וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: מכבי תל אביב ממשיכה במרתון

19.10.2014 / 21:13

הצהובים יתארחו אצל אילת (19:40, ספ' 5), סופו לא יירשם. רנדל מבטיח: "נגיע מוכנים". נס ציונה-מכבי אשדוד, נהריה - גלבוע/גליל

קובי אליהו

המחזור השלישי בליגת העל בכדורסל יימשך מחר (שני) עם שלושה משחקים כשבמוקד תדרים אלופת המדינה, מכבי תל אביב, דרומה ותגיע להפועל אילת למשחקה השלישי בשישה ימים ותנסה לשמור על מאזן מושלם מול החבורה של דן שמיר. מכבי אשדוד תחפש ניצחון בכורה העונה כשתפגוש בחוץ את עירוני נס ציונה, וכך גם לגבי עירוני נהריה שתארח בבית את הפועל גלבוע/גליל עליון.

הפועל אילת - מכבי תל אביב (19:40, ספורט 5)

רגע אחרי הניצחון על הפועל חולון ורגע לפני הקרב הקשה נגד צסק"א מוסקבה, מכבי תל אביב מוצאת את עצמה בעוד משחק ליגה בשל לוח הזמנים הצפוף ותנסה לעבור גם את המשוכה באילת. הצהובים רוצים להמשיך במומנטום מהניצחון בשבת, אבל יודעים שהמשחק נגד דן שמיר ושחקניו יהיה קשה יותר. סופוקליס שחורציאניטיס, שקיבל דקות ראשונות נגד לימוז' ביום חמישי, יישמר לקראת המחזור השני ביורוליג מול צסק"א והוא לא נרשם למשחק באילת, בעוד אלכס מאריץ' ייכלל בסגל. בריאן רנדל אמר לקראת ההתמודדות: "יש לנו כמה משחקים ברצף. אילת כרגע היא המטרה שלנו, ואנחנו עסוקים ומתכוננים למשחק ונגיע מוכנים אליהם".

באילת מקווים להשיג ניצחון ביתי שני העונה. זה החל עם ניצחון ביתי על הפועל תל אביב והמשיך עם הפסד לגלבוע/גליל עליון. מי שמנסה להתאושש עדיין מהפציעה בברכו הוא קווין פאלמר שלא כשיר לחלוטין, אך יעמוד לרשותו של שמיר. בקבוצה הדרומית זוכרים היטב את המשחק לפני שנה וחצי אז תחת הדרכתו של עודד קטש הפתיעה אילת עם ניצחון 82:89.

דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב מול קווין פאלמר שחקן הפועל אילת. ברני ארדוב
איך הוא יתמודד הפעם עם סמית'? פאלמר/ברני ארדוב

עירוני נס ציונה - מכבי אשדוד (20:00, פריצות בספורט 5)

החבורה של נדב זילברשטיין פתחה את העונה עם תבוסה למכבי תל אביב, אבל במשחקה האחרון שבו ניצחה את בני הרצליה ניתן היה לחוש מהפוטנציאל הגדול שיש במועדון גם העונה. לאמיין ווילסון, וקרייג סמית' יחד עם טל דן שקלעו כל אחד 17 נקודות סיפקו תרומה משמעותית, כמו גם הספסל שהיה דומיננטי במשחק (23 נקודות). כעת תארח נס ציונה את היריבה שאותה היא ניצחה פעמיים והפסידה פעם אחת בעונה שעברה. אשדוד, לעומת זאת, סבלה לא מעט מחוסר מזל בפתיחת העונה. זה החל עם הפסד בנקודה למכבי חיפה ולאחר מכן הגיע הפסד נוסף למכבי ראשון לציון בשתי נקודות במשחק שבו החמישייה תרמה 45 נקודות וגם הזרים שלה קרטיס קלי, טרל האריס ואדווין יובילס לא סיפקו תרומה משמעותית.

קרייג סמית' שחקן נס ציונה. ברני ארדוב
נס ציונה תשיג ניצחון שני רצוף? קרייג סמית'/ברני ארדוב

עירוני נהריה - הפועל גלבוע/גליל עליון (20:10, פריצות בספורט 5)

החבורה של רועי חגאי ממשיכה לחפש ניצחון בכורה בליגת העל עם חזרתה אליה, ואחרי שהיא ספגה תבוסות להפועל ירושלים והפועל תל אביב, היא מופיעה למשחק שבו היא צריכה לספק הצהרת כוונות מבחינתה. נגד הפועל תל אביב נהריה סבלה בעיקר בריבאונד והפסידה 43:21, וכדי להשיג ניצחון בעין שרה המדד הזה חייב להשתפר. גלבוע/גליל הפסידה אמנם במחזור הראשון לחולון אחרי תצוגה קבוצתית חלשה, אבל בבית היא הצליחה להפתיע את הפועל אילת לא מעט בזכות רפי מנקו שקלע 16 נקודות והיה גם נהדר מתחת לסל עם שבעה ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully