וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרט אדום נגד הריסת אוסישקין

שגיא ניר

3.3.2006 / 14:33

מאבק האוהדים עבר לחלוקת עלונים וסרטים אדומים. אריק איינשטיין הגיע לבקר. שחור קרא לאוהדים להתנתק ממפלגת העבודה

במקביל למאבק המשפטי, ממשיכים אוהדי הפועל תל אביב בקמפיין ציבורי נגד הריסת אולם אוסישקין. ביום שישי בצהריים התמקמו האדומים במספר רחובות בתל אביב, תוך שהם מחלקים עלונים תחת הסיסמה "אוסישקין – אולם ומלואו".

"עיריית תל אביב אחוזה בבולמוס מחיקת תרבותנו העירונית", טוענים האוהדים בעלון. "אנשים פשוטים אנחנו. לא כרישי נדל"ן, פוליטיקאים קרים או גורמים אינטרסנטים, אך ליבנו שותת דם וליבנו תל אביבי. אין לנו את הכח להילחם לבד אל מול כוחות ההרס המתכחשים לתרבות והסטוריה. עיר שאין לה עבר, אין לה הווה וגם עתיד לא יהיה לה", נכתב שם. האוהדים, שמרכזים את מאבקם באיזור העירייה וכיר רבין, חילקו לכלי הרכב השונים סרטים אדומים, המבטאים את התמיכה במאבקם.

המנהל המיתולוגי של אולם אוסישקין, שחור (יצחק לוי), יצא בקריאה לאוהדי הפועל תל אביב להפסיק ולתמוך במפלגת העבודה, אשר לא תמכה בהם במאבקם להשארת האולם על כנו. הוא מנהל כרגע משא ומתן עם מספר מפלגות בעלי אוריינטציה שמאלית על מנת שיתמכו במאבק האוהדים.

בשעות הערב ערכו האוהדים "קבלת שבת אלטרנטיבית" בעיר האוהלים שהוקמה כבר לפני כשבוע ליד האולם, והקרינו מקצת מהמשחקים הגדולים שהתקיימו באולם בעבר. חלקם הגדול שמח לראות אורח מאוד לא צפוי, אריק איינשטיין, שהחליט שהגיע הזמן לצאת מהבית ולבוא להזדהות. במקביל, חידשה הבוקר העירייה את עבודות הפינוי מתוך המבנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully