וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון מתוק לרם וארליך

11.11.2007 / 11:04

הצמד פתח מצוין את הופעותיו במאסטרס בשנחאי, כשגבר במותחן על הנלי ואולייט, 6:7, 6:3, 12:14. נדאל גבר על גאסקה, פרר על דיוקוביץ’

יוני ארליך ואנדי רם פתחו היום (ראשון) היטב את הופעותיהם בטורניר המאסטרס בשנחאי, כשפגשו את פול הנלי האוסטרלי וקווין אולייט מזימבבואה. כמו בשנה שעברה, בה ניצחו הישראלים במשחק הפתיחה את האחים האמריקאים בריאן (שבמקומם העפילו לטורניר השנה), גם הפעם הם הצליחו לעבור בהצלחה את משחק הפתיחה. עכשיו רק נקווה שימשיכו את המומנטום גם במשחק הבא.

רם וארליך ניצחו באופן דרמטי במיוחד. במצב של 1:1 במערכות (6:7 לארליך ורם במערכה הראשונה, 3:6 להנלי ואולייט בשניה) עלו השחקנים למערכה מכרעת, כשהמערכה השלישית היא בעצם שובר שוויון בפני עצמו. במקום שובר השוויון הקונבציונלי, שבו הראשון שמגיע ל-7 נקודות מנצח, מנצח המערכה הוא הראשון שמגיע ל-10 נקודות. רם וארליך פתחו היטב והובילו 1:4 ו-3:6, אבל היריבים ניצלו טעויות של הישראלים, ועם חמש נקודות רצופות עלו ל-6:8, לפני שרם וארליך קטעו את הרצף וחזרו ל-8:8 בדרך ליתרון 8:9. אז חזרו הנלי ואולייט, הנדנדה נמשכה ובמצב 12:13 הנחית ארליך את המכה האחרונה, שהביאה לניצחון 12:14 במערכה ולניצחון 1:2 במשחק כולו.

הישראלים פתחו היטב את המשחק ושמרו על שתי הגשותיהם הראשונות, אבל יריביהם שברו ועלו ל-2:4. הישראלים התאוששו ושברו מייד אחר כך - 4:4. רם וארליך המשיכו לשמור על ההגשות, ובשובר השיוויון פירקו את יריביהם 1:7 וניצחו 6:7 במערכה הראשונה. המערכה השניה נפתחה בצורה זהה, כשהנלי ואולייט שוב שברו כדי לעלות ל-2:4. הפעם אנדי ויוני לא הפעילו את מחבט הקסמים, הנלי ואולייט עלו ל-2:5 וסגרו את המערכה על 3:6. ואז בא שובר השוויון שהעניק לישראלים את הניצחון.

לאחר הניצחון המתוק בשובר השוויון אמרו הישראלים: "אנחנו מאוד שמחים לנצח את המשחק הראשון, במיוחד נגד הצמד הזה שניצח אותנו בפעמיים האחרונות שבהם נפגשנו. אנחנו שמחים במיוחד שניצחנו בשובר שוויון האחרון, אחרי שבמשך כל החודש האחרון התקשינו במצבים דומים. עכשיו יש לנו יום מנוחה לקראת המשימה הבאה שלנו שגם היא משוחה לא קלה".

במשחק שפתח את טורניר הזוגות ניצחו הצ'כי מרטין דאם וההודי ליאנדר פאאז את הבלארוסי מקס מירני והשבדי יונאס ביורקמן - 4:6, 1:6. הצמדים הללו משחקים בבית הזהב, אליו משתייכים גם רם וארליך.

טורניר היחידים נפתח הבוקר, וכבר במשחק הראשון קיבלנו קרב מותח ומעניין, אותו רפאל נדאל עם ניצחון נאה 6:3, 3:6, 4:6 על רישאר גאסקה. הצרפתי המוכשר הצליח לנצח במערכה הראשונה והיה נראה בדרך להפתיע את המדורג שני בעולם, אבל השור ממאיורקה הסתער בחזרה, וסגר את הסיפור בתוך קצת יותר משעתיים, עם ניצחון בשתי המערכות הבאות.

מאוחר יותר נערך המשחק השני בבית הזהב, כשנובאק דיוקוביץ' פגש את דויד פרר, בהופעת הבכורה של השניים בטורניר סוף העונה היוקרתי. הסרבי הצעיר עבר עונה חלומית בה זינק עד המקום השלישי בעולם, אבל לשנחאי הוא הגיע מותש, ופרר, עוד טניסאי שביצע קפיצה מטאורית השנה, ניצל זאת היטב עם ניצחון חלק בשתי מערכות, 4:6, 4:6.

מחר ייפתחו המשחקים בבית האדום, בו שובצו רוג'ר פדרר, ניקולאי דוידנקו, אנדי רודיק ופרננדו גונזאלס. שני הראשונים מכל בית יעפילו לשלב חצי הגמר, בו ייפגשו המדורג ראשון והמדורג שני בכל אחד מהבתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully