וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווזניאקי זכתה בטורניר איסטנבול, פרר הופתע בהמבורג

הדנית חגגה תואר ראשון ב-2014 אחרי 1:6, 1:6 קל על רוברטה וינצ'י. הספרדי הפסיד 6:7, 6:1, 7:6 ללאונרדו מאייר הארגנטינאי

קרוליין ווזניאקי טניסאית דנית. רויטרס
תואר ראשון מאז הפרידה מהאקס. ווזניאקי/רויטרס

קרוליין ווזניאקי זכתה היום (ראשון) בטורניר איסטנבול (פרסים בסך 250 אלף דולר) אחרי שניצחה את המדורגת שנייה בטורניר, רוברטה וינצ'י האיטלקיה 1:6, 1:6 תוך שעה ושבע דקות. הדנית שדורגה בעבר במקום הראשון בעולם חוגגת לראשונה מאז הפרידה משחקן הגולף רורי מקלרוי באוקטובר בשנה שעברה.

ווזניאקי הייתה דומיננטית בהגשות ורשמה חמש שבירות בסך הכול, כולל את שלושת הסרבים האחרונים של האיטלקיה שמדורגת 24 בעולם. ווזניאקי, שהפסידה השנה לוינצ'י על החימר בטורניר מדריד השוותה את המאזן בין השתיים ל-2:2 בעקבות הניצחון.

הזכייה בטורניר סידרה לווזניאקי לפחות תואר אחד בכל שנה במהלך שבע השנים האחרונות. שלושת התארים הראשונים שלה בסבב הגיעו ב-2008, שלושה נוספים ב-2009, שישה ב-2010, שישה ב-2011, שניים ב-2012, אחד ב-2013 וכעת הגיע הראשון השנה. מבחינתה של וינצ'י מדובר באכזבה גדולה אחרי שרק בשבוע שעבר היא הגיעה לגמר בטורניר בוקרשט, אבל נכנעה לסימונה האלפ.

דויד פרר טניסאי ספרדי. AP
פתח טוב, נחלש בהמשך. דויד פרר/AP

אצל הגברים, דויד פרר הופתע היום בגמר טורניר המבורג בגרמניה (פרסים בסך 1.197 מיליון דולר). הספרדי שמדורג שביעי בעולם והגיע לטורניר כמדורג הבכיר אמנם ניצח 6:7 במערכה הראשונה אל לאונרדו מאייר הארגנטינאי (46 בעולם), אבל במערכה השנייה זה התהפך עם 1:6. המערכה השלישית והמכרעת הגיעה לשובר שוויון אחרי שכל אחד הצליח להשיג שבירה אחת, ובסופו של דבר מאייר ניצח 4:7 בדרך לניצחון במשחק כולו תוך שעתיים ו-20 דקות.

מונה בארטל הגרמניה חגגה ניצחון בטורניר באשטד שבשבדיה (פרסים בסך 250 אלף דולר). בארטל שמדורגת 61 בעולם גברה על החימר 3:6, 6:7 על שאנל שיפרס הדרום אפריקאית (91 בעולם) תוך שעה ו-40 דקות. עבור הגרמניה מדובר בתואר שלישי בקריירה. "זה היה שבוע מדהים עבורי. אני לא מאמינה שזכיתי בתואר", התלהבה המנצחת בסיום. "זה היה שבוע מושלם. נלחמתי הרבה מאוד, בחלק מהמשחקים הייתי מאחור, ונאבקתי על כל נקודה. אני פשוט שמחה שהכול עבד. אני אוהבת את הטורניר הזה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully