וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונטה סמית': "עצבים מברזל? אני תמיד רגוע"

כוכב הפועל ירושלים התייחס לזריקות העונשין הקריטיות שלו ב-80:81 על הפועל תל אביב. קטש: "מאוכזב מאוד, היינו נאיביים"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל ירושלים קיימה הערב (ראשון) את משחק הליגה הראשון שלה בארנה החדשה, לעיני 6,500 צופים ואווירה נהדרת. לא רק אווירה נהדרת הייתה באולם החדש, אלא גם משחק מצוין כשדונטה סמית' הוביל את הקבוצה של דני פרנקו ל-80-81 עם 23 נקודות, 10 אסיסטים, 6 ריבאונדים ו-3 חטיפות. רביב לימונד (20 נקודות ו-12 אסיסטים) ויונתן שולדברנד (20 נקודות ו-9 ריבאונדים) היו מצוינים אצל האורחת, אבל זה לא הספיק לה.

בסיום, הגיע המצטיין במשחק דונטה סמית' להתראיין. כזכור, במהלך תקופתו במכבי חיפה סירב הכוכב להתראיין, אפילו בתום משחקים, אבל הפעם הוא חרג ממנהגו. "עצבים מברזל?", אמר הפורוורד, "אני תמיד רגוע במשחק. אני מרוצה שהשגנו את הניצחון הזה. היינו רכים מעט היום מאיזושהי סיבה והם קבוצה טובה שקלעה מצוין, אבל לשמחתי יצאנו כמנצחים. הייתה כאן אווירה נפלאה, אני רוצה לשחק כאן כל לילה. אני מוכן להמשיך לשחק כאן עכשיו".

מאמן ירושלים דני פרנקו: "צריך לתת קרדיט גדול להפועל תל אביב, הם קלעו באחוזים מטורפים וניצלו כמעט כל טעות שלנו במשחק כמעט מושלם שלהם. אני שמח שגם כשטיפה לא זרם לנו היום, בגלל כל ההפקות וההתרגשות שהייתה כאן היום, ידענו להמשיך ולנצח את המשחק. אנחנו כמעט נתנו את המשחק, בנס גדול זה לא קרה. היו לנו שלוש עבירות לתת ונתנו לרביב לימונד לעשות ליי-אפ. היינו צריכים לעשות שם עבירה חזקה, עד עכשיו יש לנו שלוש עבירות לתת. זו הייתה טעות פטאלית, למזלנו היא לא עלתה לנו במשחק".

דרווין קיצ'ן אמר: "המשחק היה כפי שציפינו מול יריבה חזקה שהקשתה עלינו. למזלנו ניצחנו הערב, ידענו שהמשחק יהיה קשה. אני חושב שהקבוצה העונה עומדת בציפיות, יש לנו קבוצה טובה אבל עם יותר ניסיון מאשר בעונה שעברה. השת"פ שלי עם דונטה די טוב, אני מנסה למצוא אותו בשטחים הפתוחים ואנחנו מפתחים כימיה טובה בינינו".

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. קובי אליהו
"שמח שגם כשטיפה פחות הלך לנו, ניצחנו". פרנקו/קובי אליהו

שחקן הפועל תל אביב מתן נאור אמר: "ברגע זה אני לא מעודד. אי אפשר להסתכל על הדברים האלה בפרספקטיבה. בשלב זה כל ניצחון חשוב. היה לנו ניצחון ביד ושמטנו אותו אני מאוכזב. שמרנו על אינטנסיביות יחסית לשלב הזה של העונה".

על השיפוט אמר נאור: "בסוף המשחק דונטה התנצל על המרפק שברח לו. לא קל לשפוט משחק כדורסל, אבל לפעמים לא צריך לבוא עם דעות קדומות מהבית".

מאמן הפועל תל אביב עודד קטש: "אני מאוכזב מאוד. יכול להיות שבסיטואציה אחרת הייתי אומר לשחקנים כל הכבוד על המאמץ, אבל היינו נאיביים לא מעט דקות ומשחקי כדורסל לא מפסידים רק בדקה האחרונה אלא גם במחצית. מדברים כל הזמן על משחק ריצה, איך לא לאבד כדורים, לא לקחת זריקות קשות על סגירה בריבאונד. אני מאוכזב כי הייתי רוצה שהשחקנים ירגישו את האכזבה הזו ויזכרו אותה".

על התרומה הדלה יחסית של הזרים אמר קטש: "יהיה בסדר. אם נרגיש שצריך להתחזק, נעשה את זה. כרגע זה לא עומד על הפרק. אם הישראלים טובים הם ישחקו , אין לנו יכולת להביא זרים עם ניסיון. מביאים זרים צעירים, בהתחלה מרימים גבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully