וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוג'ר קלמנס משקר"

13.2.2008 / 21:20

הפוליטיקאי הנרי ווקסמן, שמנהל את השימוע של המגיש, רמז כי לדעתו הוא השתמש בסמים: "חברי הוועדה הבחינו בקשיים בעדותו"

הרגע ה"גדול", לפחות מבחינת מחפשי השערוריות, הגיע, כשרוג'ר קלמנס התעמת עם מאמנו האישי לשעבר, בריאן מקנאמי, היום (רביעי) בקפיטול היל. מקנאמי טען כי הזריק לקלמנס בן ה-45 הורמוני גדילה (HGH) במשך שלוש שנים, מ-1998 עד 2001, בכמות מוערכת של 16 פעמים.

לא זאת בלבד שמקנאמי אמר עוד קודם לכן, בדו"ח מיצ'ל, כי קלמנס קיבל מספר זריקות, הוא העיד כי האומדן שלו לא היה מדויק: "אני חושב שהמספר היה גדול יותר. לא רציתי להפליל את רוג'ר או להרוס אותו, רציתי רק שהעניין יתפוגג ויירד מסדר היום". קלמנס עצמו אמר כי מקנאמי משקר, אולם הסתבך בעקבות תצהיר שהגיש חברו הטוב, אנדי פטיט, שהודה כי גם הוא השתמש בהורמוני גדילה. לא זאת בלבד, אלא שפטיט אמר כי קלמנס דיבר אתו על העניין בעבר, וכי נטל הורמוני גדילה לא רק בתקופה המדוברת, אלא גם ב-2004, הרבה אחרי שהעניין התפוצץ. "אני חושב שהוא לא זוכר את השיחה בינינו", אמר קלמנס, "הוא לא הבין מה אמרתי".

חבר הקונגרס הנרי ווקסמן, שמנהל את השימוע, ביקר את מקנאמי על סתירות בעדותו, אבל אחר כך "שיפד" את קלמנס והטיל פצצה: "הוא לא דובר אמת, ובעדות שלו הבחינו חברי הוועדה". על גרסת קלמנס לשיחה עם פטיט אמר ווקסמן: "קשה לי מאוד להאמין ששיחה שכזו תתגלגל למימדים כאלה של אי הבנה". ווקסמן השתמש מספר פעמים במילה "משקר" לגבי קלמנס, וכעת אין ספק לאיזה כיוון הולך השימוע. למרות הכל, ווקסמן טרם הודיע אם יפעל נגד קלמנס או בכלל, בכל העימות הזה. במידה שאכן יוחלט שקלמנס או מקנאמי לא סיפרו את האמת, הם יואשמו במתן עדות שקר, בדומה לכתב האישום שהוגש נגד בארי בונדס.

בתצהיר שנתן פטיט ביום שישי, טען המגיש כי קלמנס דיסקס עמו מספר פעמים על השימוש ב-HGH, וב-2005, כשהנושא עלה שוב בחקירות הקונגרס, דיברו השניים בנושא. פטיט עצמו קיבל שתי זריקות ממקנאמי במהלך 2002, על מנת להתאושש מפציעה. בתצהיר הוא אישש את טענתו האחרונה של מקנאמי, לפיה דבי קלמנס, רעייתו של רוג'ר, קיבלה גם היא הזרקה של הורמוני גדילה, וטען כי זה היה נושא השיחה ביניהם ב-2005. היום (רביעי) צפוי מקנאמי להעיד, וסביר להניח שראיות חדשות ייצאו החוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully