וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארה"ב: ניצחון לדודי סלע, הפסד לשחר פאר

סלע הרשים ב- 6:1, 3:6, 2:6, 5:7 על ברלוק (63) בסיבוב ה-1, פאר הודחה בסיבוב השני עם 6:7, 6:3, 6:2 ללוצ’יץ’ (119)

דודי סלע, טניסאי ישראלי. GettyImages
חזרה נהדרת מפיגור. דודי סלע/GettyImages

דודי סלע פתח הלילה (בין רביעי לחמישי) בצורה נהדרת את דרכו באליפות ארצות הברית. הישראלי המדורג 83 בעולם העפיל לסיבוב השני של הגרנד סלאם האחרון של השנה עם ניצחון 6:1, 3:6, 2:6, 5:7 על קרלוס ברלוק הארגנטינאי (63 בעולם), ויזכה לפגוש בסיבוב השני את אחד הטניסאים המדוברים בסבב, הבולגרי דריגור דימיטרוב, המדורג שביעי בטורניר ושמיני בדירוג העולמי, שניצח 2:6, 6:7, 2:6 את ריאן הריסון המקומי.

סלע, שמעולם לא פגש את ברלוק עד הלילה, אך צפוי לשחק נגדו פעם נוספת כבר בחודש הבא במפגש גביע הדייויס בין ישראל לארגנטינה שייערך בפלורידה, פתח רע מאוד והפסיד את המערכה הראשונה 6:1 כבר אחרי 24 דקות. אלא שבמערכה השנייה הגיעה ההתעוררות של הישראלי, שהתחיל לעלות מצוין לרשת, שיפר את ההגשות, וניצח 3:6 במערכה. המומנטום של סלע נמשך גם במערכה השלישית בה ניצח 2:6.

המערכה הרביעית, שארכה 57 דקות, הייתה הצמודה ביותר במשחק, כשהיה נראה שברלוק חוזר לעניינים וכופה מערכה חמישית, אבל סלע התעלה ברגעים הנכונים, ביצע 6 שגיאות לא מחויבות בלבד במערכה (לעומת 17 של יריבו), וניצח בה 5:7 אחרי שהציל שתי נקודות מערכה, בדרך לניצחון במשחק אחרי שעתיים ו-43 דקות בסך הכל. סלע העפיל לסיבוב השני של הפלשינג מדו בפעם החמישית בקריירה, כשבכל ארבע הפעמים הקודמות שם הוא גם סיים את דרכו בטורניר.

הטניסאית הישראלית שחר פאר. GettyImages
שמיטת יתרון מאכזבת. שחר פאר/GettyImages

לשחר פאר, שעלתה לפני סלע למגרש מספר 13, היה לילה פחות מוצלח, שהסתיים בהדחה בסיבוב השני עם הפסד 6:7, 6:3, 6:2 למיריאנה לוצ'יץ'. הטניסאית הישראלית המדורגת 155 בעולם קיוותה להמשיך במומנטום מהניצחון על ג'והנה קונטה בסיבוב הקודם, אבל שמטה יתרון מבטיח מול הקרואטית המדורגת 119 בעולם ונפרדה מהטורניר.

פאר, שלא צלחה את המוקדמות בפלשינג מדו אשתקד אבל כזכור בשיאה רשמה הופעות ברבע הגמר (2007) ובשמינית הגמר (2006 ו-2010), פגשה בעבר את לוצ'יץ' פעם אחת בלבד, שהסתיימה בתבוסה בטורניר שטוטגרט, אך הפעם הפתיחה הייתה של הישראלית. פאר ניצלה את המשחק המפוזר של יריבתה במערכה הראשונה (31 שגיאות כפולות ו-18 ווינרים, לעומת 9 ו-3 בהתאמה של פאר) כדי לכפות שובר שוויון בו ניצחה 6:8.

אבל במערכה השנייה התמונה השתנתה, לוצ'יץ' שמרה על זהירות עם 8 שגיאות לא מחויבות בלבד וניצחה 3:6 בתוך 29 דקות. במערכה הקובעת יחסי הכוחות נשמרו, כשהקרואטית מכתיבה את הקצב, בעוד שפאר לא ניצלה את נקודת השבירה היחידה שהשיגה במערכה, ונכנעה 6:2 בדרך להפסד במשחק כולו אחרי שעתיים ושש דקות בסך הכל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully