניינו. חיפה עוקבת אחר חלוץ קמרוני, אלבר בוסה בודוג'ונגו, שמשחק בקבוצת קביליה מאלג'יר. מדובר בשחקן הסגל הרחב של נבחרת קמרון. העונה הוא כבש 11 שערים ב-24 הופעות. "עד שלא נמנה מאמן, אף שחקן לא רלוונטי", אמרו במועדון. למרות הדברים האלה, חיפה כבר לוטת עיניים למספר שגרירים, בניהם רמי גרשון, שבשלב הזה עדיין לא הסכים לחזור לישראל. כזכור, חיפה כבר החתימה את הרכש הראשון לקיץ הקרוב – החלוץ שחר הירש.

אנדריי פיליאבסקי אמור להחליף את דקל קינן הפצוע במשחק הקרוב מול באר שבע, שייערך בנתניה. השחקן כבר אמר למקורביו כי הוא מאוכזב ממעמדו בקבוצה ומהעובדה שכמעט לא שיחק דווקא מאז זימונו לנבחרת אוקראינה. פיליאבסקי נכנס כמחליף במשחק האחרון וכעת מיועד לפתוח בהרכב. סארי פלאח, שלא מעוניין להישאר ככינור רביעי בעונה הבאה (חיפה בונה על בלם ישראלי וזר לצד קינן), עשוי לפתוח על הספסל אם יהיה כשיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully