וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע הודח מבוקרשט, יוליה גלושקו הודחה ממרקש

הישראלי (81 בעולם) הפסיד לויקטור האנסקו 6:3, 6:4. הישראלית (95 בעולם) נוצחה על ידי גברין מוגורוזה 6:2, 6:2

דודי סלע, נבחרת הדייויס של ישראל. Geert Vanden Wijngaert, AP
נכנע להאנסקו. סלע/AP, Geert Vanden Wijngaert

דודי סלע הודח היום (שלישי) בסיבוב הראשון של טורניר בוקרשט (חימר, סך פרסים 485 אלף יורו) לאחר שהפסיד לרומני הוותיק ויקטור האנסקו (84 בעולם) 6:3, 6:4. האנסקו יתמודד בסיבוב הבא נגד הצרפתי ג'יל סימון.

השניים שמרו על ההגשות עד שסלע (81 בעולם) נשבר במשחקון הרביעי במערכה הראשונה, כשהאנסקו ניצל אפשרות שבירה שלישית כדי לעלות ל-1:3. במשחקון השביעי סלע השיג אפשרות שבירה אותה לא ניצל, והרומני השלים 3:6 במערכה. לסלע היו שתי אפשרויות שבירה במשחקון השני של המערכה השנייה, אולם האנסקו הצליח להיחלץ. במשחקון השישי סלע הצליח לשבור את יריבו, אבל איבד מיד אחר כך את ההגשה. במשחקון התשיעי שסלע נשבר, האנסקו שמר על ההגשה בהמשך, ניצח 4:6 במערכה השנייה ועלה לשמינית הגמר.

יוליה גלושקו טניסאית ישראלית. צילום: ניר קידר, איגוד הטניס,
התקשתה על החימר. גלושקו/צילום: ניר קידר, איגוד הטניס

יוליה גלושקו הודחה היום מטורניר מרקש שבמרוקו (סך פרסים 250 אלף דולר), אחרי שהפסידה בסיבוב הראשון לספרדייה גברין מוגורוזה 6:2, 6:2 אחרי פחות משעה. גלושקו, המדורגת 95 בעולם, איבדה פעמיים בכל מערכה את מכות ההגשה שלה מול יריבתה (המדורגת 42 בעולם ו-5 בטורניר), לא הצליחה להגיע ולו לנקודת שבירה אחת, ועם חמש שגיאות כפולות המשיכה להתקשות גם במרוקו על החימר האדום והפסידה תוך 59 דקות.

כזכור, גם שחר פאר (92) משחקת בטורניר מרקש והעפילה לשמינית הגמר, אחרי שניצחה בסיבוב הראשון 2:6, 3:6 מוחץ את הקרואטית פטרה מרטיץ', המדורגת 108 בעולם.

היום נקבע שבסיבוב הבא תפגוש שחר פאר את האוסטרית פטרישיה מאייר אשלייטנר (79 בעולם), שהפתיעה כשגברה 6:7, 6:3, 2:6 על אלינה סביטולינה האוקראינית (36 בעולם, 2 בטורניר) בסיבוב הראשון.

עדכון ראשון: 17:03

מרקש: ניצחון לשחר פאר בסיבוב הראשון

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully