וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן שירזי: "אם איגייבור יילך, נביא בלם זר"

האדומים הציגו את שחקני הרכש לפני דודלאנז' בליגה האירופית, שירזי: "מועדון מיוחד, פיינטסיל ויתר על הרבה בשביל לבוא לפה"

קובי אליהו

צילום: קובי אליהו
עריכה: יאיר דניאל

מימין: זאב חיימוביץ', אריק דג'מבה דג'מבה, ברונו קוטיניו, ג'ון פיינטסיל, אלירן דנין, טל בן חיים, חנן ממן, שחקני הרכש  של הפועל תל אביב. קובי אליהו
"הלוואי שהיה עוד חודש להכנות". שירזי על הרכש/קובי אליהו

הפועל תל אביב ערכה היום (שני) מסיבת עיתונאים שבה הציגה את שחקני הרכש החדשים לקראת היציאה של הקבוצה ללוקסמבורג למשחק מול דודלאנז' במסגרת שלב הפלייאוף של הליגה האירופאית. המשחק הראשון ייערך בלוקסמבורג ביום חמישי ה-23 באוגוסט, והגומלין יתקיים כעבור שבוע.

כזכור, אחרי שני הפסדים לא מרשימים, האדומים רשמו בשבת האחרונה את הניצחון הראשון שלהם העונה, 0:2 על בני יהודה בגביע הטוטו, כשהם מציגים את שחקני הרכש החדשים ג'ון פיינטסיל ואריק דג'מבה דג'מבה, ובעיקר יכולת משופרת ומעודדת. בקבוצה מודעים לחשיבות הכלכלית של המשחק, שכן עלייה לשלב הבתים תכניס לקופת המועדון מיליוני יורו.

אבל זה לא צפוי להיות קל. כזכור, דודלאנז' היא אלופת לוקסמבורג, שרשמה את אחת מההפתעות המרעישות בכדורגל האירופאי השנה, עת הדיחה את רד בול זלצבורג בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות בזכות ניצחון 0:1 בבית והפסד 4:3 באוסטריה. בשלב הבא לעומת זאת, היא הובסה 5:1 בסיכום שני המשחקים על ידי מאריבור הסלובנית ונשרה לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית.

פרופסור משה בר ניב , שמשמש כיו"ר הקבוצה, אמר: "הפועל תל אביב התחילה מסע חדש. לאחר תקופה קשה שהמועדון עבר טלטלות, יצאנו לדרך חדשה. הזמן לתכנן את הקבוצה היה מוגבל מאוד. מדובר במיזם של הפועל תל אביב ואוהדיה. האנשים שבהנהלה לא היו שם אילולא היו אוהדים של הפועל. המבנה שהפועל תל אביב שואפת לקראתו, הוא שההנהלה לא תהיה בידי שועי הארץ. שיהיה מבנה אנכי, שיהיו בו אנשי עסקים ואוהדים יחד. אנחנו רוצים שהפועל תהיה דוגמה ומופת להתנהלות ספורטיבית. הפועל תל אביב תחזור להיות קבוצה שהנוער שלה עומד במוקד. אני מקווה שבמתכונת שהפועל הולכת בה ילכו עוד קבוצות"

מאמן הפועל, ניצן שירזי התייחס לשמועות על עזיבתו של נוסא איגייבור: "עד שהשחקן לא אורז את הפקלאות והולך הוא עדיין חלק מאיתנו, במיוחד כשמדובר בשחקן כמו נוסא. מטבע הדברים, אם נוסא יקום ויעזוב נביא תחליף הולם. אנחנו לוקחים בחשבון את התרחיש הזה. נעבור את השבועיים הקרובים כשנוסא שחקן הפועל, אני מקווה שגם עוד שלושה שבועות הוא יהיה בהפועל תל אביב".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
פרופסור משה בר ניב, ניתן שירזי, הפועל תל אביב. קובי אליהו
"בונים קבוצה לטווח ארוך". בר ניב/קובי אליהו

המאמן סיפר גם על הסיטואציה עם שני השחקנים שעלולים לעזוב, טוטו תמוז ואביחי ידין: "לבוא ולומר שאני ויתרתי על שחקנים כמו תמוז וידין יהיה מופרך. אף מאמן לא יכול לוותר על שחקנים בסדר גודל כזה. ישנה סיטואציה שגם השניים הביעו את רצונם לעזוב את הפועל תל אביב. רציתי כמו כל מאמן בר דעת שהם יהיו חלק מההכנות של הפועל תל אביב לעונה. ענייני משאים ומתנים וסוכנים לא תמיד מסתדרים בקנה אחד עם מה שהמאמן רוצה. הפועל בנתה את עצמה בלעדיהם, הם לא היו חלק מההכנות שלנו. ניתן לזה זמן ונראה לאן זה הולך".

בנוגע לאפשרות שהקבוצה תחתים עוד שחקן זר: "הפועל בנתה את עצמה עם ארבעה זרים, אבל נוסא עלול לעזוב, כך שנשאר לנו מקום לזר חמישי. אם נוסא יילך, נביא בלם זר. אם נמצא פתרון ישראלי, נוכל להביא קשר זר. אנחנו עושים דברים בדיעבד, נחליט בהתאם להתפתחויות".

הזר החדש מוטיניו אמר: "אני השחקן החדש ביותר בסגל. אני צריך להשתפר מבחינה פיסית. האנשים כאן אירחו אותי בצורה מדהימה, אני עוד לא מרגיש בבית, אבל ארגיש כך. אנחנו מכוונים להיות במקום הראשון בסיום הליגה. אנחנו עוד לא שם, המשחק הזה יקבע את ההמשך שלנו באירופה".

ניצן שירזי, מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
"פיינטסיל ויתר על משכורת כפולה בקפריסין בשביל להגיע להפועל". שירזי/קובי אליהו

זאב חיימוביץ': "הקהל של הפועל הוא הכי תומך במדינה, ואנחנו השחקנים ננסה להביא לו תוצאות. אנחנו בטוחים שתהיה תמיכה סביב המועדון לכל אורך העונה. ההצטרפות להפועל מהווה עבורי אתגר, זה מרגש. כל שחקן ישראלי רוצה להגיע לפה, זו קבוצה מוכרת גם באירופה. זו חוויה, אבל הכי חשוב שנגיע להישגים".

ג'ון פיינטסיל: "תמיד אמרתי שישראל היא כמו בית שני עבורי. הייתי בקשר עם האוהדים, גם בפייסבוק וגם בסקייפ. כך שאני שמח לחזור, ואני מתרגש לקראת המשחק הראשון. יש לנו קבוצה טובה, שחקנים טובים, מאמן טוב, ואני מצפה למשחק הראשון, והוא יהיה מבחן חשוב. אני מקווה מאוד שנעשה את האוהדים גאים".

בר ניב: "לא חתמנו על הסכמים עם השחקנים לעונה אחת, אנחנו מסתכלים לטווח ארוך. אנחנו משקיעים בנוער, משקיעים בשחקנים צעירים, והכל כדי לבנות שלד לעתיד, כדי שהקבוצה תהיה בצמרת של הכדורגל. הצענו לאביחי ידין חוזה לחמש שנים. היה רצון גדול מצדנו לראות אותו אצלנו. ידענו שהוא רוצה ללכת, ובמצב הזה אי אפשר לבנות עליו.

ניצן שירזי: "הייתה לפיינטסיל אפשרות ללכת לקפריסין בשכר כמעט כפול, אבל הוא בחר להגיע לפה, כי זה לא מועדון רגיל. אני מקווה שגם דנין, ממן ובן חיים יישרו קו עם הדרישות, ויבינו את המשמעויות של להיות במועדון הזה. אנחנו מבינים את המשמעויות הגדולות של המשחקים האלה, הכנו הרבה תרחישים במקרה של מעבר או הפסד. הייתי שמח אם היה לנו עוד חודש להכנות, כי יש לנו שישה שבעה שחקנים חדשים, אבל זה המצב. אם זה יהיה כישלון אם לא נעבור? אנחנו צריכים לעבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully