וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "הנבחרת נראתה מצוין, אני גאה בשחקנים"

8.6.2013 / 23:25

זו לא טעות, כך מאמן הצעירה סיכם את ה-4:0 מול איטליה: "השופט פגע במשחק". כליבאת: "בושה שהקהל קילל אותנו". ביטון: "בארץ מחפשים רק את הרע"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

נבחרת ישראל ספגה הערב (שבת) מפלה נוספת ביורו 2013 לאחר שהובסה בידי איטליה 4:0 ואיבדה סיכוי מעשי להמשיך לשלב הבא בטורניר. כעת הנבחרת של גיא לוזון תזדקק לתרחיש יוצא דופן על מנת להמשיך את דרכה בטורניר, כשרק ניצחון על אנגליה בצירוף ניצחון של איטליה על נורבגיה בהפרש שערים גבוה עשוי להספיק. אחרי ה-2:2 עם נורבגיה במשחק הפתיחה של הטורניר, ישראל התייצבה למפגש מול נבחרת איטליה החזקה באיצטדיון בלומפילד בתקווה לחולל סנסציה שתשאיר את חלום ההעפלה לחצי הגמר בחיים.








משחקי יורו 2013 משודרים בספורט 1

גיא לוזון מאמן ישראל הצעירה עם עופר פביאן. ברני ארדוב
על מה כל המהומה? לוזון חסר אונים/ברני ארדוב

אם בדקות הראשונות ישראל גילתה תעוזה ושלחה הרבה שחקנים להתקפה, היא נענשה מהר מאוד עם ספיגה מרגליו של ריקרדו ספונארה בדקה ה-18. החל מאותו רגע, החלה ההתפרקות. אייל גולסה הורחק אחרי גלישה מסוכנת (37) ואיטליה שוב הגיבה מהר למתרחש, עם שער של מנולו גביאדיני חמש דקות לאחר מכן. אותו גביאדיני השלים צמד עם בעיטה חופשית מדויקת בדקה ה-53. אלסנדרו פלורנצי חתם עם שער לאחר מבצע יפה בדקה ה-71. האזוריני מצידם יכולים לחייך אחרי שהבטיחו את ההעפלה לחצי הגמר מבית א', והם ממשיכים להיראות מצוין. חמש שנים לאחר שחגגו עם שלישייה ב-1:3 של ישראל הצעירה בבלומפילד, התבוסה הפעם הייתה אפילו קשה יותר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקני נבחרת ישראל הצעירה מאוכזבים, מימין ישראל זגורי. ברני ארדוב
עוד אכזבה. שחקני ישראל לאחר עוד ספיגה/ברני ארדוב

גיא לוזון לא התייחס לתבוסה בסיום ואמר: "עד ההרחקה ההזויה שהייתה בדקה ה-38 שיחקנו יוצא מהכלל. לחצנו את איטליה, שהיא מהרמה הכי גבוהה שיש. יצאנו קדימה, יצרנו מצבים ונהניתי מכל דקה. לאיטלקים יש גם ככה פערי איכות עצומים והם לא צריכים את עזרת השופט כדי לנצח אותנו, אבל גם כשנשארנו בעשרה שחקנים הייתי גאה, כי הם נתנו הכול כדי לצאת הכי טוב שאפשר. לדעתי, השופט פגע במשחק".

המאמן הישראלי הוסיף: "במשחק הראשון הייתה התרגשות טבעית. באנו עם כל הציפיות ועשינו תוצאה גדולה מול נורבגיה. היום ראיתם איזו תוצאה זו הייתה. שיחקנו פחות טוב, אבל כבשנו ועשינו נקודה מול קבוצה גדולה. כשאמרתי לפני הטורניר שהם ינצחו את אנגליה ואיטליה צחקו עליי".

על המשחק הבא אמר: "נבוא מול אנגליה ונעשה הכול. זה לא משנה אם יש סיכוי או לא. אין לנו בעיה של ביטחון, אנחנו מודים לקהל שהוא הגיע ותמך. לא דיברתי עם השחקנים לפני המשחק והתוצאות נראו על המגרש. הנבחרת שלי היום נראתה מצוין".

אייל גולסה התייחס להרחקה המוקדמת שלו: "זה קרה באמצע המשחק, החלקתי ולא ניסיתי לפגוע בו, אבל השופט הרחיק אותי. היו לנו כמה מצבים בהתחלה, אבל אז האיטלקים שלטו, הפסדנו וצריך לקבל את זה. מבאס שלא אשחק נגד אנגליה. לא ציפיתי להיות מורחק ולסיים כך את הטורניר".

אופיר קריאף הודה בסיום: "תוצאה מאוד מאכזבת. חשבנו שנעשה תוצאה טובה, עמדנו יפה, הגענו למצבים ועמדנו איתם שווה בשווה עד הכרטיס האדום. אין מה לעשות במצבים כאלה, אנחנו עם הפנים קדימה".

- אייל גולסה שחקן נבחרת ישראל הצעירה לאחר הרחקתו, יורו 2013. ברני ארדוב
הותיר את ישראל בעשרה שחקנים בשלב מוקדם. גולסה/ברני ארדוב

מוחמד כליבאת זעם על התנהגות הקהל במהלך ואחרי המשחק: "אני לא מבין את כל מה שקרה כאן. אנחנו נבחרת ישראל ומייצגים את ישראל, איך יכול להיות שקהל קורא לנו בוז באליפות אירופה, שהקהל מקלל את השחקנים והמאמן, זה גועל נפש, זה מגעיל אותי. כל השחקנים דיברו על זה בחדר ההלבשה. כולם עצבניים מאוד על זה וחושבים שזאת בושה וחרפה איך שהקהל התנהג. אני לא מבין איך בכלל אם קהל צריך לבוא למשחק השלישי בטדי, אנחנו נבחרת ישראל ומשחקים בשבילכם, יש פה פערים גדולים ואנחנו עושים את המקסימום שלנו וצריכים לחבק אותנו ולתת לנו גב".

קפטן הנבחרת ניר ביטון נשאל איך הרגיש בדקה ה-70, כשראה את הקהל יוצא מהמגרש ושומע את אלה שנשארו קוראים "אולה" לאיטלקים: "אין לתאר את מה שהרגשתי. זה עצוב שקהל ישראלי לא נותן כבוד לשחקנים הישראלים. זה לא שלא רצינו, רצינו מאוד ובמחצית הראשונה ראו את זה, היינו שווי כוחות עד ההרחקה של גולסה, כנראה שכולם בארץ חסרי סבלנות ומחפשים את הרע בכל מקום, אז שיגידו שאנחנו גרועים וחלשים, אבל אני יכול להגיד לכם שאנחנו שחקנים מצוינים ויש לנו מאמן הכי טוב בעולם ואנחנו גאים במי שאנחנו, לא נישבר. לא התפרקנו אחרי ההרחקה, אנחנו לא נבחרת יותר טובה מהם, כשהיינו 11 מול 11 הוכחנו שאנחנו יכולים להתמודד איתם והתמודדנו בכבוד, שיחקנו מצוין והגענו למצבים. בעשרה שחקנים כבר לא היה לנו יותר מדי מה לעשות. הם הבקיעו עוד גול בכדור נייח ואחרי זה אוטומטית כל האוויר יצא ונגמר הסיפור".

מוחמד כליבאת שחקן נבחרת ישראל הצעירה מול נבחרת איטליה הצעירה. ברני ארדוב
"כולם עצבניים מאוד על זה וחושבים שזאת בושה וחרפה איך שהקהל התנהג". כליבאת/ברני ארדוב

ניר ביטון נשאל לגבי זה שגם הנורבגים שיחקו מול ישראל בעשרה שחקנים ועדיין נראו טוב, ואילו ישראל לא נראתה טוב בעשרה שחקנים מול האיטלקים. "אמרתי שאנחנו פחות טובים מהאיטלקים, לא אשקר, בעשרה שחקנים לא היה לנו מה למכור אבל ב-11 שחקנים שיחקנו מצוין והגענו למצבים. תקפנו. נתנו את כל כולנו כדי למזער את הפערים ואנחנו ממשיכים הלאה, נרים את הראש". ביטון נשאל לגבי הסיכויים לעלות שלב: "אנחנו לא מסתכלים על הסיכויים, כמובן שהם קרובים לאפסיים אבל נבוא למשחק האחרון בלי לחשוב על לעלות או לא לעלות, אלא כדי לשחק כדורגל טוב ולנצח, ואלוהים גדול, מה שיהיה - יהיה".

ניר ביטון ישראל הצעירה מול מנולו גביאדיני איטליה הצעירה. ברני ארדוב
"עצוב שקהל ישראלי לא נותן כבוד לשחקנים הישראלים". ביטון מול גביאדיני/ברני ארדוב
- אוהדי נבחרת ישראל הצעירה, יורו 2013. ברני ארדוב
אוהדי הנבחרת ניסו לשמור על אופטימיות/ברני ארדוב
ריקרדו ספונארה איטליה הצעירה חוגג שער. ברני ארדוב
קל מהצפוי. שחקני איטליה חוגגים/ברני ארדוב
אוהדי נבחרת ישראל הצעירה מנופפים במטפחות לבנות, יורו 2013. ברני ארדוב
והאוהדים ביציע נופפו במטפחות לבנות/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully