וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם נשאר צהוב

17.9.2006 / 18:55

הלפרין יודיע לשמעון מזרחי שהוא מתכוון לקיים את חוזהו. טרם החליט אם לחתום לשנתיים נוספות או להשתחרר בתום העונה

סאגת יותם הלפרין קרובה לסיום. מחר (שני) בשעות הצהריים צפויה להיערך פגישה בין השחקן לבין יו"ר מכבי ת"א שמעון מזרחי, בה יודיע הלפרין כי החליט להישאר בתל אביב ולכבד את יתרת חוזהו במועדון - עונה נוספת. אגב, שמו של השחקן נמצא ברשימת המשתתפים במחנה האימונים של מכבי בסלובניה, אליו תמריא הקבוצה ביום רביעי. יש לציין כי במכבי מעולם לא הייתה קיימת כוונה לשחרר את הלפרין, שכן לפי החוזה עליו חתום, מחוייבת הקבוצה לשחררו רק בתנאי ויקבל הצעת חוזה ממשית מה-NBA, ולא זימון למבחנים בלבד.

כעת השאלה היא האם יחליט הרכז לסיים את ההתקשרות עם מכבי בתום העונה הבאה, עם סיום חוזהו הנוכחי, או שיקבל את ההצעה המשודרגת שהניחה בפניו מכבי - הארכת החוזה בשנתיים נוספות, מעבר לעונה הבאה עליה חתום ממילא, תמורת שכר של כ-480,000 דולרים לעונה וסעיף יציאה ל-NBA בכל קיץ. אם לא ייענה להצעה, ישתכר הלפרין כ-120,000 דולר בלבד בעונה הקרובה, ויהפוך לשחקן חופשי בסיומה. הלפרין עשוי לקבל החלט סופית בעניין עוד בטרם היציאה למחנה האימונים.

הלב הצהוב, מועדון האוהדים הרשמי של מכבי ת"א, פתח הבוקר את ההרשמה לעונת המשחקים הקרובה, החמישית במספר. המעוניינים להירשם וליהנות מההטבות הניתנות לחברי המועדון, יכולים לעשות זאת דרך אתר המועדון, בכתובת www.maccabifans.co.il.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully