וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונטה סמית' על ג'ף רוזן: "חתיכת חרא"

22.9.2014 / 7:18

שחקן הפועל ירושלים תקף את הבעלים של חיפה בעקבות ציטוט בתקשורת בו השווה את השחקן להקטור הרננדס: "פתחת קופת שרצים". בחיפה מכחישים כי הדברים של רוזן נאמרו

צילום ועריכה: קובי אליהו

שחקן הפועל ירושלים דונטה סמית' תקף אמש (ראשון) בחריפות את בעלי קבוצתו לשעבר מכבי חיפה בחשבון הטוויטר שלו. המתקפה של סמית' הגיעה לאחר שרוזן צוטט באחד מכלי התקשורת כשהוא משווה את הקטור הרננדס, השחקן המקסיקני החדש של חיפה, אל הכוכב לשעבר של הירוקים, וכינה אותו "דונטה סמית' הבא".

"שמעתי שחתיכת חרא השווה חתיכת חרא אחרת אליי", כתב סמית', "איבדת כל שפיות. אני מקווה שתראה את הפרצוף שלך ב-6 לאוקטובר (המועד בו ייפגשו חיפה וירושלים למשחק שיפתח את העונה, א.ש), כי אני אראה לך מי זה דונטה סמית' מאדר פאקר. פתחת קופת שרצים. שלא תבינו אותי לא נכון, אני לא מנפח את עצמי, אבל ההשוואה היא אפילו לא קרובה".

דונטה סמית' הפועל ירושלים. קובי אליהו
עבר של ציוצים שיצאו משליטה. דונטה סמית'/קובי אליהו

לסמית' עבר עם ציוצים בטוויטר שיצאו משליטה. בתחילת העונה שעברה כינה את הנהלת חיפה "בני זונות" לאחר ששחררו את חברו לקבוצה שרווד בראון. בחיפה טיפלו בנושא בתוך כתלי המועדון והשחקן בחר שלא להגיב ולא לדבר עם התקשורת עד לסיום העונה בעקבות אותו המקרה.

בחיפה שמעו על התבטאויותיו החדשות של שחקן הפועל ירושלים, ואמרו כי הציטוט של הבעלים אפילו לא קרוב למציאות, "הוא לא אמר את זה, יש לו הרבה מאוד כבוד לדונטה", אמרו במועדון, "לא יודעים מאיפה הדבר הזה יצא לתקשורת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully