וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחו משחקיהם של שחר פאר ודודי סלע

המדורג 108 בעולם ימשיך את המפגש מול קרלוביץ’ בפיגור 6:4, 6:4, 1:1. שחר פאר בפיגור 6:2, 2:1 מול יוליה גרגס

שני הטניסאים הישראלים פתחו הערב (שלישי) את טורניר ווימבלדון בצורה לא הכי מוצלחת. דודי סלע, המדורג במקום ה-108 בעולם, פיגר 6:4, 6:4, 1:1 מול איבו קרלוביץ' (59), בעוד שחר פאר (50) סבלה מפיגור 6:2, 2:1 מול יוליה גרגס הגרמניה (22). לשמחתם של שני הישראלים, איתני הטבע נחלצו לעזרתם והגשם שהחל לרדת בלונדון דחה את משחקיהם ליום רביעי. המשחק של סלע יהיה השני במגרש מספר חמש, של פאר יהיה שני במגרש מספר שש.

פאר (50 בעולם), פגשה את יוליה גרגס הגרמניה (22) במשחק האחרון במגרש 4. הישראלית, שהישג השיא שלה בווימבלדון עומד על שמינית גמר ב-2008, לא הצליחה לעבור את הסיבוב השני באף גרנד סלאם מאז אוסטרליה 2011, אבל הפעם דומה שהיא תשמח להגיע אפילו לשם, כשמנגד עומדת כאמור טניסאית חזקה מאוד, שניצחה בשני המפגשים ביניהן עד כה ואף מנעה מהישראלית כניסה היסטורית לטופ 10 בטורניר צ'רלסטון בשנה שעברה.

פאר פתחה את המשחק לא טוב, נשברה בשלב מוקדם והתקשתה להתמודד עם ההגשות של הגרמניה הנהדרת בדרך לפיגור 4:1. פאר המשיכה להתקשות וגרגס הצליחה לשבור על ה-15 במשחקון האחרון של המערכה בדרך ל-2:6 די קליל. גם במערכה השנייה הגרמניה הייתה דומיננטית והצליחה לעלות ל-1:2 במהרה עד שהחל הגשם. אגב, נתון די מביך מהמשחק של פאר מראה שהיא השיגה ווינר אחד בלבד לעומת 18 של יריבתה, וזה עוד על המשטח המהיר ביותר שקיים. כך היא לא תוכל לנצח את הגרמניה.

סלע נאלץ להתמודד עם הקרואטי הענק איבו קרלוביץ' (59 בעולם) והסרבים המאיימים שלו. גם במקרה הזה נערכו שני מפגשי עבר ושניהם הלכו בקלות לכיוון קרלוביץ', האחרון שבהם היה בזאגרב השנה. השניים יעלו אחרונים למגרש מספר 19 וסלע (108 בעולם), הנמוך מיריבו ב-33 סנטימטרים, ינסה להפתיע.

סלע פתח את המשחק לא טוב ונשבר כבר במשחקון ההגשה הראשון שלו בדרך לפיגור 2:0, אך הצליח לשבור בחזרה מיד ולאזן ל-2:2. שני הטניסאים שמרו על ההגשות במשחקונים הבאים וזה 3:4 לקרלוביץ'. השניים המשיכו לשמור על ההגשות עד שהקרואטי הצליח לשבור בדיוק ברגע הנכון כדי לסגור עניין במערכה עם 4:6. המערכה השנייה נפתחה לא רע מבחינת סלע, שהצליח לשמור על ההגשות שלו וזה 3:3. ביתרון 4:5 של קרלוביץ', סלע הגיש לא מספיק טוב ואמנם הצליח להציל שתי נקודות מערכה אך בסופו של דבר נכנע לקרואטי שעלה ל-4:6, 4:6. בפתיחת המערכה השלישית הצליחו השניים לשמור על ההגשות שלהם וב-1:1 החל הגשם.

שלישי בווימבלדון: נדאל נכנס לעניינים

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully