וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: 2:3 נהדר למכבי נתניה על הפועל פתח תקוה

שריקי ואברג'יל העלו את נתניה ליתרון כפול, פסו ואסולין (בשער ענק) השוו, ערן לוי ניצח את המשחק הגדול עם פצצה (86)

צילום ועריכה: קובי אליהו

בשעה טובה ומוצלחת הליגה הלאומית קיבלה סוף סוף את הקבוצה ה-16 שלה, בדמות אום אל פאחם (לפחות עד שהפועל כפר סבא תערער והסאגה תיפתח מחדש). היום (שישי), יצא לדרך המחזור הרביעי עם המשחק הכי גדול שיש לליגה להציע: מכבי נתניה התארחה אצל הפועל פתח תקוה והמפגש הזה ענה על כל הציפיות. האורחים הובילו 0:2 במחצית, המלאבסים השוו ובסוף, ארבע דקות לסיום, ערן לוי הכריע עם טיל אדיר ו-2:3 לנתניה בסיום. במשחקים נוספים, הכח עמידר רמת גן ניצחה 2:4 את מכבי יבנה, בני לוד גברה 2:3 על הפועל עפולה עם שני שערים בשתי הדקות האחרונות, הפועל אשקלון איכזבה עם 0:0 מול הפועל ירושלים.

אוהדי מכבי נתניה. קובי אליהו
חגיגה גדולה שלהם. אוהדי מכבי נתניה/קובי אליהו
אוהדי הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
תפאורה מרשימה של אוהדי הפועל פתח תקוה/קובי אליהו

הפועל פתח תקוה - מכבי נתניה 3:2

המפגש באצטדיון המושבה הנהדר הבטיח אווירה מצוינת ומשחק מסקרן וזה בדיוק מה שקיבלנו. בסופו של דבר, אחרי שער ניצחון אדיר של ערן לוי בדקה ה-86, נתניה נותרה הקבוצה היחידה בליגה עם מלוא 12 הנקודות, בעוד המארחת, ששמטה במחזור הקודם נקודות ראשונות, ספגה בפעם הראשונה העונה והפסידה, למרות שהצליחה לחזור בצורה מצוינת מפיגור 2:0 במחצית לשוויון, כאשר ליאור אסולין מאזן את התוצאה עם ביצוע איכותי משלו, שכאמור, לא הספיק.

שחקני מכבי נתניה חוגגים שער. קובי אליהו
משחק סוער במושבה. שחקני נתניה חוגגים/קובי אליהו

דקה 90+3: כמעט עוד אחד של לוי, הפעם איבגי הציל מצוין והשופט מיד שרק לסיום.

דקה 86: גול! איזה שער אדיר! קובי חסן הוציא כדור קרן לאחור, ערן לוי הכין לעצמו ושלח טיל בלתי ניתן לעצירה פנימה, 2:3 גדול לנתניה.

דקה 81: מן העבר השני, פתח תקוה טסה למתפרצת, בר מזרחי בעט מצוין, לויטה התעופף והדף לקרן.

דקה 80: אף אחד לא הפריע לקובי חסן המחליף, אז הוא בעט מ-30 מטר. איבגי הדף לקרן.

דקה 59: גול! איזה שוויון אדיר של ליאור אסולין. החלוץ עבר את ירין חסן ושלח כדור לחיבורים הרחוקים, ללויטה לא היה סיכוי. 2:2 גדול במושבה.

דקה 48: גול! הפועל פתח תקוה פתחה את המחצית ממש כמו שהיא רצתה. אורי פסו הקדים את כולם לכדור קרן ונגח פנימה. 1:2.

ליאור אסולין הפועל פתח תקוה חוגג שער. קובי אליהו
ביצוע מושלם. אסולין חוגג את השוויון/קובי אליהו

דקה 41: גול! נתניה חוגגת במושבה. רן רול התנהל באגף ימין והגביה, אברג'יל הסתנן בין כל שחקני ההגנה ונגח מקרוב פנימה. 0:2 גדול לצהובים-שחורים.

דקה 33: גול! נתניה עולה ליתרון מטעות חמורה של השוער אבי איבגי. לוי מסר לרוחב, השוער לא עמד נכון את הכדור והדף אותו על רגלו של עידן שריקי ומשם זה קיפץ פנימה. 0:1 לנתניה .

דקה 23: ההחמצה הגדולה של המשחק עד עכשיו. ערן לוי הגביה כדור חופשי, ניר אברג'יל נגח מחמישה מטרים למשקוף ואת הריבאונד שריקי בעט על אברג'יל, שחסם את הדרך לשער. נתניה מפספסת בענק.

דקה 20: שוב ערן לוי, הפעם בבעיטה גבוהה מדי ממרחק. איבגי לא הוטרד.

דקה 13: כדור חופשי מסוכן של אסולין מ-25 מטרים חמק ליד הקורה של לויטה.

דקה 9: ניסיון ראשון של ערן לוי, אבי איבגי הוציא את הכדור המסוכן לקרן.

ערן לוי מכבי נתניה חוגג שער. קובי אליהו
ככה מכריעים משחק גדול. לוי חוגג/קובי אליהו

הפועל אשקלון - הפועל ירושלים 0:0

הקרב בין שני מלכי השערים של הליגה - אלון בוזרוגי מירושלים לאוסיי מאוולי מאשקלון, לא הניב כלל שערים והסתיים בתיקו מאכזב מאוד. שתי הקבוצות קיוו למצוא את עצמן בצמרת, אבל אשקלון נאלצה להסתפק בשמירה על שער נקי אחרי שספגה שתי שלישיות במחזורים הקודמים. יחיאל צגאי המקומי החמיץ פנדל בדקה ה-73.

הכח עמידר רמת גן - מכבי יבנה 2:4

המארחת שמרה על מאזן מושלם משלושה משחקים והנחילה למכבי יבנה הפסד שני רצוף. אחרי 28 דקות חלשות עלתה הכח ליתרון כשבן אז?ובל הצעיר נגח לקורה ופנימה, אבל בדקה ה-42 מהלך גדול של רועי קהת הסתיים עם בישול לנבו מזרחי, שהשווה עם שערו השלישי העונה. בדקה ה-64 ניצל הקפטן מייקל טוקורה מיקום רע של בן וולובלסקי, השוער המחליף של יבנה, והבקיע בכדור שטוח מ-35 מטרים. אוראל אדרי האורח הורחק בדקה ה-77 אחרי ויכוח עם השופט אלי חכמון, ולנרי קהינדה נעץ את השלישי בדקה ה-87, שתי דקות לפני שמאור פרץ צימק בכדור חופשי מזווית קשה. איציק נאש המחליף חתם עם הרביעי של הכח בתוספת הזמן, כשירה לחיבורים.

הפועל בני לוד - הפועל עפולה 2:3

ניצחון ראשון ללוד העונה, עפולה סופגת הפסד שני ברציפות אחרי סיום דרמטי ביותר. רן בן שמעון כבש למקומיים כבר בדקה הרביעית, אבל יובל שוואט (13) ושחר סימנטוב (33) קבעו מהפך. העולה החדשה כבר ראתה את הניצחון, אבל הצליחה להפסיד איכשהו. רז שביט איזן שתי דקות לסיום וממש בדקה האחרונה בן שמעון הכפיל את מאזנו והכריע את המשחק הזה.

שחקן הפועל אשקלון ברוך דגו מול שחקן הפועל ירושלים יוסי ביטון. ניב אהרונסון
תיקו מאופס באשקלון. ברוך דגו מול יוסי ביטון/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully