וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלמנגו גברה על מכבי תל אביב וזכתה בגביע הביניבשתי

אחרי שאיבדה את גביע ווינר, מכבי תל אביב איבדה עוד גביע כשהפסידה 90:77 לפלמנגו והמשיכה ביכולתה המאכזבת. ג’רמי פארגו (28 נקודות) להט ברבע השלישי, אבל ההגנה הצהובה נראתה חדירה ברגעי ההכרעה זו הפעם החמישית בלבד ב-27 משחקים שנציגת דרום אמריקה זוכה בתואר

ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב נגד פלמנגו. פיב"א אמריקה,
ימתינו עוד קצת כדי לחגוג את הגביע ה-101. פארגו/פיב"א אמריקה

מכבי תל אביב קיבלה הערב (ראשון) נורת אזהרה נוספת בצבע אדום בוהק. שבוע וחצי אחרי שהפסידה את התואר הראשון לעונת 2014/15 בגביע ווינר להפועל ירושלים, אלופת אירופה איבדה הערב תואר נוסף, הפעם לפלמנגו, שזכתה בגביע הביניבשתי אחרי ניצחון סוחף על האלופה הישראלית.

אם במשחק הראשון הצהובים עוד נחלצו מבור גדול וניצחו 66:69, הפעם שום דבר לא יכול היה לעזור לה, ומפגן הגנה מביך הסתיים עם הפסד 90:77 לאלופת אמריקה. רק כדי להמחיש את הבדלי הרמות, לפחות על הנייר, הרי שזו הפעם החמישית בלבד מ-27 משחקים בין אלופת אירופה לאלופת אמריקה במאבק על התואר, שהקבוצה האירופית מפסידה.

13,500 אוהדים ברזילאים הגיעו לריו כדי לדחוף את אלופת אמריקה בקרב על התואר, ואלפים מהם ירדו לפרקט אחרי הניצחון וחגגו עם השחקנים דקות ארוכות.

מכבי תל אביב התקשתה במחצית הראשונה לייצר משחק התקפה ראוי, וגם בהגנה היא גמגמה. רבע שני חלש במיוחד (19:11) סידר לפלמנגו יתרון דו ספרתי בהפסקה, אבל דווקא ברבע השלישי הספסל של מכבי תל אביב שאב עידוד מג'רמי פארגו, שהצטיין במשחק הראשון וגם במשחק הערב היה הבולט עם 28 נקודות (6 מ-11 מהשלוש), אבל פארגו לא יכול לבד.

הגארד לקח על עצמו את המשחק, קלע 16 נקודות ברבע הזה, סיים את המשחק עם שש שלשות יחד עם שישה ריבאונדים ושבעה אסיסטים ובסך הכול חתם משחק אישי מצוין, אבל פרט אליו ולמרקיז היינס שהיה סביר עם 15 נקודות, אף אחד לא ממש הגיע לעבודה.

רבע אחרון חלש נוסף של מכבי תל אביב שהסתיים בהפסד 26:16 סגר כל סיכוי של הצהובים לחזור לעניינים, והשאיר לגיא גודס כאב ראש גדול מאוד לקראת המשך המסע באמריקה.

בריאן רנדל, מכבי תל אביב, מול ג'רום מיינסה, פלמנגו. אתר פיב"א אמריקה, אתר רשמי
התקשו להיכנס לקצב. רנדל/אתר רשמי, אתר פיב"א אמריקה

מהלך המשחק

מכבי תל אביב פתחה את המשחק עם ג'רמי פארגו, סילבן לנדסברג, גיא פניני, בריאן רנדל ואלכס מאריץ'.

הצהובים פתחו את המשחק בטירוף כשגיא פניני החל עם שלשה ומשם הושלמה ריצת 0:7 ללא תגובה של הברזילאים. פלמנגו נכנסה למשחק, והפגינה מספר מהלכי כדורסל נהדרים, ובשיא שלשה של ויירה שהקטין ל-7:6 בדרך לריצת 0:11 גדולה. גיא גודס הזעיק פסק זמן וקיבל חמש נקודות רצופות מפארגו שמזער נזקים. הצהובים כבר השיגו יתרון, אבל פלמנגו ירדה ב-25:27 בסוף הרבע.

הרבע השני נפתח עם שלשה של היינס, אבל מכבי תל אביב התקשתה לייצר משחק ריצה והתקשתה לעצור את קראקטר ששלט מתחת לסל. גם הגבוה של מכבי תל אביב נכנס לעניינים, כשאלכס מאריץ' קלע ארבע רצופות. הצהובים המשיכו לגמגם בהגנה, ופלמנגו ניצלה את זה עם ריצת 0:10, כולל חמש רצופות של מאצ'דו שקבעו 32:41 לברזילאים. הצהובים לא הצליחו למצוא את הקצב וירדו להפסקה בבור גדול עם פיגור 46:36.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
גיא גודס, מאמן מכבי תל אביב. אתר פיב"א אמריקה, אתר רשמי
חסר אונים. גודס בתדרוך/אתר רשמי, אתר פיב"א אמריקה

פארגו אמנם פתח את הרבע השלישי עם שלשה, אבל ההגנה של הצהובים לא בישרה טובות. הגארד שנמצא בזון ביומיים האלה צלף שלשה נוספת והקטין לשש בלבד. גם פניני הצטרף למופע השלשות של הצהובים ועם הרביעית של מכבי תל אביב מחוץ לקשת המשחק נפתח לחלוטין. ההגנה הברזילאית התקשתה לעצור את פארגו גם בהמשך, והגארד צלף שלשה חמישית שלו בדרך ל-14 נקודות ברבע הזה. ההתלהבות של הצהובים פחתה, ופלמנגו ניצלה זאת כדי להגדיל לחמש עם סל של מיינסה, ופלמנגו ירדה ביתרון 61:64 בסיום הרבע.

הצהובים המשיכו להתבסס על פארגו, אבל פרט לשתי נקודות בפתיחת הרבע הרביעי, הם לא קיבלו ממנו יותר מדי בדקות הראשונות. מנגד, פלמנגו עשתה צחוק מההגנה הצהובה ובניטה ניצל זאת כדי לרוץ ל-63:71. הפער עלה לדו ספרתי אחרי שלשה של לפרוביטולה ועוד שתיים שלו, ומכבי תל אביב נותרה בלי פתרונות בדרך להזעקת פסק זמן. לנדסברג עצר את ריצת ה-2:12 של הברזילאים כשצלף שלשה. הרמן החזיר בשלשה, אבל פארגו ורנדל הורידו ל-81:72. הצהובים לא מצאו תשובות, היו רכים מדי גם בהתקפה, וירדו מנוצחים 90:77.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully