וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל כהן: "זה היה מכוון", עגייב: "יא אפס מאופס"

העבירה האלימה של ראיוס על דהן הרתיחה את בני יהודה, גם ראלי מצטרף: "חתיכת אפס". אבוקסיס: "עוד לפני כן היו ביניהם קללות". דודו ביטון צייץ: "לגרש אותו מישראל". דהן יועבר מרמב"ם לאיכילוב

one

מכבי חיפה ובני יהודה נפרדו הערב (ראשון) ב-2:2 דרמטי במשחק במסגרת המחזור ה-25 בליגת העל. הזהובים שוב שמטו פיגור 2:0, שוב ספגו עמוק בתוך תוספת הזמן (בדקה ה-96), אבל סיפור המשחק הזה היה כמובן העבירה המחרידה של רובן ראיוס על רפי דהן.

קשר מכבי חיפה זינק עם שתי רגליים קדימה ותיקל את דהן בחריפות, וראה אדום ישיר ה-84. דהן שהוצא מכר הדשא על גבי אלונקה והוחלף, נלקח לבית החולים רמב"ם, שם עבר הקשר סדרת בדיקות וצילומים במהלך הלילה ונראה כי למרות האבחנה הראשונית הוא אינו סובל משבר בשוקית, אלא מפגיעה ברצועות הברך - כך נמסר מבית החולים. הקשר צפוי לעבור צילום MRI נוסף כדי לאבחן סופית את חומרת הפגיעה, ועד אז רגלו הושמה בסד מיוחד והוא ישאר להשגחה במהלך הלילה. בהמשך הוא צפוי לעבור להמשך טיפול בבית החולים איכילוב בתל אביב.

מנגד, ראיוס יעמוד לדין בעקבות העבירה הברוטלית הזו וצפוי להיות מורחק מעוד מספר משחקים. שחקני בני יהודה והצוות המקצועי כולו מיהר לאחר המשחק לבית החולים רמב"ם כדי לשהות לצידו של דהן ולחזק אותו. דהן יועבר במהלך הלילה מבית החולים רמב"ם שבחיפה ולבית החולים איכילוב שבתל אביב.

שחקן בני יהודה, רפי דהן. אדריאן הרבשטיין
שבר בשוקית. דהן/אדריאן הרבשטיין

מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס, נראה די שבור לאחר המשחק והתייחס כמובן לכניסה של ראיוס בדהן: "זו הייתה נראית כניסה חזקה של ראיוס. הבנתי שבמהלך המשחק היו ביניהם דיבורים וקללות. אני צריך לראות את זה שוב, אבל המכה שלנו היא שהוא נפצע וזה מאוד בעייתי בשבילנו גם אחרי שאיבדנו כבר את איבשקביצ'יוס".

בלם בני יהודה, גל כהן, היה נסער בהרבה מאבוקסיס וכשהוא על סף דמעות אמר: "המשחק בכלל לא מעניין עכשיו. זו הייתה עבירה מכוערת, מגעילה ומכוונת! זה בושה וחרפה, לא מעניין אותי המשחק ולא מעניין אותי כלום. זה בושה וחרפה ששחקן זר, הכוכב של מכבי חיפה, שובר ככה לדהן את הרגל ואולי גומר לו את הקריירה. אנחנו בכלל לא מתייחסים למשחק, אנחנו כואבים והמומים. כולם יודעים מה זה רפי בשבילנו. כולנו מקווים שהוא יחלים. אנחנו אוהבים אותו ומקווים שהוא יהיה בסדר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רובן ראיוס שחקן מכבי חיפה אחרי העבירה על רפי דהן שחקן בני יהודה. אדריאן הרבשטיין
שחקני בני יהודה עטים על ראיוס אחרי העבירה שלו על דהן/אדריאן הרבשטיין

יוסי אבוקסיס שוב ראה את הקבוצה שלו מאבדת נקודות רגע לפני שריקת הסיום: "כמה פעמים אפשר לדבר על זה שאנחנו מגיעים למשחקים ונותנים מתנות ליריבות? זה כל כך מאכזב לא לנצח משחק שהיה בידיים שלנו. הטעויות שאנחנו עושים השנה - זה משהו מחריד כבר ועובר את הגבול הנורמלי של הכדורגל. במקום שנעשה 0:3, מכבי חיפה משווה מטעויות שלנו ואנחנו הולכים הביתה מאוכזבים".

אבוקסיס הוסיף: "צריך להרים את השחקנים. אנחנו כל שבוע מדברים על זה, אבל אנחנו עושים טעויות שהן על גבול הלא ברור כבר. אנחנו מחזירים קבוצות למשחק וזה קרה לאורך כל העונה. נכאב את המשחק הזה ונתכונן לשבת כי אין ברירה".

השופט שי שטרית מרחיק את רובן ראיוס שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ראיוס רואה אדום./אדריאן הרבשטיין

הכניסה של ראיוס בדהן עוררה הרבה הדים בקרב שחקני הכדורגל הישראלים מליגת העל ומחוצה לה ורבים מהם צייצו בטוויטר את תגובתם למקרה.

מאור בוזגלו צייץ: "בהלם מהעבירה המכוערת של ראיוס, זה חוסר כבוד, עבירה שיכולה לגמור קריירה. מגיעה לו הרחקה ארוכה".

אבי ריקן צייץ: "החלמה מהירה לרפי דהן! באמת לא יודע מה עבר לבנאדם בראש?!?!? מגעיל.."

דודו ביטון היה חריף במיוחד וצייץ: "לגרש אותו מישראל ומהר!!.. רפי תהיה חזק ילד מוכשר ונשמה זהב, כולם איתך אח קטן שלי".

לאחר מכן דודו ביטון התנצל וריכך את התגובה שלו: "אולי קצת הגזמתי בציוץ הקודם אבל זה קשה לצפיה בטח שלילד שהוא כמו אח קטן עבורי. מגיע לו הרחקה עד סוף העונה לפחות".

אדריאן רוצ'ט: "מה שאני חושב על ראיוס כרגע עדיף שאני אשמור לעצמי. המלצה שלי: שיהיה מורחק עד שרפי דהן חוזר למגרשים. מה שהוא עשה זה פשע, החלמה מהירה רפי!".

יוסי בניון: "כואב מאוד לראות את הפציעה של רפי דהן. אין מקום לכניסות כאלה בכדורגל. רפי, מאחל לך החלמה מהירה. תהיה חזק".

שלומי ארבייטמן: "ליבי ליבי עם רפי דהן. מאחל החלמה מהירה. כואב לראות דברים כאלה בכדורגל".

ברק יצחקי שחווה בעצמו פציעה קשה לפני שבועיים: "יש לי דמעות בעיניים, להרחיקו עד סוף העונה".

החלוץ טל בן חיים: "רובן ראיוס. רק אלוהים ישלם לך. בושה וחרפה אם הוא ידרוך על מגרש כדורגל עד סוף העונה. רפי דהן החלמה מהירה".

סארי פלאח: "כואב הלב. היה קשה לראות, מאחל החלמה מהירה גבר, תהיה חזק".

ישראל זגורי: "חבר ואח יקר החלמה מהירה ומתפלל בשבילך אוהב אותך!!!".

ציון צמח: "כל כך כואב לראות דברים כאלה ולשחקנים כאלה אין מקום בכדורגל! בנוסף לפציעה הקשה הוא מתחתן עוד שבוע. רפי דהן, שתהיה לך החלמה מהירה".

ניר ביטון: "וואו. כל כך חבל שבשנייה יכולה להיהרס קריירה של שחקן בגלל איזה מטומטם!!!! רפי דהן תהיה חזק, החלמה מהירה!!!".

ויקי פרץ, שחקן העבר: "כואב הלב. בקריירה הארוכה שלי בחיים לא ראיתי רוע לב של שחקן כדורגל. הרחקה עד סוף העונה!!! שחר, אנא שלח אותו הביתה שלא נראה אותו. בושה של שחקן".

שוער העבר לירן שטראובר: "יענקל'ה שחר צריך לקנוס אותו היום בכל גובה החוזה שלו ולהטיס אותו מכאן בטיסה הראשונה בבוקר. פציעה מחרידה. צריכים לגרום לסילוק שלו ממכבי חיפה. עדיף שיטיסו אותו מכאן, כמה שיותר מהר".

רובן ראיוס, מכבי חיפה, בעבירה על רפי דהן, בני יהודה (צילום מסך). one
הרגע המחריד. ראיוס נכנס בדהן/one

תגובות זועמות בבני יהודה: "מאחלים לך ראיוס את כל הרע שבעולם"

אמיר עגייב: "ראיוס אני מאחל לך את כל הרע שבעולם. אתה בן אדם אפס מאופס ואני מקווה שלא תעמוד על הרגליים יותר ותשחק כדורגל...רפי דהן, אני עם דמעות בעיניים. רפואה שלמה אוהבים אותך!".

איציק עזוז: "רובן ראיוס, אתה פשוט פושע. לא מגיע לך לדרוך על מגרש כדורגל יותר. החלמה מהירה לרפי דהן".

עוז ראלי: "רובן ראיוס זה פושע!! אסור לו לדרוך בשום מגרש כדורגל בכל העולם, חתיכת אפס".

גיל יצחק: "מה שראיוס הזה עשה זו בושה וחרפה. אסור לו לעלות על הדשא יותר. רפי דהן, אתה בשבילי יותר מחבר לקבוצה. אני אוהב אותך, מחכה כבר שתחזור אוהב אותך".

רפי דהן שחקן בני יהודה מפונה על ידי האמבולנס. אדריאן הרבשטיין
רגע קשה. דהן מפונה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully