וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבזורי: "אנו רגילים לשמות מפוצצים, אך זה לא יורגש"

19.9.2014 / 12:03

מכבי חיפה ערכה מסע"ת לפתיחת העונה. סגן היו"ר שירן: "אם המנהלת רוצה שקבוצות ישחקו באירופה, שתעזור להן להשתתף"

רמי הדר מאמן מכבי חיפה. מגד גוזני
מוכן לאתגר. הדר/מגד גוזני

מכבי חיפה קיימה הבוקר (שישי) את מסיבת העיתונאים הרשמית שלה לקראת פתיחת עונת 2014/15. הקבוצה של רמי הדר, שהייתה רחוקה בעונה שעברה מרחק סל מזכייה באליפות שנייה ברציפות, ויתרה הקיץ על השתתפות באירופה ונפרדה מלא מעט שחקנים מובילים ועדיין מכוונת גבוה. הקבוצה מינתה את עידו קוז'יקרו, שפרש העונה ממשחק פעיל כמנהל הקבוצה. חיפה איבדה השבוע את הפורוורד בן רייס שגמר את העונה, ובודקת מספר אפשרויות לחיזוק, ביניהם מורן רוט, ששיחק אשתקד בקבוצה.

"לאמן את מכבי חיפה מבחינתי זה אתגר גדול ואני רואה בזה גם כסגירת מעגל אחרי שהייתי חבר בצוות של בראד בעונת האליפות", אמר המאמן רמי הדר, "מכבי חיפה הפכה למועדון משפיע בכדורסל הישראלי, הוא נשען על קהל גדול ובעלות יציבה ועל היסטוריה. בנינו השנה קבוצה אנרגטית, רעבה עם אוריינטציה הגנתית שאני משוכנע שתשאיר את הכל על המגרש ותתחבר לקהל. יש לנו חבורה קשוחה, מחויבת, ואני מאוד נהנה לעבוד איתה. אני רוצה לסיים באיחולי החלמה לבן, זיהיתי קשיחות ואינטיליגנציה שאלה התכונות החשובות בשיקום שלו שאני בטוח שיהיה מוצלח".

דגן יבזורי מכבי חיפה. מגד גוזני
משוכנע שיהיה טוב. יבזורי/מגד גוזני

הקפטן החדש דגן יבזורי הוסיף: "אני מאוד שמח ואפילו קצת נרגש לחזור לכאן לעוד עונה, במיוחד עם התואר המחייב שעידו הותיר לי כקפטן הקבוצה. אני חושב שיהיה מאוד כיף לבוא לראות את החבר'ה האלה, שחקנים צעירים מוכשרים ורעבים, אתם רגילים לשמות גדולים ומפוצצים אבל זה לא יורגש על המגרש. השמות של הצעירים הם יהיו השמות הגדולים בשנים הבאות. הולכת להיות עונה כיפית, אני כבר מחכה למשחק הראשון, לא נותר לי אלא לאחל בהצלחה לכולם".

מי שעמד במרכז מסיבת העיתונאים הוא סגן היושב ראש ארנון שירן, שניסה להסביר את הקיצוץ בתקציב הקבוצה: "יעדים שלנו הם שניים, זה להשאר ולבסס את מעמדנו כמועדון צמרת בכדורסל הישראלי, אחד משלושת-ארבעת המקומות הראשונים", אמר שירן, "היעד השני זה להמשיך בדרך שלנו להשגת חוסן פיננסי. להגיע למצב שהתרומה הפילנתרופית של הבעלים תהיה בגודל כזה שתאפשר למועדון להתקיים מבלי להזדקק לעזרה חיצונית נוספת. יצירת מקורות מייצרי רווח והכנסות, הורדת ההון העצמי של הבעלים אל מתחת ל-50 אחוז, מה שאנחנו מתכוונים לעשות השנה. המשמעות בטווח הארוך זה יכולת קיום עצמאית פיננסית של המועדון. אנחנו עדיין באחד המקומות הראשונים מבחינת תקציב, אבל זה תקציב הגיוני שמאפשר לנו להיות בצמרת מבלי לשלם סכומים שאין לנו כוונה לשלם אותם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מנהל מכבי חיפה עידו קוז'יקרו (שמאל) סגן היו"ר ארנון שירן (מרכז) המאמן רמי הדר (ימין). אדריאן הרבשטיין
מאשים. שירן/אדריאן הרבשטיין

סגן היושב ראש ניסה אף להסביר את הנסיעה לארבעה משחקים מול קבוצות NBA והויתור על ההשתתפות ביורוקאפ: "זה לא היה ברירה בין לשחק באירופה ללשחק ב-NBA. המשחקים שם חשובים לבעלים, זה חלק מהמטרות שלו. ההחלטה לא לשחק באירופה נבעה משיקול כלכלי של התמודדות בליגה הישראלית. ההתקפה של המנהלת עלינו בנושא הזה של אי השתתפות במפעל האירופאי נבעה מפגישה שהייתה בימים האחרונים של הפלייאוף בין ברתומיאו לג'ף, כשהמנהלת היו השושבינים. בפגישה דובר על האפשרות שנשתתף במפעל האירופאי, יורוליג או יורוקאפ. לעולם לא נאמר על ידי ג'ף שאנחנו נשתתף, לא זכינו באליפות וזאת הייתה ההחלטה, לא נכון לבוא ולהגיד, שהודענו את ההחלטה הזאת, סמוך למועד האחרון, אלא שלושה שבועות לפני שזה יצא החוצה. לא קיבלו את זה וניסו לשכנע אותנו. לקבוצה יש את הזכות האוטונומית שלה אם היא רוצה להשתתף או לא. אם המנהלת רוצה שקבוצות ישתתפו בליגות האירופאיות הן צריכות לעזור להן להשתתף".

הסגל של הירוקים כולל את הזרים הקטור הרננדס, ששיחק בקיץ האחרון באליפות העולם בספרד במדי נבחרת מקסיקו, דמונטז סטיט, ג'ף אלן, ברודי אנגלי, אייק אופייבו ורנה רוז'ו, את הישראלים דגן יבזורי, אלכס צ'וברביץ', תומר בר אבן, אנטון שוטבין, לירז אריאלי, יפתח זיו וניר נצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully