וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולאה ינחת בימים הקרובים במטרה לסכם בבאר שבע

29.8.2013 / 15:12

חלוץ נבחרת רומניה שזכה בשתי אליפויות ושלושה גביעים עם דינמו בוקרשט וספורטינג ליסבון, נמצא בדרך לישראל

one

קשר-חלוץ נבחרת רומניה, מריוס ניקולאה (32), צפוי לנחות בימים הקרובים בישראל במטרה להצטרף להפועל באר שבע. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, באר שבע מנהלת מגעים עם סוכנו של השחקן, שרשם 42 הופעות ו-15 שערים במדי הנבחרת והוא אחד מבין רשימת המועמדים הסופיים של המועדון לתפקיד הקדמי.

כזכור, כבר אתמול אמר גורם במועדון: "יש מגעים עם השחקן, והוא אחד המועמדים שלנו לתפקיד. אבל קודם צריך להגיע להבנות". המשא ומתן עם השחקן יימשך רק לאחר הגעתו לישראל.

הקשר מריוס ניקולאה במדי דינמו בוקרשט. GettyImages
בדרך לווסרמיל? ניקולאה/GettyImages

ניקולאה, מלך שערי הליגה הרומנית בעבר, שיחק בדינמו בוקרשט, סטנדרד ליאז', מיינץ, ואסלוי ובתחילת העונה שעברה נדד לליגה הסינית. בעונת השיא שלו, 2011/12, כבש 19 שערים במדי דינמו בוקרשט. את העונה שעברה הוא פתח בווסאלוי שם הבקיע 11 שערים, לפני שעבר לסין. ברזומה של השחקן שתי אליפויות, עם דינמו בוקרשט וספורטינג ליסבון ושלושה גביעים במדי הקבוצה הרומנית. ברזומה שלו מופיעה גם הופעה היסטורית עם ספורטינג בגמר גביע אופ"א. אם השחקן יחתום, אלישע לוי יחליט האם להחתים קשר נוסף ולשחרר את בויאן מרקוביץ', או לסגור את סגל השחקנים שלו לעונה הקרובה.

באר שבע תארח בסוף השבוע את הפועל תל אביב, ותנסה להשיג ניצחון שני ברציפות. אלישע לוי לא אמור לערוך שינויים בהרכב, כך שסיראז' נאסר, מאור בוזגלו, דובב גבאי ואליניב ברדה ימשיכו להרכיב את החלק הקדמי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully