וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו ירידה לצורך עלייה"

בן סהר נחת בארץ כדי להצטרף להפועל ת"א, הגיע לאימון ואמור לחתום על החוזה עד ראשון. גם אניימה חוזר לשולחן הדיונים

קובי אליהו

צילום ועריכה: קובי אליהו

חלוץ אספניול, בן סהר, נחת לפנות בוקר (שישי) בישראל במטרה לחתום על חוזה בהפועל תל אביב ולהצטרף לסגל הדאבליסטית כבר בסיבוב הבא של מוקדמות ליגת האלופות מול אקטובה הקזחית ביום רביעי. החלוץ אמור לחתום על החוזה בהפועל תל אביב, כשבקבוצה ממתינים לשחרור הבינלאומי שאמור להגיע עד יום שני כדי שהחלוץ יוכל לשחק נגד אקטובה בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות. בכל מקרה, סהר לא נדרש לעבור בדיקות רפואיות מכיוון שכבר עשה זאת במסגרת נבחרת ישראל.

מעבר לכך, מתברר שהעסקה תלויה בשחרור הבינלאומי שיושג, שכן אם הוא לא יגיע עד יום שני, קיימת אפשרות שהעסקה לא תצא לפועל כלל. גורם בכיר בהפועל תל אביב אמר: "אם לא יהיה שחרור בינלאומי עד יום שני, שני הצדדים יכולים לסגת מהעסקה".

"יש הסכם בין אספניול לבין הפועל ואני מקווה שאגיע גם להסכם עם הפועל ויותר מזה אני לא רוצה להרחיב בנושא", כך אמר סהר עם נחיתתו בבן גוריון. "אני לא יודע אם זו ירידה ברמה לחזור לארץ, אולי זו ירידה לצורך עלייה. הפועל היא קבוצה מצוינת שמשחקת בליגת האלופות והתוצאות שלה מדברות בעד עצמם. בואו נקווה שמחר הבדיקות יעברו בשלום ועדיף שאחרי שנחתום אדבר". החלוץ נשאל על הלחץ והציפיות שיש ממנו: "לא מלחיץ בכלל", השיב סהר. "באתי להפועל בכדי לשחק כמה שיותר טוב ולעזור להפועל במאבקים שיש לה העונה". החלוץ הודה כי אחת מהסיבות העיקריות להגעתו הם החיזורים של אלי גוטמן אחריו: "יש ביני לבין אלי קשר מצוין. אלי הוא מאמן נפלא ואני לא צריך להגיד את זה כי כולם ראו והתוצאות של הקבוצה מדברות בפני עצמן. אני יכול להגיד שהוא אחת הסיבות שאני פה". סהר הדף גם את הביקורת על כך שהשתמט משירות בצבא: "אני משרת וגם כשהייתי בחו"ל שירתתי, לכל אחד יש מה להגיד, שיהיה לכולם לבריאות."

מעבר להתעסקות עם סהר, בהפועל תל אביב עדיין לא סגרו את עניין עתידו של וינסנט אניימה, שערך היום אימון מלא. אתמול אמר אניימה כי: "50 אחוז שאשאר בהפועל" והיום אמור לחזור לשולחן הדיונים עם הנהלת הקבוצה. הניגרי עדיין טוען כי מחזיק בהצעה מפורטו, אך בהפועל טוענים מנגד שאליהם לא הגיעה הצעה רשמית מהמועדון. הנהלת הקבוצה עדיין בדילמה לגביי עתידו של הניגרי. מצד אחד היכולת המוכחת של אניימה בשער והסיכוי הגדול יותר שיחד עמו יעפילו לשלב הבתים בליגת האלופות, ומצד שני העובדה כי איננו מראה התלהבות להישאר בארץ והעובדה הפשוטה שהפועל לא תרוויח על השוער במעבר לקבוצה אחרת בעתיד. הסיכויים אומנם גבוהים שאניימה יישאר לפחות עד ינואר הקרוב, אך מהפגישה הקודמת הניגרי יצא מתוסכל למרות שהוצא לו חוזה שמן יותר וקיימת אפשרות טובה כי בסופו של דבר אניימה יעבור לשחק בפורטו או בקבוצה אחרת באירופה. אם אניימה יגיע להסכמה, מי שאמור לפתוח בשער מול אוקטובה במקומו הוא גליל בן שנן, שגילה יכולת טובה בשני המשחקים האחרונים.

  • עוד באותו נושא:
  • בן סהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully