וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני ניראון התפטר מהפועל פתח תקוה

21.11.2009 / 22:40

לאחר התבוסה 7:1 להפועל תל אביב, החליט המאמן לעזוב, לאחר 10 מחזורים, כשגם עוזרו, שאול דה צ'וקרל, הלך עימו

ברני ארדוב

צילום: עוז מרון, עריכת וידאו: יאיר דניאל
צפו בתגובתו של דני ניראון בסיום המשחק

בהפועל פתח תקוה מתחילים לחשוב על היום שאחרי. לאחר התבוסה שספגו הכחולים מול הפועל תל אביב אתמול (שבת) 7:1, כל הסימנים העידו על כך שדני ניראון יסיים את תפקידו ואכן, בשעות הלילה הודיע המאמן לראשי הקבוצה כי הוא עוזב. מספר דקות לאחר מכן גם שאול דה צ'וקרל, עוזרו, הודיע שהוא עוזב. כבר דקות לאחר המשחק שוחחו חברי הנהלת הקבוצה ביניהם ודיברו על האפשרות לפטר את ניראון, כשגורם בקבוצה אמר לאחר המשחק: "זו תוצאה קטסטרופלית. אנחנו מחפשים מאמן אחר". ניראון הבין את הרמז מהר מהצפוי.

עוד בטרם ההתפטרות, אותם חברי ההנהלה כבר החלו לדון בינם לבין עצמם על שמות חלופיים שייכנסו במקום ניראון, כאשר השמות שעלו הם: פרדי דוד, שכבר הגיע לפגישה עם ראשי הקבוצה, אלא שהיא התפוצצה לאחד שראשי הקבוצה לא הסכימו לדרישות השכר והדרישות הגבוהות לרכש, וכן ניצן שירזי שקיבל פנייה ושוחח עם חבר ההנהלה תומר סיני, וגם גיא לוי.

ניראון שידר תחילה אופטימיות

בסיום התבוסה שררה אווירה עכורה בהפועל פתח תקוה, כאשר המאמן לא צעק על השחקנים, אלא רק הביט להם בעיניים. שחקנים בקבוצה אמרו כי עד כה העונה לא הייתה אווירה כזו בחדר ההלבשה וכי מצב הקבוצה מוגדר כקטסטרופלי. חרף ההפסד הכבד, מאמן הפועל פתח תקוה היוצא, דני ניראון, הרהיב עוז לעמוד בפני המצלמות ולדבר עם העיתונאים, דבר שלא רבים היו עושים כמוהו. "זו תחושה קשה מאוד, לא ציפינו לא לתוצאה כזו ולא להופעה כזו. לא נשאר לנו אלא להתבייש. אני מאוד מצטער עבור הקהל שלנו, סליחות לא יעזרו כרגע. מחכה לנו שבוע לא קל". את הדברים הללו הוא כמובן אמר עוד לפני שהחליט להתפטר.

"אחרי משחק כזה ברור שיש הרבה מחשבות", התייחס ניראון בדבריו לשאלה האם הוא שוקל להתפטר מהקבוצה. "אני אקח יום יומיים ונראה מה אנחנו עושים. אחרי משחק כזה אני לא אגיד דברים כאלה או אחרים, אבל זה כדורגל ונמשיך הלאה. אשב עם ההנהלה, נערוך פגישה ונראה מה קורה ונקבל החלטות, אבל בסופו של דבר זו החלטה שלהם. נשתדל להרים את הקבוצה מההפסד הקשה הזה. אני מאמין שאני עדיין יכול לתרום לקבוצה. ביזינו היום את המועדון. זו תוצאה שלא יכולה להיות למרות היכולת של הפועל תל אביב. מי שצריך לקבל בראש יקבל בראש".

בסיום המשחק המתינו אוהדי הפועל פתח תקוה מחוץ לחדרי ההלבשה, קיללו את השחקנים ודרשו מהצוות המקצועי להתפטר. האוהדים צעקו 'ביזיון' ודרשו מהשחקנים להתנצל על יכולתם. השחקנים שיצאו מהמגרש בחרו שלא לדבר עם האוהדים.

חבר הנהלת הפועל פתח תקוה, דני לוי, אמר: "אני מאוד מאוכזב ופגוע מהשחקנים. מה שצריך לעשות, נעשה. הזעזוע היחיד שאני אעשה בקבוצה זה אם מישהו יעשה זעזוע מוח. אם דני ניראון יחליט ללכת, אז זו החלטה שלו. אני לא אפטר אותו". אפי צפריר, מנכ"ל הקבוצה, היה קצר והחלטי: "ההפסד לא פרופורציונלי ואין לי מה להגיד יותר".

עדכון ראשון 19:18 21/11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully