וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "אני מצפה מהקבוצה שלי להרבה יותר"

מאמן מכבי תל אביב לא הסתיר את אכזבתו מהיכולת בניצחון על פלמנגו. פארגו: "אסור לנו לחכות למחצית השנייה להתעורר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"פלמנגו הלכה חזק על ריבאונד התקפה והצליחה להאט לנו את המשחק". גודס/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכבי תל אביב עשתה הלילה (בין שישי לשבת) צעד ראשון בדרך להנפת התואר הראשון שלה לעונת 2014/15 עם ניצחון 66:69 בריו על פלמנגו, אלופת אמריקה, במסגרת הגביע הביניבשתי. ג'רמי פארגו סחב את אלופת אירופה לניצחון עם 21 נקודות וחמישה ריבאונדים לפני הגומלין ביום ראשון ב-18:00 (5+ לייב). הצהובים אמנם פיגרו במשך רוב שלבי המשחק, אבל התעלו במאני טיים וכעת הם יכולים לשחרר חיוך קטן.

גיא גודס, מאמן מכבי תל אביב, אמר בסיום: "ציפינו לסוג המשחק הזה של פלמנגו, משחק פיזי ועם הרבה זריקות לשלוש. שתי הקבוצות התקשו מבחינה התקפית. לקראת הסוף מצאנו את הקצב שלנו ועשינו כמה סלים שהביאו לנו את הניצחון. אולי הגוף של השחקנים עדיין באזור הזמן של ישראל, שם אמצע הלילה עכשיו, ואני מקווה שביום ראשון יהיה יותר קל. פלמנגו הלכה חזק על ריבאונד התקפה והצליחה להאט לנו את המשחק. לא קלענו טוב מבחוץ ומהעונשין, והחטאנו גם ליי אפים".

גודס שיתף לגבי חלק מהמסקנות שלו, ואמר: "אנחנו חייבים לשחק יותר טוב. למרות שזו קבוצה חדשה ועוד לא התאמנו הרבה, אני מצפה מהקבוצה שלי להרבה יותר. הכול פתוח לקראת יום ראשון ולא יהיה קל. פלמנגו היא קבוצה טובה שמשחקת בבית ותקבל תמיכה גדולה מהקהל. אני בטוח שבעתיד נשחק יותר טוב, אבל אין לנו את הזמן הזה לחכות, אנחנו צריכים לנצח כבר עכשיו, בטח כשמשחקים על תואר".

מכבי תל אביב ניצחה 66:69 את פלמנגו

ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"לא משנה לי כמה אני קולע, הפוקוס שלי הוא לנצח ולעזור לקבוצה כמה שיותר". ג'רמי פארגו/ברני ארדוב

ג'רמי פארגו הוסיף: "במחצית הראשונה נתנו להם לעשות מה שהם רוצים, ובמחצית השנייה היינו יותר אגרסיביים וזה מה שהביא למהפך. אסור לנו לחכות למחצית השנייה כדי להתעורר. פלמנגו היא קבוצה טובה מאוד. יש לה 'סייז' מרשים ואנחנו צריכים להוציא אותם משיטת המשחק שלהם ולא להיגרר אחריהם. לא משנה לי כמה אני קולע, הפוקוס שלי הוא לנצח ולעזור לקבוצה כמה שיותר. צריך להתכונן היטב ליום ראשון, לא יהיה קל, וחייבים להיות מפוקסים לכל אורך הדרך".

גיא פניני, שקלע 11 נקודות, אמר: "היה משחק קשוח מאוד וציפינו לזה. במחצית השנייה קיבלנו החלטה שמשחקים עם אנרגיה ונחישות אחרי שבמחצית הראשונה היינו קצת רדומים, אולי בגלל השעה או הג'ט לג, אני לא יודע. בהחלט יש לנו מה לשפר, אבל עכשיו נתרכז בלנצח עוד משחק ולהניף את הגביע. שלוש נקודות זה הפרש נזיל. הבנו שביום ראשון האולם יהיה מלא וזה טוב מאוד. אנחנו חיים בשביל המשחקים עם האווירה המדהימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully