וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אליפות? בחיפה לא מצפים לפחות"

דור בלך

1.11.2008 / 19:48

מאמן מכבי חיפה עדיין לא מצהיר על אליפות, אבל הוא מתקרב לכך. על הניצחון 0:3 מול הכח עמידר ר"ג: "הפכנו משחק קשה למהנה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

במכבי חיפה קיבלו בסיפוק את הניצחון הקליל, 0:3, שהשיגו בוינטר הערב (שבת) על חשבון הכח עמידר רמת גן. הירוקים שוב הציגו משחק צירופים נאה בהתקפה והיכולת שלהם בהחלט צריכה להדאיג את לותר מתיאוס ומכבי נתניה, שיגיעו לקריית אליעזר במחזור הבא.

מאמן הירוקים, אלישע לוי: "הפכנו משחק קשה על הנייר למשחק מהנה. נהנו מהכדורגל ונהנו לשחק, אבל אנחנו לא יוצאים מגדרנו. יש לנו עוד הרבה מה להשתפר וצריך לזכור שמדובר רק במחזור השמיני".

על אליפות אלישע עדיין לא מדבר בפה מלא, אבל גם זה יגיע בקרוב. "אליפות? אף אחד לא מצפה לפחות מחיפה. אני מאוד שמח ממה שיש לי כאן. אנחנו רואים שילוב נדיר בין ותיקים כמו גוסטבו בוקולי ואלון חרזי לצעירים מוכשרים כמו גולסה וגדיר. אם נוסיף את העובדה שהמועדון מנוהל בצורה הטובה יותר בארץ ומגובה באוהדים נפלאים, אז נקבל שילוב נהדר".

הבלם דקל קינן: הייתי מוכן להצהיר על אליפות בכל מצב, גם בתחילת העונה, אבל במכבי חיפה לא צריכים להצהיר. זה מובן מאליו. חבל לי שהמפגש עם נתניה הוא רק ביום שני הבא, קשה לי לחכות עד אז. היה משחק קשה היום, ולמרות שהכח לא הגיעו למצבים רבים לא שיעמם לי ואמיר אדרי נתן כמה הצלות טובות".

אלון חרזי הוותיק, שניצח לראשונה בקריירה את קבוצת נעוריו התייחס לסוגיית הגיל בפעם המי יודע כמה. "אני לא חושב על פרישה כרגע. בכל פעם אני חותם לעוד שנה. אין ספק שאליפות יכולה להיות מתנת פרישה יפה, אבל גם אליפות לא תבטיח שאפרוש".

בהכח מחכים ליריבות בליגה שלהם

בצד המפסיד של הכח עמידר רמת גן היו מאוכזבים מההפסד הנוסף, אך גם הם יודעים שהמשחק הזה לא היה כוחות מלכתחילה. "חיפה ואנחנו לא באותה ליגה", אמר המאמן דודו דהאן, "את הניצחונות נצטרך לקחת מול יריבות בגודל שלנו. כשחיפה מגיעה במומנטום בו כל מטאטא יורה אין לנו מה לעשות".

המנג'ר של סוגרת הטבלה לא התבייש גם לקחת את האחריות על עצמו. "אני אדבר עם השחקנים ואגיד להם להרים את הראש. אני לוקח את האחריות עליי בטוב וברע", הסביר דהאן. "המנג'ר צריך לעודד את השחקנים שלו במצבים כאלה. אנחנו משלמים על כך שאנו נותנים הזדמנות לצעירים, אבל אתם תראו שבסופו של דבר הם יהיו שחקנים טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully