וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוסטבו איון סיכם בריאל מדריד לשלוש עונות

בספרד מדווחים שהמקסיקני סגר אצל הבלאנקוס וירוויח כ-1.8 מיליון יורו לעונה. ראדוליצה חתם בסין, דראגיץ' נפרד ממלאגה

שחקן נבחרת מקסיקו גוסטבו איון. miguel tovar, AP
הסנטר שריאל חיפשה. איון/AP, miguel tovar

אחרי חיפוש ממושך, נראה שריאל מדריד סוף סוף מצאה את הסנטר שחפשה. על פי דיווחים בספרד, הבלאנקוס סיכמו היום (שישי) עם שחקן נבחרת מקסיקו גוסטבו איון על חוזה לשלוש עונות, במהלכן הוא ירוויח כ-5.4 מיליון יורו (1.8 מיליון לעונה). איון (2.08, 29) היה אחת המטרות הבולטות של ריאל הקיץ, ובמשך חודשים ארוכים ניסתה להחתימו ללא הצלחה, בין היתר משום שקיבל הצעות מה-NBA ומכיוון שברצלונה החזיקה בזכות ראשונים עליו באירופה.

אתמול הודיע ז'ואן קראוס, המנהל המקצועי של ברצלונה, כי ההסכם עם איון מבוטל וכי הוא רשאי לחתום בכל קבוצה שירצה באירופה. איון חוזר לספרד, שם שיחק בהצלחה מ-2009 עד 2011, אז הצטיין בפואנלברדה ונבחר לתגלית העונה. בשלוש העונות האחרונות איון שיחק בשארלוט, אורלנדו, מילווקי ואטלנטה מה-NBA והעמיד ממוצעי קריירה של 4.7 נקודות ו-4.4 ריבאונדים.

על פי דיווחים, איון דחה הצעות מסן אנטוניו ומסין כדי להצטרף לסגנית אלופת אירופה, שם יחבור לקו הקדמי עמוס שכולל את יאניס בורוסיס, מרכוס סלוטר וסלאח מג'רי. אם אכן יחתום, איון יהיה שחקן הרכש החמישי של ריאל הקיץ אחרי קי סיי ריברס, אנדרס נוצ'יוני, פקונדו קמפאצו ויונאס מאצ'יוליס.

מירוסלב ראדוליצה שחקן נבחרת סרביה. AP
בחר דווקא בסין. ראדוליצה/AP

* סנטר מחוזר אחר באירופה, מירוסלב ראדוליצה, ישחק דווקא בסין בעונה הקרובה. על פי דיווחים בסין, הסרבי, שנראה מצוין באליפות העולם והיה חלק משמעותי בזכייה של נבחרתו במדליית הכסף, חתם בשאנדונג ליונס, שתשלם לו מעל מיליון וחצי דולר בעונה.

* מכה קשה לאלבה ברלין, יריבת מכבי תל אביב ביורוליג: ג'ונתן טאבו, כוכבי משחקי ההכנה ומי שאמור להיות הרכז המוביל בעונה הקרובה, ייעדר בין שלושה לארבעה חודשים בעקבות פציעה בגיד אכילס. הבלגי יעבור ניתוח ולאחריו יחל בשיקום.

* זוראן דראגיץ', אחיו הצעיר של גוראן, בדרך ל-NBA. הגארד הגיע לאנדלוסיה והצטרף לאימוני מלאגה, אך עשוי לעזוב אותה בקרוב לטובת אחת מבין חמש קבוצות ה-NBA שמעוניינות בו. "יש לי אפשרות להגשים חלום ולעבור לליגה הטובה בעולם. אני לא רוצה לבזבז עוד עונה באירופה. הלב שלי במלאגה, אבל אני מוכן לאתגר הבא", אמר לתקשורת הספרדית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
זוראן דראגיץ' שחקן מלאגה. Mariano Pozo, GettyImages
נפרד ממלאגה. דראגיץ'/GettyImages, Mariano Pozo

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully