וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "אני עדיין מחפש מאמן זר"

11.10.2009 / 10:00

יו"ר ההתאחדות אבי לוזון סיפר למקורביו שהוא עדיין נעול על אופציית המאמן הלא המקומי, ושיש לו שלושה מועמדים אותם הוא לא מכון לחשוף. שחקנים לכיאל: "מוזר שלא שותף שחקן אחד של קבוצה שמשחקת בליגת האלופות". שחר: "לא אתערב"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יותם רונן

"אני יודע שלא ביימתם פציעה, אבל אולי קשטן עשה לכם, שחקני מכבי חיפה, בכוונה". כך אמר אחד משחקני הנבחרת בסיום המשחק לקשר מכבי חיפה בירם כיאל, לאחר שלא שותף במשחק נגד מולדובה. בסיום המשחק הגיעו מספר שחקנים לעודד את כיאל. אחד מהם אמר: "זה נראה ומריח לא טוב. אמרתי את הדברים כי מוזר שמתוך כל הסגל לא מצאו לנכון לשתף שחקן אחד של קבוצה שמשחקת בליגת האלופות". כידוע, גם דקל קינן וניר דוידוביץ' נכללו בסגל הנבחרת.

הבעלים של מכבי חיפה יעקב שחר התייחס לכך ואמר: "מעולם לא נהגתי להתערב בנושאים מקצועיים במכבי חיפה, וגם הפעם לא התערבתי בשיקולי מאמן הנבחרת. באתי למגרש בכדי לעודד את הנבחרת, ואני שמח שהיא ניצחה. יש לנו עוד כמה פצועים בקבוצה חוץ מהשמות שהוזכרו. עד כמה שאני יודע, קטן ביקש שלא להיכלל בסגל בגלל פציעה. לא אנחנו פנינו, אלא הוא פנה באופן אישי. אי אפשר לבוא בטענות למאמן הנבחרת. אם הוא החליט שלא ישחקו, כנראה שהיו לו סיבות טובות". כיאל עצמו מורחק משני המשחקים הבאים של חיפה, כך שלא צפוי לו עומס, אך במועדון ערערו על העונש במטרה שישחק בגומלין מול יובנטוס ואמורים לקבל תשובה בקרוב.

כזכור, שני שחקנים מלבד קטן לא נכללו בסגל הנבחרת בגלל פציעות, אייל משומר ואייל גולסה, כאשר האחרון בספק גם למשחק הליגה בשבת מול הפועל באר שבע.

יו"ר ההתאחדות אבי לוזון הבהיר אתמול בסיום המשחק למקורביו: "אני עדיין מחפש מאמן זר". ככל הידוע, לוזון העלה שלושה שמות על הפרק אך הוא מעדיף לשמור אותם בדיסקרטיות ולא דיבר על כך עם איש מאנשי ההתאחדות לכדורגל. בהתאחדות העריכו היום כי ההחלטה תתקבל במהלך חודש דצמבר, כשקודם לכן יעלה הנושא בישיבת המזכירות. החלוץ אליניב ברדה זכה אתמול למחמאות על משחקו. ברדה בתגובה: "אני שמח על הגולים, אבל עדיין מהדהד לי הגול שספגנו בלטביה בדקה ה-90. גם ההפסד פה לא הוסיף. חבל, כי יכולנו לעלות".

המגן יואב זיו שנראה מדוכדך בסיום לאחר שהוחלף בדקה ה-30 בחר שלא לבקר את מאמנו לאחר שכבר הוזהר על ידי מנהל הנבחרת ישראל שצ'וצ'ינסקי שאמר לו מיד לאחר החילוף: "אל תדבר עכשיו, אתה חם". בנבחרת הייתה ביקורת רבה על משחק ההגנה. "הנבחרת הכי חלשה בבית הגיעה לאינספור הזדמנויות נגדנו", אמר גורם בנבחרת. "נגד נבחרת בכירה יותר היינו סופגים חמישייה. אני מקווה שהשערים ביוון גרמו לכך, אחרת אין הסבר ליכולת כזאת חלשה".

הנבחרת עורכת הבוקר אימון שחרור. יוסי בניון לא שותף באימון בשל פציעה והוא טופל על ידי הצוות הרפואי של הנבחרת. מחר הנבחרת תקיים אימון בוקר נוסף ובשעות הצהריים תמריא לשוויץ. למחרת תערוך הנבחרת מסיבת עיתונאים בהשתתפות קשטן ולאחר מכן תצא לאימון המסכם (סגור לתקשורת) בשעות הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully