וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: כריס דייויס הושעה ל-25 משחקים

12.9.2014 / 19:01

הכוכב של בולטימור נתפס על שימוש בחומר ממריץ לאחר שנטל תרופה בשם אדרל. יחמיץ את המשך העונה הסדירה ולפחות את תחילת הפלייאוף

כריס דייויס בולטימור אוריולס. AP
מכה רצינית לאוריולס. דייויס/AP

בולטימור תהיה בפלייאוף ה-MLB השנה. העונה הסדירה תגיע לסיומה בעוד שבועיים וחצי והאוריולס מובילים את ה-AL מזרח ביתרון מבטיח של עשרה משחקים על פני טורונטו. אלא שהערב (שישי), בבולטימור גילו שאת המשך העונה הסדירה ואת רוב, אולי אפילו כל הפלייאוף, הם יצטרכו לעשות ללא אחד הכוכבים הגדולים שלהם, כריס דייויס, שהושעה על ידי הליגה ל-25 משחקים.

דייויס נתפס על שימוש בחומר ממריץ ומהליגה נמסר שהוא הושעה: "לאחר שהבדיקה שלו נמצאה חיובית והוא עבר על החוקים למניעת סמים בליגה". דייויס נטל תרופה מסוג אדרל, אותה תרופה שהביאה להשעייתו לארבעה משחקים של התופס של דנבר ברונקוס, ווס וולקר.

כאמור, השחקן יחמיץ את 17 המשחקים שנותרו לאוריולס עד לסיומה של העונה הסדירה, לא יהיה בוודאות בסדרת הפלייאוף הראשונה של הקבוצה ולאחר מכן, הוא עשוי לשוב בהתאם להתקדמות שלה.

דייויס מסר: "אני מתנצל בפני חבריי לקבוצה, המאמנים והארגון ובמיוחד, בפני האוהדים שלנו. עשיתי טעות בכך שלקחתי אדרל. היה לי אישור לכך בעבר, אבל לא השנה. אני מקבל את העונש ואתחיל לרצות את ההשעיה באופן מיידי".

עד כה, דייויס חבט העונה רק ל-19.6 אחוזים, אבל סיפק גם 26 הומראנים ו-72 RBI. בעונה שעברה הוא הוביל את הליגה עם 53 הומראנים. האוריולס נאלצים להסתדר גם ללא התופס מאט וויטרס ושחקן הבסיס השלישי מני מצ'אדו, שסיימו את העונה עם פציעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully