וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: דריוס רייס חתם לעונה אחת

21.9.2014 / 11:09

הפורוורד-סנטר, שעל המגעים עמו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, מצטרף לקבוצה של ליובין, אחרי שהצטיין בעונה שעברה ביפן

דריוס רייס במדי קליבלנד קאבלירס. AP
מגיע לעיר הנמל. רייס/AP

מכבי אשדוד החתימה אמש (שבת) את הפורוורד-סנטר האמריקאי דריוס רייס, שעל המגעים עמו פורסם לראשונה שלשום בוואלה! ספורט. רייס צפוי לנחות בישראל באמצע השבוע ולהצטרף לאימוני הקבוצה. לפי מספר גורמים באשדוד, לקבוצה יש אפשרות לחתוך את השחקן אחרי חודש של מבחנים, אך הכוונה היא להמשיך עמו עד לסיום העונה.

רייס (32, 2.08) הוא בוגר אוניברסיטת מיאמי משנת 2004 שהעביר את עונת הבכורה שלו כמקצוען בליגת הפיתוח. אחרי ניסיון קצר בפולין הגיע לליגה הסינית בעונת 2006/7 והצטיין. בסיום אותה עונה שיחק שלושה משחקים במדי קליבלנד. את עונת 2007/8 פתח בליגה הפיליפינית וסיים בפורטו ריקו, ואת העונה שלאחר מכן העביר באורוגוואי. הניסיון הראשון שלו באירופה היא בעונת 2009/10 במדי שולונוק ההונגרית בה רשם 17.4 נקודות ו-6.5 ריבאונדים. את השנתיים הבאות העביר רייס באיחוד האמירויות ובבחריין, לפני שחזר לליגת הפיתוח לטקסס בעונת 2012/13 והרשים. בחודש פברואר 2013 שיחק במכבי עבריקה מונטיוידאו והיה לאחר המצטיינים בליגה. בעונה שעברה רשם 14.9 נקודות ו-6.1 ריבאונדים בליגה היפנית.

הסגל של ליאור ליובין באשדוד כולל את הזרים טרל האריס, איבן אסקה ואדווין יובילס, שהוחלט להשאירו במהלך השבוע שעבר, את הישראלים המובילים זאק רוזן, דרור חג'ג', יהוא אורלנד, ג'רמיין הול ורם אליאספור ואת הצעירים נועם לייש, אור קהל ורומן סורקין. הקבוצה הפסידה ביום חמישי לגלבוע/גליל 79:65 אחרי שסיימה את משחק האימון הראשון שלה נגד בני הרצליה בשיוויון 89:89. מחר תפגוש אשדוד את מכבי ראשון לציון למשחק הכנה נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully