וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל הצעירה: "לא באנו מוכנים לטורניר"

9.6.2013 / 8:07

אחרי ההשפלה מול איטליה, הנבחרת הצעירה מנסה לאסוף את השברים ומוצאת אשמים: "איזה קהל מגעיל, שייתנו כבוד. מאז מה שהיה עם דודו דהאן ולוזון, כל המדינה מחכה לנבחרת בפינה ורוצה להשפיל אותה. היריבות טובות מאיתנו בכמה דרגות, גם גיא בהלם"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

אווירה קשה. רק כך אפשר להגדיר את התחושה ששררה בחדר ההלבשה של נבחרת ישראל הצעירה בסיום התבוסה אמש (שבת), 4:0 לאיטליה באצטדיון בלומפילד. מרבית השחקנים שמרו על דממה ונותרו המומים מהתוצאה המשפילה, שלמעשה חיסלה כמעט סופית כל סיכוי להעפיל לחצי גמר יורו 2013.

הנושא העיקרי בחדר ההלבשה עליו דיברו השחקנים בחדר ההלבשה היה התנהגות הקהל. שחקנים אמרו: "איזה קהל מגעיל. בושה מה שהם עשו לגיא? צועקים דור מיכה, צועקים אולה בסוף, קוראים לעברינו כל מיני קריאות מזלזלות ומשפילות, הולכים הביתה באמצע, איזה בושה. שייתנו כבוד, אנחנו משחקים נגד הנבחרות הכי טובות באירופה ונותנים הכול. לא מתנהגים ככה. מאז מה שהיה עם דודו דהאן וגיא לוזון, כל המדינה מחכה לנבחרת בפינה ורוצה להשפיל אותה".

שידורי יורו 2013 בספורט 1

שחקני ישראל הצעירה בן והבה (שמאל) בוריס קליימן (מרכז) לאחר ספיגת שער מול איטליה הצעירה. ברני ארדוב
כולם אשמים, חוץ מהם. קליימן מוציא עוד כדור מהרשת/ברני ארדוב

אלא שלצד זאת, שחקנים בנבחרת גם הודו ואמרו: "לא באנו מוכנים לטורניר, לא היה לנו מושג שאלה הבדלי הרמות, קיבלנו בום. הנבחרות האלה יותר טובות מאיתנו בכמה דרגות, בכל אספקט וזה לא משנה מי היה משחק או איך היינו משחקים. בטוח שגם גיא בהלם ממה שעובר עלינו".

אגב, אחד השחקנים זרק כמה מילים על חוסר האחריות של גולסה בהרחקה ומיד הושתק על ידי חבריו, שאמרו לו: "די כבר, כולנו ביחד, אל תיגרר לזבל של התקשורת ואל תיתן להם את התענוג הזה. חייבים להישאר ביחד עד הסוף, לא נהרוס את כל השנתיים האלה בגלל משחק אחד".

במחצית, עוד ניסה לוזון להעיר את השחקנים שלו ואמר להם: "בואו נשחק על הכבוד שלנו. גם אם נפסיד, יש דרך. בואו ניתן את כל מה שיש לנו גם בעשרה שחקנים וננסה לעשות את הבלתי ייאמן ולחזור למשחק".

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אייל גולסה ישראל הצעירה מול אלסנדרו פלורנצי איטליה הצעירה. ברני ארדוב
הביקורות על האדום שלו הושתקו. גולסה/ברני ארדוב

החלוץ אלון תורג'מן, שכבש במשחק הראשון אך אמש לא בא לידיד ביטוי, סיכם: "יש הרבה אכזבה, כי פתיחת המשחק הייתה טובה. גיא הטריף אותנו לפני והיינו צריכים לנצח את המצבים. אני חושב שהאדום הלא מוצדק גמר אותנו. שיחקנו מצוין ואם היה נשאר 11 על 11, היינו נותנים פייט עד הסוף. אני מכבד את האיטלקים, אבל עד האדום לא היו פערי רמות".

תורג'מן התייחס גם לקהל: "כואב שאנשים רוצים שהנבחרת לא תצליח. אם הם היו נשארים יותר ומתנהגים קצת אחרת, אפשר היה להחזיר להם. ניתן הכול נגד אנגליה, נאמין בעצמנו וננסה להוציא תוצאה טובה, בלי קשר לסיכויים שלנו".

המגן טאלב טואטחה, שסבל קשות באגף שמאל, הוסיף: "איטליה זו נבחרת מצוינת. גם כשהיינו ב-11 שחקנים היה מאוד קשה, הבדלי הרמות היו גדולים מדי בין הנבחרות. כשהיינו בעשרה שחקנים זה כבר לא היה כוחות. אני חושב שזו טעות של שופט, הוא גמר לנו את המשחק. במשחק כזה, בתוצאה כזו, לא מוציאים אדום על דבר כזה. ב-30 הדקות הראשונות שלטנו, לחצנו אותם, יישמנו את הטקטיקה שעבדנו עליה ביומיים האחרונים ואז בא האדום והכול התפקשש. אנשים צריכים קצת לחשוב לפני שהם באים בביקורות ומלכלכים ככה. אנחנו בטורניר היורו, שמונה הגדולות של אירופה וכולם מזלזלים ולא נותנים כבוד. עצוב מאוד שזה ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully