וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות בין אוהדי הפועל ירושלים לשמעון מזרחי

20.9.2014 / 15:56

עדויות: אוהדים אדומים הקיפו ודפקו על רכבו על יו"ר מכבי תל אביב לאחר המשחק בחמישי. ירושלים: "לא מכירים את המקרה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

גמר גביע ווינר ביום חמישי העניק אמנם חוויה חיובית לאוהדי הכדורסל, אולם על האירוע העיבה תקרית שהתרחשה בסיום המשחק מחוץ לאולם. לאחר שיושב ראש מכבי תל אביב, שמעון מזרחי, עזב את האולם, הקיפו כמה עשרות של אוהדי הפועל ירושלים את רכבו, קראו קריאות נאצה נגדו והחלו לחבוט על הרכב ולחסום את הדרך. על פי עדויות שונות, הרכב נסע כמה עשרות מטרים ואז יצא מזרחי לעבר האוהדים והתפתח עימות מילולי בין הצדדים.

התקרית הסתיימה לאחר שהגיעו למקום שוטרים בכדי לחלץ את היו"ר וללא נפגעים או עצורים, אך במכבי תל אביב שוקלים להתלונן על התקרית החמורה. יש לציין שבמהלך המשחק לא מעט מאוהדי הפועל ירושלים קראו קראיות נאצה לעבר קפטן הצהובים גיא פניני ומזרחי עצמו.

אוהדי הפועל ירושלים תיארו אתמול בפורומים את התקרית כשטענו שם בין היתר: "בסוף המשחק, כשהגוש המעודד יצא החוצה, הקיפו קובץ אוהדים את האוטו של שמעון ושרו לו (שמעון אל תבכה) לאורך כמה עשרות מטרים. חלק כנראה נגעו באוטו".

שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא היו עצורים. מזרחי/ברני ארדוב

מהפועל ירושלים נמסר בתגובה: "מי שהיה בפיס ארנה ביום חמישי האחרון, נהנה מערב כדורסל מהנה ומרתק. אנו מקווים שאין כאן נסיון להסיט את תשומת הלב ממה שהתרחש על הפרקט לטובת אירועים עלומים כאלה או אחרים. הנהלת הפועל לא מכירה את המקרה ולמיטב ידיעתנו הוא לא צוין בשום דו"ח של המשקיף או המשטרה. עם זאת ובמידה שהמקרה אכן התרחש, אנו מגנים אותו כשם שאנחנו מגנים כל אלימות, מילולית ופיזית כאחד. באי הפיס ארנה נהנו ביום חמישי מתצוגת עידוד מרשימה של הקהל הירושלמי, ואנחנו בטוחים שנכונו לנו עוד הרבה רגעים בלתי נשכחים באולם המפואר הזה. לצערינו במהלך המשחק אוהדי הפועל נגגרו לפרובוקציות של אוהדי היריבה, חלקם הקטן הגיב באותה המטבע והושתק באופן מיידי על ידי חבריהם ליציע. הנהלת הקבוצה פעלה ופועלת למיגור כל תופעת אלימות במגרשים. אנו מקווים כי ההנהלות של יתר קבוצות הליגה יפעלו בצורה דומה. אין מקום לאלימות במגרשי הספורט".

מנהלת הליגה מסרה בתגובה: "למנהלת הליגה נודע על העימות בין אוהדי הפועל ירושלים לשמעון מזרחי רק מהתקשורת, נלמד את הפרטים ונגיב בהתאם. כמובן שאם הפרטים נכונים הדבר מדאיג מאוד. המנהלת מסתייגת מהתנהגות חלק קטן מהאוהדים במשחקי גביע ווינר סל ואנו מקווים שהנושא של האלימות המילולית והשירה הפוגענית ייעלמו מהמגרשים. דוחות המשקיפים ממשחקי גביע ווינר ייבדקו והמנהלת ואיגוד הכדורסל יפעלו בהתאם. אוהדי הקבוצות צריכים בסופו של דבר להבין כי התנהגות אלימה תגרום לעונשים כבדים ותפגע בקבוצות עצמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully