וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא יכול לחכות לאיטליה"

10.2.2007 / 15:00

אנדי רם ויוני ארליך ניצחו במשחק הזוגות שלהם והשלימו ניצחון ישראלי על לוקסמבורג. הראשון כבר לא יכול לחכות למפגש הבא

עמי שומן

צילום ועריכה: אמיר לב

אחרי יום ראשון מוצלח במיוחד במפגש גביע הדייויס מול לוקסמבורג במרכז הטניס ברמת השרון, שכלל ניצחון קליל של נועם אוקון 0:6, 0:6, 1:6 על ג'יל קרמר, וניצחון מעט קשה יותר אבל לא פחות מתוק של דודי סלע 6:4, 4:6, 2:6, 6:7 על ג'יל מולר, השלימו היום (שבת) אנדי רם ויוני ארליך את העבודה, עם ניצחון 6:7, 0:6, 3:6 על הצמד הלוקסמבורגי מייק שווידוויילר ולורן בראם, העלו את המאזן הכולל במפגש ל- 0:3 והבטיחו את הניצחון לישראל. שני המשחקים הנותרים, שייערכו מחר, כבר לא יקבעו דבר.

שני הטניסאים שהתייצבו מול רם וארליך נמצאים באלפייה השניה של הדירוג העולמי, אבל הצמד הישראלי עדיין זוכר את משחקם באותו מקום מול הצמד הבריטי הצעיר אנדי מארי (שהפך מאז לשחקן מוביל בסבב) ודייויד שרווד, בו הפסידו במפתיע, ולכן הפעם הם לא התכוונו למעוד. היריבה הבאה של הנבחרת תהיה איטליה, שתגיע לארץ בתחילת חודש אפריל, למפגש שהמנצחת בו תעפיל למשחקי ההצלבה על הזכות לעלות לבית העליון.

רם וארליך פתחו את המשחק מצוין, עם ניצחון חלק במשחקון ההגשה הראשון אותו הגיש יוני ארליך, ושבירה מהירה במשחקון הבא. גם במשחקון ההגשה הראשון של אנדי רם לא נתקל הצמד הישראלי בקשיים, ועלה ליתרון של 0:3. הלוקסמבורגים לא נבהלו, שמרו על ההגשה שלהם במשחקון הבא, ואחריו הדהימו עם שבירה על ההגשות של ארליך, ואחריה שמירה נוספת על ההגשות שאיזנה את התוצאה ל- 3:3. במצב של 4:4 עלו האורחים ליתרון של 15:40 ואיימו להשיג שבירה שתשים אותם בעמדת ניצחון למערכה, אבל רם וארליך כפו שוויון, ואחרי משחקון הפכפך וארוך חילצו את הניצחון ועלו ל- 4:5. ההמשך כבר היה הרבה פחות טוב מבחינת הישראלים, כשהאורחים השוו את התוצאה, ואף שברו במשחקון הבא כדי לעלות ל- 5:6. אחרי משחקון מותח עצבים נוסף הצליחו רם וארליך להשוות ולהגיע לשובר שוויון, בו מתחו עוד קצת את העצבים של הקהל ברמת השרון, אבל יצאו כשידם על העליונה עם 5:7 בשובר השוויון, ו- 6:7 במערכה הראשונה.

עם פתיחת המערכה השניה היה נדמה שלצמד הלוקסמבורגי אזלו כל הכוחות במערכה הקודמת. כבר בפתיחה שברו רם וארליך את ההגשות של יריביהם, והמשיכו בתמיכת הקהל התומך עד ליתרון קל של 0:4, ששבר סופית את האורחים, שלא נתנו פייט בהמשך המערכה שהסתיימה ב- 0:6 חלק. המערכה השלישית היתה צמודה בשלבי הראשונים, כשהצמד מלוקסמבורג נשאר בפיגור של 4:3 בלבד, אבל אז קרס שוב, ורם וארליך ניצלו זאת כדי לסגור את הסיפור עם 3:6, שהבטיח לנבחרת יתרון של 0:3 בסיכום הכולל של המשחקים, ובעצם הפך את שני המשחקים שיתקיימו מחר למשחקים לפרוטוקול בלבד.

הצמד הישראלי היה מרוצה מאוד בסיום. יוני ארליך דיבר על המשחק שזה עתה הסתיים: "רוב המשחק היה חלק, חוץ מההתחלה, אבל בסוף סגרנו את זה כמו גדולים". בעוד שאנדי רם התמקד באווירה מסביב ובמשחק הבא: "הקהל המשיך לתמוך בנו ולעודד לכל אורך המשחק, פשוט לא רציתי שהמשחק ייגמר. אני כבר לא יכול לחכות למשחק מול איטליה, השנה יש לנו באמת הזדמנות לעלות למשחקי ההצלבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully