וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההחלטה לא ספורטיבית"

קרן שמש ואסף שקד

24.4.2008 / 14:00

קבוצות התחתית מרוצות מההחלטה לדחות את המחזור, דוד אמסלם דווקא עצבני: "זו חופשה לא רצויה". חזי מגן: "ההתאחדות לא התקפלה"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

קבוצות התחתית קיבלו בסיפוק את החלטת ההתאחדות לדחות את משחקי המחזור ה-29 ליום שבת הבא, חמישה ימים לאחר שבית הדין המשמעתי של ההתאחדות ידון בערעור בית"ר ירושלים על הפסדה הטכני למכבי הרצליה ויקבל החלטה סופית בעניין.

מי התקפל?

בעלי בני יהודה, חזי מגן, אמר: "זו החלטה שבסופו של דבר היא לטובת הספורט והליגה ועובדה שהיא התקבלה פה אחד. כולנו מתחייבים לקבל את החלטת בית הדין העליות של ההתאחדות לכדורגל לא לעשות מעשים כאלו ואחרים. נחכה לדיון ביום שני ויהיה אשר יהיה, נקבל אותו כפי שהוא".

עוד אמר מגן: "ההתאחדות לכדורגל לא התקפלה בכלל, כולם הבינו שלטובת ההגינות והספורט עדיף לחכות שבוע אחד. זה בסך הכל שבוע, לא קרה כלום. ההתאחדות והעומד בראשה לא מתקפלים בפני אף אחד. כשאני אומר פה אחד אני מתכוון גם לאריאל שיימן, גם לו יש פה ולא בקול ענות חרישה".

יו"ר קבוצת הניהול של הפועל תל אביב, מוני הראל, אמר: "החלטה טובה לדעתי, למרות שהיינו נגד דחיית הליגה. זה מה שהחליטו, תהיה פסיקה ביום שני, ואחר כך נמשיך את הליגה כרגיל ונקווה לטוב".

לקחו לבית"ר את החופשה

קפטן בית"ר ירושלים, דוד אמסלם, הגיב גם הוא על ההחלטה. "אסור לעצור את הליגה, אלא אם כן קורה משהו חריג ביותר", אמר אמסלם, "במקרה הזה משכו יותר מדי את הזמן, ואני לא מבין למה ההחלטה בנושא נדחתה לשבוע הבא.

"ההחלטה הזאת פוגעת בספורטיביות. עצם העובדה שהליגה נעצרת פוגעת במומנטום של קבוצות מסוימות ובהכנות לקראת משחקי המחזור.

"אנחנו בבית"ר מאוד כועסים על ההחלטה הזאת. מכל קבוצות הליגה, החופשה שלנו היא הכי קצרה בגלל מחנות האימונים לקראת ליגת האלופות. לקחו לנו שבוע מהחופש, ואחרי עונה ארוכה שכזאת, השבוע הזה להתאוששות הוא מאוד משמעותי מבחינתנו. היו צריכים למצוא דרכים אחרות לפתרון הבעיה. חד משמעית אני יכול להגיד שהחופשה הזאת היא בלתי רצויה".

קשר בית"ר ירושלים, גל אלברמן, אמר: "אני מבין את ההחלטה לדחות את המחזור במיוחד עבור קבוצות התחתית שנפגעו מבחינה ספורטיבית. הדחייה לא כל כך קשורה לבית"ר ירשולים כי לנו אישית לא הייתה בעיה לעלות ולשחק כבר השבוע. עכשיו אני שומע לראשונה שהליגה תסתיים ב-31 למאי ואני לא יודע איך בבית"ר יתכננו את הקיץ לדחייה הזו. כשאתה מתכנן את עונה הבאה גם שבוע יכול לפגוע בהכנות לליגת האלופות. אני מאוד מקווה שכל הבלאגן בשבועיים האחרונים ייגמר כמה שיותר מהר ושנחזור לשחק כדורגל".

בטוטו מאיימים

מי שכמובן לקח בצורה קשה את ההחלטה הוא הטוטו, שייאלץ לפצות את שולחי הטורים למחזור הקרוב. יו"ר מועצת ההימורים, גדעון בריקמן, הודיע: "אחרי שקיבלנו היום באופן רשמי את הודעת ההתאחדות על דחיית המחזור הקרוב, התכנסה הנהלת מועצת ההימורים והתקבלה החלטה על ביטול מחזור ההימורים בטופס הטוטו בסופ"ש הקרוב.

"בשלב ראשוני אנו נפרסם החל ממחר מודעות מאירות עיניים בכל אמצעי התקשורת והעיתונות. כל מי ששלח טופס טוטו יקבל את כספו בחזרה דרך תחנות הטוטו בהן נשלחו הטפסים. בשלב השני, יש לנו צוות יועצים משפטיים מהמוכנים לכל סיטואציה ואנחנו נשקול את צעדינו בעתיד. במידה שמועצת ההימורים והיועצים שלה יחשבו שנגרום לנו נזק בלתי הפיך, נשקול גם תביעה עתידית נגד ההתאחדות לכדורגל.

"אסור לשכוח שמועצת ההימורים נותנת כ-150 מיליון שקל לכדורגל הישראלי ולהתאחדות, ואם נחשוב שנגרם לנו נזק כלשהו, אנו לא פוסלים שום צעד בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully