וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין שער כזה בעולם, רק ברק יצחקי יכול לכבוש ככה"

מכבי תל אביב עדיין המומה מהמספרת המופלאה של ברק יצחקי. אלירן עטר: "הזכיר את הגול שלי, זה רק מוכיח שהוא חייב תמיד לשחק". יצחקי, שצפוי לקבל הצעה להארכת חוזהו: "אנחנו באים למגרש בשביל רגעים כאלה, לא יודע אם זה יהיה שער העונה"

one

מ-4:07 דקות בתוך התקציר: השער הנדיר של ברק יצחקי

מכבי תל אביב מחצה אמש (שני) את מכבי חיפה 1:3 בבלומפילד, פתחה פער של שש נקודות מהפועל באר שבע שבמקום השני ו-17 נקודות מהקבוצה של אריק בנאדו, אבל מי שגנב את ההצגה היה השער המרהיב במספרת של ברק יצחקי בדקה ה-70. יצחקי, שחתום על חוזה עד לסיום העונה הבאה, צפוי לקבל מראשי המועדון הצעה להארכת חוזהו. החלוץ שכבש את שערו החמישי העונה, קיבל בסיום המשחק ברכות מהמאמן פאולו סוזה וכן מכל חבריו לקבוצה וגם מכמה משחקני מכבי חיפה, שפגשו אותו בסמוך לחדרי ההלבשה.

1:3 למכבי ת"א על מכבי חיפה, הפער מבאר שבע: 6 נקודות

פאולו סוזה הילל: "יראו את השער של יצחקי בכל אירופה"

יוסיפון על פריצה שהדביק את חבריו באלגנטיות ויעילות מפחידה

שחקן מכבי תל אביב ברק יצחקי עם מאמנו פאולו סוזה. ברני ארדוב
גם שחקני מכבי חיפה בירכו אותו. ברק יצחקי/ברני ארדוב

אלירן עטר, חלוצה של ריימס הצרפתית וחברו הטוב של יצחקי, פירגן לחברו ואמר: "אין לי מילים, זה גול ענק, אין דברים כאלה. ברק עשה גול גדול, אבל אני בכלל לא מופתע. הוא היה כובש כאלה באופן חופשי באימונים וזה רק מוכיח שברק חייב תמיד לשחק, כי גם במשחק בינוני פלוס שלו, הוא גמר לחיפה את המשחק עם הגול הזה".

עטר שכבש בעצמו שער נדיר במספרת, לפני חמש עונות, התבקש להשוות בין שני השערים: "זה גול במספרת, אז ברור שזה הזכיר לי את הגול ההוא שלי. ברק עשה גול קשה מאוד, אני באמת מאושר בשבילו וגם בשביל שרן ייני וגם ראדה פריצה שחוזר לעניינים".

שרן ייני התלהב גם הוא מהשער הנדיר שכבש יצחקי ואמר: "אין שער כזה בעולם, חבל על הזמן. אני חושב שזה היה רחוק מאוד מהשער, מעט אלכסוני. ברק יצחקי זה שחקן שרק הוא יכול לתת כזה גול בליגה".

שחקני מכבי תל אביב ברק יצחקי, אלירן עטר חוגגים שער. ברני ארדוב
"הוא היה כובש שערים כאלה חופשי באימונים". אלירן עטר עם ברק יצחקי/ברני ארדוב

"זה ללא ספק השער הכי יפה בקריירה שלי", אמר יצחקי עצמו בסיום המשחק. "לא יודע אם זה יהיה שער העונה, וראיתי כבר העונה שערים יותר יפים. הכדור התרומם אליי באוויר. לא חשבתי יותר מדי, ראיתי שזה בא לי למספרת, אז פשוט הסתובבתי ועשיתי מספרת, הסתובבתי לכיוון השער וראיתי שהכדור ברשת ואין שמח ממני. אנחנו באים למגרש בשביל הרגעים האלה, בשביל ליהנות את הקהל ולתת להם הנאה ושואו. הפעם זה הצליח, זה יכול היה גם לא להצליח. אם הכדור יבוא אליי שוב ובאותה זווית, אז אני מקווה שהכדור יילך לאותו מקום".

יצחקי התייחס גם לתוצאות של הקבוצה שהתבססה בראשות טבלת ליגת העל ואמר: "אין ספק שהתוצאות שלנו טובות ואי אפשר לקחת את זה כמובן מאליו, כי אנחנו באמת עובדים קשה באימונים. זו עבודה של שעות, ולבוא וליישם את כל המהלכים והטקטיקה במשחק עצמו, זה לא פשוט. זה הרבה עבודה והרבה שעות וידאו עם המאמן וזה גם לא פשוט לשחק בשני מפעלים ולהצליח בו זמנית. אני לא חושב שהיתה עוד קבוצה ישראלית ששמרה ככה על המקום הראשון וגם עברה את שלב הבתים, אז מגיע כל הכבוד לכל השחקנים ולצוות".

עומרי בן הרוש, ברק יצחקי, ניקולה מיטרוביץ' שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"כבר ראיתי העונה שערים יותר יפים". ברק יצחקי/ברני ארדוב

החלוץ שהגיע בתחילת העונה למכבי תל אביב אחרי הזכייה באליפות לא דמיין לעצמו שהעונה הצהובים יוכלו לקחת אליפות נוספת, קלה יותר: "לא חשבתי, בטח אחרי שהקבוצה זכתה באליפות. בשנה שאחרי זה אפילו עוד יותר קשה וידענו שזה בהחלט יהיה קשה. אף אחד לא הבטיח כאן לאף שחקן מקום בהרכב ויש כאן מספיק שחקנים טובים על הספסל. מה שטוב זה שכולם מקבלים את המצב בהבנה ובאהבה ויודעים להיות מקצועניים. כל השקט שיש סביב המועדון תורם בסופו של דבר לאיך שהקבוצה נראית על המגרש".

יצחקי נשאל האם הוא מרגיש שאין כיום קבוצה בישראל שמסוגלת לעצור את הצהובים בדרך לתואר אליפות נוסף והשיב: "אני לא יכול להגיד ככה בוודאות, אבל אין ספק שאנחנו לא חיים בעולם אחר. אנחנו יודעים שאנחנו הקבוצה הפייבוריטית לזכות באליפות, אבל כמו שאמרתי יש עוד דרך ארוכה וזה לא הולך להיות פשוט. יש לנו בנוסף גם מבחן אירופי, אבל יש כאן סגל מספיק טוב, שיוכל להתמודד בשני המפעלים האלה ואני מקווה שנמשיך לייצג את הקבוצה הזו ולגרום נחת לקהל, כמו שאנחנו עושים כל שבוע".

יצחקי נשאל האם הוא וחבריו שלחו פקס לליברפול, בבקשה שהאנגלים יחתימו במהרה את שחקנה של באזל השוויצרית, מוחמד סאלח, לקראת מפגש הנוקאאוט בין הצהובים לבאזל בעוד חודש וחצי בליגה האירופית: "זה בכלל לא מעניין אותנו. סלאח לא כל כך מעניין אותנו, אם יישאר או יילך, אנחנו נצטרך לבוא ולעשות את העבודה. ראיתם בתחילת העונה במשחק הקודם מולם שמדובר בקבוצה קשה, קבוצה מאומנת וטובה וראינו אותם מנצחים את צ'לסי בחוץ. אי אפשר לזלזל בבאזל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully