וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: קשר נבחרת הונגריה מועמד

30.1.2014 / 12:23

במועדון רוצים קשר בכיר, כריסטיאן ואדוץ ששיחק באוסאסונה ברשימות. קשר אריס הוצע. נחטפו הכרטיסים למשחק העונה. ואיך חגגו במועדון יום הולדת לגליינור פלט?

יוסי ציפקיס

צפו בסיראז' נאסר עם "מתנת יום הולדת מיוחדת" לגליינור פלט

(מתוך חשבון הטוויטר של מאור בוזגלו)

קשר נבחרת הונגריה, כריסטיאן ואדוץ, מועמד להגיע להפועל באר שבע בחלון ההעברות הקרוב. הקשר בן ה-28 רשם 40 הופעות ושני שערים במדי נבחרת ארצו. במועדון רוצים להתחזק בקשר בעל רזומה, שמסוגל לעזור לקבוצה להתמודד במאבק האליפות. "ואדוץ נמצא ברשימות שלנו, נביא רק שחקן שבאמת ישדרג אותנו", אישרו במועדון.

יוסי בניון שחקן נבחרת ישראל מול כריסטיאן ואדוץ' שחקן נבחרת הונגריה. ברני ארדוב
רזומה מרשים. ואדוץ/ברני ארדוב

במהלך הקריירה שלו, ואדוץ שיחק במספר מועדונים מוכרים. הוא החל את דרכו בהונבד ההונגרית, ומשם נדד לאוקזר, מאת'רוול הסקוטית, נאק ברדה ההולנדית ואז הגיע לתחנה בה שיחק שלוש וחצי שנים ברציפות – אוסאסונה הספרדית. בשלוש השנים הראשונות ואדוץ נחשב לשחקן הרכב בקבוצה, ובעונה הרביעית שב לנאק ברדה, גם שם נחשב לשחקן בכיר.

התחנה הבאה שלו הייתה קבוצתו הנוכחית, אודנסה הדנית בה כבש תשעה שערים מאז העונה שעברה. שחקן אחר שהוצע לקבוצה הוא הקשר הסלובני רוק אלסנר, שמשחק בנועלת הטבלה היוונית, אריס סלוניקי. האחרון שיחק בוורוצלאב הפולנית בעונה שעברה והיה אחד מהשחקנים בו צפה המנכ"ל אסי רחמים בעונה שעברה, כשהמריא לפולין כדי לנסות לסכם עם קשר אחר, סבסטיאן מילה. במועדון ציינו כי עדיין לא הגישו הצעה רשמית לאף אחד מהשחקנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן הפועל באר שבע פיראס עוואד. ברני ארדוב
עשוי לעזוב. עוואד/ברני ארדוב

שני שחקנים שעשויים לעזוב את המועדון עד סגירת החלון בשבוע הבא הם הקשר פיראס עוואד, המבוקש בבני לוד, והחלוץ יוני אוזן. הקבוצה ערכה הבוקר אימון נוסף לקראת המשחק מול מ.ס אשדוד. "חשוב מאוד לא למעוד בבית לפני מכבי תל אביב", אמר אחד השחקנים. "אם נגיע למשחק העונה עם ביטחון, אין סיבה שלא נשאף להוציא תוצאה טובה. כרגע הראש רק באשדוד, אבל ברור שמשריקת הסיום הראש יהיה מרוכז רק במשחק אחד".

עתידו של ניקולאס פלצ'וק יוכרע כנראה רק בתחילת השבוע. השחקן רוצה לעבור למ.ס אשדוד, שלא מוכנה להעביר לאלונה ברקת מיליון שקל תמורת ההשאלה. סוכניו כבר נפגשו עם ג'קי בן זקן בתקווה לסכם את העסקה.

בתוך דקות ספורות אחר הצהריים אזלו כל 1,800 הכרטיסים שהוקצו לאוהדי הפועל באר שבע לקראת משחק העונה מול מכבי תל אביב בבלומפילד ביום ראשון הבא. מאות אוהדים התגודדו סביב הקופות באצטדיון וסרמיל ורבים מהם נותרו בלי כרטיס, מה שגרם לזעם אצל חלקם.

במהלך המכירה קראה הנהלת באר שבע לאוהדים לא להגיע לווסרמיל מאחר וכמות האוהדים עלתה על כמות הכרטיסים: "בשל הדרישה הגבוהה לכרטיסים וכמות הקהל שהצטברה במתחם קופות וסרמיל, הקהל מתבקש לא להגיע יותר לאזור האצטדיון מכיוון שכמות הכרטיסים עומדת על מאות בודדות", נמסר. "אנחנו מתנצלים על חוסר הנוחות ומבקשים שלמען בטיחותם תימנעו מלהגיע לאזור האצטדיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully