וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר: "רוצה להשוות את השיא של פיט סמפראס"

השוויצרי רוצה תואר שביעי בלונדון: "יהיה מיוחד", ועוקץ: "יכול לנצח את דג'וקוביץ' על כל משטח, הוא לא השיג כלום יוצא דופן"

אימג'בנק GettyImages

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: טל רזניק

רוג'ר פדרר מחזיק כמובן בשיא הזכיות בתארי גרנד סלאם (16), מה שמוכיח מעל לכל צל של ספק שהוא שחקן מעולה על כל המשטחים, אבל אם יש מקום אחד בו השוויצרי מרגיש בבית זה בווימבלדון. פדרר, המדורג שלישי בעולם, זכה בשישה תארים במועדון "אול אינגלנד" וזה רק משנת 2003, כשהוא מגיע לשבעה גמרים. עכשיו, ואחרי שבשנה שעברה הפסיד כבר ברבע הגמר לתומאס ברדיך, רוצה RF את התואר השביעי בבירת אנגליה.

"כבר ביום שני כשהתחלתי להתאמן כאן הרגשתי מצוין", אמר פדרר במסיבת העיתונאים הרשמית לקראת הטורניר, "הייתי צריך אולי 10 דקות, כי משטח הדשא מרגיש לי כל כך טבעי. אני מקווה שהתחושה הזו תשתלם לי ואזכה שוב בטורניר". פדרר התייחס גם לכושר המצוין בו הגיע לרולאן גארוס, שם נעצר רק בגמר על ידי רפאל נדאל: "אני מאושר לגבי המשחק שלי, ואני שמח שהצלחתי להראות את זה בפאריס. שיחקתי נפלא נגד דג'וקוביץ' בחצי הגמר וגם המשחקים לפני כן היו מצוינים. אני מגיע לווימבלדון עם הרבה ביטחון".

פדרר דיבר גם על הניצחון מול דג'וקוביץ', שניצח אותו לפני כן שלוש פעמים מתחילת השנה, ואמר: "לא הייתי צריך להוכיח כלום בפאריס. אני יודע שאני יכול לנצח את נובאק על כל משטח. עשיתי את זה כבר בעבר. זה שהוא היה עם רצף ניצחונות מדהים, לא אומר הוא בלתי מנוצח. דג'וקוביץ' תמיד היה שחקן מצוין, אבל לא השיג משהו יוצא דופן עדיין. בפאריס הרגשתי טוב, אבל כאן בווימבלדון יש לי אפילו יותר ביטחון. אני חושב שאני שחקן טוב יותר מזה ששיחק בפאריס, אז אני יכול לסיים עם תוצאה טובה יותר".

פדרר דיבר גם על המאצ' אפ עם רפאל נדאל, שכזכור זכה בתואר פעמיים בשלוש השנים האחרונות: "אולי לפני כמה שנים לא ידענו עד כמה הוא טוב על דשא. כולנו ידענו שהוא מצוין על חימר וטוב מאוד על משטחים קשים, אבל על דשא אתה לא יכול באמת להוכיח את עצמך אף פעם". לסיום, הודה פדרר כי הוא "יודע שאני יכול להשוות את שיא הזכיות של פיט סמפראס בווימבלדון וזה דבר מיוחד מאוד בשלב זה של הקריירה שלי".

גם אנדי מארי התייחס לטענות נגד האופי שלו: "לשחקנים רבים יש הרבה שגיאות. זה משהו שניסיתי להשתפר בו הרבה פעמים. אנשים חושבים שאם אני צועק משהו לכיוון התיבה שלי, אז אני צועק אותו לעברם. אבל אם מקשיבים למה שאני אומר, אז הרבה פעמים אני פשוט כועס על עצמי. אבל זה משהו שאני צריך להשתפר בו. בקווינס, עשיתי את זה מצוין, גם ברולאן גארוס זה היה טוב יותר מבעבר אז בסך הכל זה משהו שהצלחתי לשפר".

על העבר שלו בטורניר הביתי אמר המדורג מספר 4 בעולם: "טורניר ווימבלדון הראשון היה מדהים מבחינתי. כי הייתי מדורג בסביבות המקום ה-300-400 בעולם - זו הייתה הפתעה גדולה בשבילי לנצח משחקים באותה התקופה. מאז, המשחק נגד ואווינקה שהיה במגרש סגור היה חוויתי כי זו הייתה הפעם הראשונה במגרש כזה. גם המשחק מול גאסקה, בו הייתי בפיגור של שתי מערכות והוא הגיש למשחק.. כך שהיו כמה משחקים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully