וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליס: "מטורף לחשוב שאני באמת כאן עם האנשים האלה"

הטניסאית בת ה-15 שהפכה לסנסציה באליפות ארצות הברית נותרה נטולת מילים: "אמרתי לעצמי שאין לי מה להפסיד"

סיסי בליס טניסאית אמריקאית. AP
מאלמונית לכוכבת. סיסי בליס/AP

פחות מחמישה חודשים אחרי יום הולדתה ה-15, סיסי בליס הפכה הלילה (בין שלישי לרביעי), לפחות ליום אחד, לטניסאית המדוברת בעולם. ככה זה כשאת חתומה על הסנסציה של היום באליפות ארצות הברית - ניצחון ענק בסיבוב הראשון, 1:6, 6:4, 4:6 על המדורגת 12 בעולם דומיניקה ציבולקובה, פיינליסטית אליפות אוסטרליה האחרונה - כשאת מדורגת בעצמך במקום ה-1,208 בעולם, ועדיין לא עלית לכיתה י'.

קתרינה קרטן, או בקיצור סיסי, נולדה בסן פרנסיסקו ב-1999 (!) וכיכבה עד עתה רק בסבב הנוער, בו הגיעה עד למקום השני בעולם הקיץ. בתחילת החודש היא זכתה באליפות ארצות הברית לנערות וקיבלה בשל כך כרטיס חופשי להגרלה הראשית של הפלשינג מדו, שם הייתה אמורה בסך הכל להשתפשף על הבמה המרכזית, אבל עשתה היסטוריה כשהפכה לטניסאית הצעירה ביותר שמנצחת במשחק באליפות ארצות הברית מאז אנה קורניקובה שעשתה זאת בגיל 15 ב-1996.

פדרר דהר, פרר שמט מערכה, סרינה הרשימה

היום באליפות ארה"ב: פאר - לוצ'יץ', סלע - ברלוק

עוד היום: ואוורינקה, דימיטרוב ושראפובה בפעילות

סיסי בליס טניסאית אמריקאית. AP
"התחושה היא מדהימה, אני עדיין נטולת מילים". סיסי בליס/AP

בליס, שהפכה לטניסאית הצעירה ביותר שמשתתפת בטורניר גרנד סלאם מאז אליז קורנה ברולאן גארוס של 2005, שהראתה ניצוצות של כישרון אדיר ולא מעט אופי כשחזרה מפיגור של 3:1 במערכה השלישית ושברה את הסלובקית בת ה-25 בנקודת המשחק, תפגוש בסיבוב הבא את זרינה דיאבס הקזחית (48 בעולם), במשחק שכבר אמור להיות משובץ באצטדיון ארתור אש לעיני מעריצי החדשים של התקווה האמריקאית החדשה.

"זה מטורף לחשוב שאני באמת כאן עכשיו עם כל האנשים האלה", אמרה בליס אחרי שמיהרה לחבק את משפחתה ביציע בסיום המשחק. "כשהייתי בפיגור 3:1 התבאסתי, אבל הרגעתי את עצמי ואמרתי 'אל תחשבי על היריבה בצד השני, אלא רק על הטניס שלך, תהיי חופשיה כי אין לך מה להפסיד'. עכשיו התחושה היא מדהימה, אני עדיין נטולת מילים. האמונה הייתה הדבר העיקר שהייתי צריכה היום. פשוט לצאת ולהאמין שאני יכולה לנצח. כשאת מאמינה, יש שתי אפשרויות - או שאת מאמינה ומפסידה, או שאת מאמינה ומנצחת - אבל אם את לא מאמינה בכל מקרה תפסידי".

בליס הייתה יכולה להרוויח 60,000 דולר על הניצחון היוקרתי, אבל העדיפה לשמור על מעמדה כחובבנית, מכיוון שאם תהפוך למקצוענית לא תוכל לקבל מלגה ספורטיבית למכללה. "אני חושבת שבהחלט אשמור על הסטטוס שלי כחובבנית כרגע, כדי לשמור על כל האופציות שלי פתוחות לקולג', למקרה שאעבור פציעה או משהו כזה, אבל אשמח להיות מקצוענית יום אחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אתם מאמינים שהתמונה הזו צולמה לפני שלוש שנים בלבד?

אנה קורניקובה בת ה-15 עם שטפי גראף. AP
וככה קורניקובה בת ה-15 נראתה בפלשינג מדו/AP
סיסי בליס טניסאית אמריקאית. AP
הקפיצה את הקהל. סיסי בליס/AP
  • עוד באותו נושא:
  • סיסי בליס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully