וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: אכזבה מלינהארט, טיוס לא ימריא למוסקבה

19.10.2014 / 9:52

עתידו של הפורוורד האמריקאי לא ברור, טיוס הפצוע יישאר בארץ. מאריץ': "אני מרגיש טוב. דצמבר? זה עוד הרבה זמן"

one

למרות הניצחון הקליל 73:89 על הפועל חולון אמש (שבת) ביד אליהו, במכבי תל אביב מודאגים מבעיית הריבאונד והמאמן גיא גודס שב והעיר לשחקנים בנושא. כמו במשחק נגד לימוז' ביום חמישי, גם הפעם היריבה אספה 18 ריבאונדים בהתקפה והצהובים יודעים שהם חייבים לעבוד על האספקט הזה. לאלופה אין יותר מדי זמן לנוח ומחר היא תתארח אצל הפועל אילת למשחק ליגה נוסף.

אלכס טיוס הפצוע ייעדר מהמשחק באילת וגם לא ימריא עם הקבוצה למשחק נגד צסק"א מוסקבה ביום חמישי. בין המועדון לבין הפורוורד עדיין שוררת מתיחות על רקע הפציעה וחוסר שביעות הרצון שלו מהשכר אותו הוא מקבל. סופוקליס שחורציאניטיס לא נרשם למשחק באילת, אלכס מאריץ' יהיה בסגל.

הצוות המקצועי מאוכזב ממהיכולת של נייט לינהארט, על כן הוא לא זוכה לדקות משחק. מכבי בודקת שמות רבים של מעומדים ואם יימצא שחקן מתאים, יערכו שינויים בקבוצה: עתידו של לינהארט לא ברור וגם זה של אלכס מאריץ', שמסיים חוזה בסוף השנה האזרחית.

גיא פניני סיכם אתמול: ?פתחנו טוב ושלחנו מסר לחולון שאנחנו באים לשחק, ושאם הם בונים על זה שנגיע עייפים, אז זה לא יקרה. הצגנו מקצוענות. הגישה הייתה טובה, אבל אנחנו צריכים לשפר את ריבאונד ההתקפה. זו תקופה לחוצה עם המון משחקים. צריך להגיע ביום שני עם אותה גישה ואותו סגנון משחק. איך מכבי תיראה העונה? אנחנו לא מסתכלים רחוק מדי".

אלכס מאריץ' הוסיף: "זה עדיין המשחקים הראשונים ואנחנו לוקחים צעד אחר צעד. המשחק מול צסק"א? אנחנו חושבים על המשחק מול אילת קודם כל. אני מרגיש טוב, הקבוצה מתחברת וכל אחד צריך להתאים את עצמו, כך גם אני. מה קורה איתי בדצמבר? אנחנו משחקים ביום שני וזהו זה, דצמבר זה עוד כמה זמן".

שחקן מכבי תל אביב גיא פניני (שמאל) מול שחקן הפועל חולון גוני יזרעאלי (ימין). מגד גוזני
לא נתנו לחולון צ'אנס. פניני/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully