וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרציה: ישראל פותחת מול שבדיה

16.4.2006 / 22:16

הגרלת משחקי גביע הפדרציה של בית 1 האירופי/אפריקאי זימנה פתיחה קשה. מלבד שבדיה תשחק ישראל מול בלארוס, אסטוניה ורומניה

נבחרת הפדרציה של ישראל הוגרלה הערב (ראשון) לבית קשה במסגרת בית 1 אירופה/אפריקה. ישראל תשחק בבית היחיד עם חמש נבחרות בצוותא עם נבחרות בלארוס, אסטוניה, שבדיה ורומניה. מחר תשחק ישראל מול נבחרת שבדיה, במשחק לא קל, כאשר אנה סמאשנובה תעלה ב-10:00 בבוקר למשחק הראשון, שחר פאר תעלה אחריה ולאחריו יתקיים משחק הזוגות.

לאחר המחאה של הקפטנים הבוקר, שבו בשעה 18:00 קפטני הנבחרות על מנת לשמוע את תשובת נציג ה-ITF לגבי דרישתם לשנות את שיטת הדירוגים. בפגישה הודיע הנציג שאיגוד הטניס הבינלאומי לא קיבל את דרישת הקפטנים ויידון בנושא רק לגבי שנה הבאה.

ישראל היתה אמורה להיות ראש בית ולשחק בבית בן 4 נבחרות בלבד, אולם בעקבות שינוי השיטה היא הוגרלה לבית בו תאלץ לשחק משחק נוסף לפני הפלייאוף. שיטת הדירוג החדשה גרמה למצב שבבית 2 לדוגמה משחקות נבחרות חלשות כדוגמת סלובניה, דרום אפריקה ודנמרק כאשר סרביה ומונטנגרו היא הנבחרת האיכותית בבית ודורגה בדרגת איכות שלישית בלבד.

בבית 1 תשחקנה סלובקיה, עם דניאלה האנטוחובה, הולנד, לוכסמבורג ופינלנד, בבית 3: בולגריה, אוקראינה, הונגריה ובריטניה.

הקפטן עודד יעקב אמר לאחר ההגרלה: "עליה מבית צמוד שכזה תחזק מאוד את הנבחרת ותוכיח כי הנבחרת בשלה ומוכנה לשחק בשלבים הגבוהים של גביע הפדרציה. המשימה היא קשה אך האתגר הוא גדול".



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully