וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"נקמה" של המסעדה בכוכב שהתקמצן על טיפ

16.9.2014 / 2:23

שחקן הפוטבול לשון מקוי סעד ב-60 דולר ונתן תשר של 20 סנט בלבד. במסעדה התנקמו בו, פרסמו את הקבלה, ולקינוח הציעו אותה למכירה ב-EBAY. פלויד מייוות'ר היה אפילו קמצן יותר

לשון מקוי שחקן פילדלפיה איגלס. Lynne Sladky, AP
מסתבר שהטיפ שלו היה דווקא מאוד נדיב. מקוי/AP, Lynne Sladky

בסוף השבוע שעבר סעד לשון מקוי, כוכב קבוצת הפוטבול פילדלפיה איגלס, במסעדת המבורגרים בעיר. ייתכן שהשחקן לא אהב את השירות, שכן הוא השאיר טיפ של 20 סנט בלבד על ארוחה של 60 דולר והסביר: "אני נותן תשר לפי השירות שניתן לי. יש הבדל בין שירות טוב, שירות רע וסתם יום רע".

במסעדה לא קיבלו את זה בהבנה ופרסמו את הקבלה של מקוי. השחקן צ'רלי שין הציע תחילה 1,000 דולר עבורה, ומכאן הדרך לאי ביי הייתה קצרה. לאחר אין ספור פרסומים בפייסבוק, הקונים במכירה הפומבית המקוונת התלהבו, העלו את המחיר ונכון לעכשיו הקבלה הזו שווה, שימו לב, קרוב ל-100 אלף דולר. וכמו שאומרים האמריקאים: And counting.

ובינתיים, מתברר שמקוי לא לבד. המתאגרף פלויד מייוות'ר, מהאנשים העשירים בעולם הספורט, יצא לחגוג את ניצחונו על מרכוס מיידנה עם פמליה של 150 אנשים ב"הארד רוק קפה" והזמין עבורם אוכל ושתייה בסכום של כ-25 אלף דולר. כמה קיבלה המלצרית מהסיפור? אפילו לא סנט אחד.

באתר TMZ פורסמה תגובתה הנרגנת: "השירות היה בסדר גמור, אבל כל מה שהוא השאיר זה בקבוקים וזבל". המלצרית התרגזה במיוחד לאור העובדה שמייוות'ר וחבריו זרקו שטרות כסף לנשים שרקדו על הבמה.

  • עוד באותו נושא:
  • לשון מקוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully