וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע בבייסבול: בכושר בן יונה

26.8.2014 / 8:13

וושינגטון נמצאת בכושר הטוב ביותר בליגה והשבוע קיבלה בחזרה לאצטדיון גם את הקמע שלה, "יונת הראלי", שיכול בהחלט להפוך בעוד חודשיים לסמל של האליפות ההיסטורית בבירה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האוהד מספר אחד/מערכת וואלה!, צילום מסך

בספטמבר האחרון, במהלך משחק ביתי בו הביסה וושינגטון 2:11 את פילדלפיה, יונה חביבה ממין זכר נחתה על כר הדשא בנשיונאלס פארק. דנארד ספאן, שחקן הנשיונאלס, ניסה להפחיד אותה במטרה שתברח. זה לא ממש עזר וספאן עצמו נענש במהרה, כאשר נזרק בעודו על הבסיס הראשון.

בערב יום ראשון החולף, היונה חזרה, ובגדול והפעם, שחקני וושינגטון ידעו שלא כדאי להתעסק איתה, אלא רק להיעזר ב"כוחות" שלה. הנשיונאלס היו בפיגור 6:2 מול סן פרנסיסקו כאשר היונה חזרה להתמקם באצטדיון במהלך האינינג השישי. שמונה חבטות לאחר מכן, באותו אינינג ממש, וושינגטון כבר הובילה 6:8 בדרך לניצחון מוחץ 6:14.

גם כדור שיצא מהמחבט של דני אספינוסה והתגלגל על הקרקע ממש לידה, לא הצליח להבריח את היונה ובסיום, כוכבי וושינגטון ידעו למי להודות. ג'ייסון וורת' אמר: "האוהדים היו נהדרים, יש לנו את 'יונת הראלי', מה הוא צריך לבקש?" ואילו ברייס הארפר צייץ: "Rally Pigeon anyone?". ההאשטאג #RallyPigeon כיכב בטוויטר ברחבי הבירה בשעות שלאחר המשחק ומספר חשבונות אף נפתחו ליונה החביבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במקום הכי טוב ביציע/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעונה שעברה היו אלה הזקנים של הרד סוקס, הפעם יכול להיות שהיונה תהיה הקמע והסמל של האליפות של וושינגטון, אם תושג. וכמו שהנשיונאלס נראים בחודשיים האחרונים, אין סיבה שלא תושג. ב-2012, וושינגטון שיחקה בפלייאוף לראשונה עבור המועדון מאז 1981 ולראשונה עבור קבוצה מבירת ארצות הברית מאז הסנטורס ב-1933. זה קרה בזכות עונה קסומה, שכללה 98 ניצחונות.

בפלייאוף עצמו, הנשיונאלס נכנעו איכשהו במשחק החמישי והביתי לקאמבק מופלא של סנט לואיס ובעונה שעברה הם כבר נשארו בחוץ, אחרי יכולת חלשה יחסית. זו הייתה עונתו האחרונה של דייבי ג'ונסון בתור מנג'ר ומחליפו, מאט וויליאמס, נזקק לזמן כדי להתחיל להריץ את הקבוצה בדרך שלו. מהרגע שזה קרה, אי אפשר לעצור את וושינגטון.

בראשון ביוני הנשיונאלס עוד היו במאזן שלילי של 28:27 ובפיגור שלושה וחצי משחקים מאטלנטה ב-NL מזרח. מאז הם טסו קדימה ולפני ההפסד הלילה (בין שני לשלישי) לפילדלפיה, הם ניצחו 15 מתוך 19 משחקים, כולל השוואת שיא מועדון של עשרה ניצחונות רצופים. כאילו כדי להגדיל את ההנאה, ארבעה ניצחונות רצופים מתוך אותם עשרה הגיעו מווקאופים.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
דנארד ספאן וושינגטון נשיונאלס. Evan Vucci, AP
בשנה שעברה הוא הסתבך עם היונה, השנה הוא רק מחייך. ספאן/AP, Evan Vucci

את כל זה עושה וושינגטון למרות התקפה בינונית, שסובלת מעונה די חלשה של ברייס הארפר ושל ריאן צימרמן. הקלישאה אומרת שבפלייאוף מנצחות ההגשות וזו של הנשיונאלס היא אחת הטובות בליגה. לדאג פיסטר וטאנר רורק יש 12 ניצחונות, סטיבן שטרסבורג מתעורר וכבר הגיע לעשרה וג'ורדן צימרמן עם תשעה וכל זה בעונה רעה של ג'יו גונזאלס, שיכול לחזור לעצמו. טיילר קליפארד מככב בבולפן ורפאל סוריאנו לא נוטה לפשל יותר מדי.

וושינגטון מובילה את הבית ביתרון מבטיח של שבעה וחצי משחקים על פני אטלנטה, כך שהיא תהיה בפלייאוף. בחטיבה כולה, היא במקום הראשון, עם יתרון שני משחקים על הדודג'רס, שלושה על מילווקי וארבעה על סנט לואיס, כך שגם יתרון הביתיות עשוי להיות שלה אם תשמור על הקצב הנוכחי. ויתרון הביתיות, פלוס היונה, שווה ניצחונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully