וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: מיריינה לוצ'יץ' ברוני זכתה בטורניר קוויבק

הקרואטית ניצחה 4:6, 3:6 את ונוס וויליאמס וזכתה בתואר ראשון אחרי 16 שנה וארבעה חודשים, שיא חדש בסבב

הטניסאית הקרואטית מרינה לוצ'יץ' ברוני. רויטרס
שברה שיא. לוצ'יץ' ברוני/רויטרס

איזה סיפור מרגש: מיריינה לוצ'יץ' הקרואטית זכתה הערב (ראשון) בטורניר קוויבק לאחר שניצחה 4:6, 3:6 את ונוס וויליאמס. הקרואטית בת ה-32, שעברה תקופה קשה מאוד מבחינה אישית ומקצועית ועשתה קאמבק מופלא למרכז הבמה באליפות ארצות הברית, זכתה בתואר ראשון שלה מאז 1998. מבחינת לוצ'יץ' ברוני זהו תואר שלישי בסך הכל, כשהשניים הקודמים שלה היו על אדמת קרואטיה ב-1997 ו-1998.

למעשה, לוצ'יץ' ברוני קבעה שיא של פער זמנים גדול ביותר בין תואר לתואר והעמידה אותו על 16 שנים וארבעה חודשים, כשהשיאנית הקודמת הייתה מי אם לא קימיקו דאטה קרום היפנית, שזכתה בשני תארים עם פער זמן של 13 שנה וחודש ביניהם, סן דייגו 1996 וסיאול 2009.

הקרואטית, שנחשבה לעילוי כילדה והגיעה לחצי הגמר בווימבלדון 1999 בגיל 17, עברה חיים קשים במיוחד. אביה נהג להכות אותה ואת אמה בצורה אלימה, וסיפרה שכל הפסד היה עולה לה בשעות של מכות רצח. לוצ'יץ' ברוני ומשפחתה נמלטו לארה"ב, כשהם מגיעים לשדה התעופה מלווים בכמה שומרים חמושים. אחר כך נאלצה לפרוש בגלל בעיות כספיות, אבל חזרה לאחרונה בקאמבק מרגש, שהגיע הערב לשיאו.

עוד על סיפור החיים של מיריינה לוצ'יץ' ברוני

סאבין ליזיקי טניסאית גרמנייה. GettyImages
חזרה לחייך. ליזיקי/GettyImages

סאבין ליזיקי זכתה היום (ראשון) בטורניר פרודנטיאל בהונג קונג. הגרמנייה, המדורגת במקום ה-31 בעולם, זכתה בתואר ראשון שלה אחרי שלוש שנים עם 5:7, 3:6 על קרולינה פלשיקובה הצ'כית, המדורגת 36 בעולם. ליזיקי חזרה מפיגור 5:1 במערכה הראשונה כדי לנצח בה, ומשם הייתה בלתי עצירה כשהיא זוכה ב-12 מתוך 15 המשחקונים הבאים.

"אף פעם לא, בשבילי אף פעם לא", התייחסה ליזיקי לשאלה האם חשבה לוותר על המערכה הראשונה בפיגור 5:1, "אני תמיד נלחמת בשביל כל נקודה ולא משנה מה המצב ומה התוצאה. ניצחתי ככה הרבה משחקים בעבר וכך ניצחתי גם היום". לליזיקי זהו תואר רביעי בקריירה, לאחר שזכתה בצ'רלסטון ב-2009, בבירמינגהאם ובדאלאס ב-2011. מאז, הגיעה הגרמנייה לשלושה משחקי גמר - בפטאיה, ממפיס וכמובן בווימבלדון.

"אחרי שהייתי בשלושה משחקי גמר בשנה שעברה והפסדתי בהם, זה צעד גדול קדימה בשבילי", אמרה ליזיקי, "זכיתי בתארים בזוגות, אבל כמובן שהמטרה המרכזית שלי היא ביחידים ולזכות בתארים האלה. אני שמחה יותר עכשיו כי ההחלטה לשחק כאן הייתה ספונטנית".

עדכון ראשון: 17:33

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully