וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מכבי אשדוד גברה על ראשון לציון 69:72

22.9.2014 / 21:10

אורלנד קלע 17 והוביל קאמבק של הקבוצה של ליובין ברבע האחרון. SP מצרפלס תמשיך לשמש כמאמצת הראשית של הפועל ת"א

יהוא אורלנד, שחקן ברק נתניה. ניב אהרונסון
הוביל מהפך ברבע האחרון. אורלנד/ניב אהרונסון

מכבי אשדוד גברה הערב (שני) 69:72 על מכבי ראשון לציון במשחק הכנה לקראת העונה, שנערך באולם הקריה בעיר הנמל. הקבוצה של ליאור ליובין רשמה ניצחון ראשון במשחקי ההכנה, כאשר המאמן קיבל לראשונה את הפורוורד אדווין יובילס, שהתאושש מהסיבוך הרפואי שגרם לו להתאשפז בבית החולים לפני כשבועיים. דריוס רייס, הזר הרביעי של אשדוד, ינחת הלילה בישראל. מנגד, ראשון לציון רשמה הפסד שני ברציפות ועדיין לא מצליחה להרשים.

דווקא הכתומים פתחו את המשחק טוב יותר, הוליכו 12:17 בסיום הרבע הראשון, ו-23:37 במחצית בזכות דקות טובות של הזר החדש שלהם ג'קי קרמייקל. אשדוד החלה לצמצם את ההפרש, אך ראשון סגרה את הרבע השלישי טוב והובילה 43:56 בסיומו. דווקא ברבע האחרון נעצרו הכתומים על 13 נקודות בלבד, בעוד אשדוד צולפת 29, בדרך לניצחון 69:72.

בלטו במכבי אשדוד: יהוא אורלנד 17, ג'רמיין הול 14, טרל האריס 13, אדווין יובילס 12, איבן אסקה 9.

קלעו למכבי ראשון לציון: לארי אובאנון וג'קי קרמייקל 14 כל אחד, ג'רמיס סמית' וג'רי סמית' 11 כל אחד, איגור נסטרנקו 8, עמית בן דוד וניצן חנוכי 4 כל אחד, גיא פרבר 3.

* הפועל תל אביב הודיעה היום כי חברת SP מצרפלס תמשיך להיות המאמצת הראשית של הקבוצה, זו השנה הרביעית ברציפות. "אנחנו מאושרים להמשיך עם SP וליהנות מתמיכה של חברה בעלת שם עולמי, שמתבססת על משק חקלאי שיתופי", אמר היו"ר רמי כהן על המשך החוזה, "אנחנו בהפועל לא בנויים על כסף מבעלי הון, אלא על הכסף המגויס מאוהדי הקבוצה ואנחנו שמחים שגם הספונסר שלנו נמנה על האוהדים והוא שותף לדרך שלנו. אני מקווה ומאמין שגם בשנה הקרובה שיתוף הפעולה יוביל להצלחות במגרש ומחוצה לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully