וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרקו מיליצ'יץ' פרש: "אהיה מתאגרף בקנה מידה עולמי"

אחד הפלופים הגדולים בתולדות ה-NBA תולה את הנעליים בגיל 29, ויתחרה כבר בחודשים הקרובים במקצוע החדש: "זו רק ההתחלה"

שחקן מינסוטה טימברוולבס דרקו מיליצ'יץ'. AP
אולי המקצוע החדש יאיר לו פנים. מיליצ'יץ'/AP

אי שם ב-2003 כולם היו משוכנעים שדרקו מיליצ'יץ' עומד בפני קריירת NBA אגדית. 11 שנה אחרי, הסנטר הסרבי, הנחשב לפלופ הגדול בתולדות הליגה הטובה בעולם, פורש מכדורסל בגיל 29 בלבד ופותח קריירה חדשה, שאולי תתאים יותר למזג החם שלו: קיקבוקסינג. בסרביה פורסם היום כי "מיליצ'יץ' מסיים את פרק הכדורסל בחייו, אומר שלום ל-NBA ולכדור הכתום, ופותח קריירה כמתאגרף".

מיליצ'יץ' עומד לחתום על חוזה רשמי עם ארגון האגרוף העולמי ומתכוון להתחרות לראשונה באופן מקצועי כבר בחודשים הקרובים בסרביה. מ-2012 הוא לא משחק כדורסל באופן סדיר, אך לפי מי ששהה בקרבתו בחודשים האחרונים, הוא שמר על כושר והתאמן באופן סדיר. "הוא שואף להיות מתאגרף בקנה מידה עולמי, הקרבות בסרביה יהיו רק ההתחלה", נכתב בסרביה.

כאמור, מיליצ'יץ' לא משחק כדורסל למעשה זה שנתיים. ב-2012 עזב את בוסטון והודיע חגיגית כי "מאסתי ב-NBA ואני חוזר כדי לככב באירופה", אך נסיונות הקאמבק לא צלחו. בקיץ שעבר הוא היה על סף הצטרפות לקבוצתו האהודה משכבר הימים, הכוכב האדום בלגרד, אך בסופו של דבר וויתר על ההצעה והמשיך לשבת בבית.

כולם נפלו בפח: ההתרסקות הכואבת של דרקו מיליצ'יץ'

צפו במיליצ'יץ' באימונים לקראת הקרבות הראשונים

אז עד כמה גרועה היתה הקריירה של מי שלדעת רבים הגיע אל המקום השני גם גם כשזה מגיע לרשימת הבחירות הגרועות בהיסטוריה של הדראפט (אולי רק אחרי סם בואי, שנבחר על ידי פורטלנד לפני אחד, מייקל ג'ורדן)? כבר בעונתו הראשונה בפיסטונס היה ברור שהסרבי הולך להתקשות למצוא את מקומו בליגה, ובוודאי לא עומד להכות בה גלים באופן מיידי. 1.4 נקודות ו-1.3 ריבאונדים בממוצע למשחק העמיד מיליצ'יץ' ב-4.7 דקות משחק בלבד. גם בשתי העונות הבאות הדברים לא השתפרו (1.8 נקודות בממוצע ב-2004/5, 1.5 בעונה שלאחריה), מה שהוביל את הקבוצה לשלוח אותו בטרייד לאורלנדו.

במג'יק כבר הצליחו להשתמש טוב יותר בסט הכישורים של הסרבי, שקפץ ל-7.6 נקודות ו-4.1 בממוצע למשחק. ועדיין, הדברים היו רחוקים מלהסתדר, ומיליצ'יץ' מצא את עצמו עובר כמעט כל שנתיים בטרייד - אם לממפיס, לניקס, למינסוטה או לבוסטון. בעונת 2010/1, במדי הטימברוולבס, הוא נתן את עונת הטובה ביותר כשפתח בחמישייה ב-69 משחקים, ורשם 8.8 מקודות ו-5.2 ריבאונדים למשחק. שנתיים מאוחר יותר, בתחילת העונה הנוכחית, הוא קיבל חוזה בבוסטון, אך שוחרר אחרי משחק אחד (בו קיבל חמש דקות, אסף ריבאונד ואיבד פעמיים).

גם מהנבחרת הלאומית יש למיליצ'יץ' זכרונות רעים, וגם משם הוא עזב בטריקת דלת, שספק אם תיפתח מחדש בקרוב. ביורובאסקט 2007 סינן מיליצ'יץ' אל עבר השופטים כמה קללות עסיסיות, מה שהוביל לקנס מפיב"א והוקעה מקבוצתו דאז ב-NBA, ממפיס. מאז, הוא לא חזר לנבחרת, אבל הקטע הבא בהחלט ממחיש עד כמה הוא עשוי להתאים לעולם האגרוף. ימים יגידו אם שם הוא ימצא את עצמו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מיליצ'יץ' מראה איכויות של מתאגרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully