וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מכבי חיפה ניצחה את מכבי ראשון לציון 61:65

18.9.2014 / 22:02

דגן יבזורי הוליך את הירוקים לניצחון על הקבוצה של דרוקר בבכורה של הרננדס. גלבוע/גליל ניצחה את אשדוד בחוץ 65:79

רנה רוז'ו שחקן מכבי חיפה. רן דמבו, מערכת וואלה! NEWS
ניצחון במשחק הכנה. רוז'ו/מערכת וואלה! NEWS, רן דמבו

מכבי חיפה ניצחה הערב (חמישי) את מכבי ראשון לציון 61:65 במסגרת משחק הכנה לקראת העונה. הקבוצה של רמי הדר, שעדיין מחפשת אחר מחליף לבן רייס שנפצע בשבוע שעבר וגמר את העונה, נהנתה מיום מצוין של דגן יבזורי שקלע 13 נקודות, ושלטה לאורך כל המשחק. בחיפה ערך בכורה הפורוורד המקסיקני הקטור הרננדס, ששיחק באליפות העולם האחרונה במדי נבחרתו. מנגד, ראשון לציון, שנראתה עד כה טוב במשחקי ההכנה, הייתה רחוק מלהרשים ותקווה לשיפור במשחקים הבאים.

הירוקים פתחו מצוין את המשחק בזכות דקות טובות של ג'ף אלן ורנה רוז'ו וברחו ליתרון 9:21 בסיום הרבע הראשון. ראשון לציון צמצמה מעט ברבע השני, אך דמונטז סטיט השאיר את היתרון הירוק על 27:35 במחצית. דגן יבזורי והרננדס החלו במטר שלשות ברבע השלישי שנתן לירוקים יתרון 15 בסיומו, אך ברבע האחרון, כמו בשני משחקי ההכנה עד כה, נתקעה הקבוצה המארחת ולא קלעה סל שדה וראשון לציון ניצלה זאת כדי לצמצם ל-65:61 בסיום.

קלעו למכבי חיפה: דגן יבזורי 13, דמונטז סטיט 12, ג'ף אלן 10, רנה רוז'ו והקטור הרננדס 7 כל אחד. ברודי אנגלי 5, אנטון שוטבין 4, טמיר אריאלי 3, אלכס צ'וברביץ' ותומר בר אבן 2 כל אחד. קלעו לראשון לציון: לארי אובאנון וטוני יאנגר 14 כל אחד, ג'רמיס סמית' 12, ג'רי סמית' 8, ג'קי קרמייקל 6, אור רון 3, איגור נסטרנקו ועמית בן דוד 2 כל אחד.

* במשחק אימון נוסף שנערך הערב ניצחה גלבוע/גליל את מכבי אשדוד בעיר הנמל 65:79. ווין צ'יזם הוליך את קלעי גלבוע/גליל עם 17 נקודות. עוד קלעו לגלבוע: אלכס יאנג 14, רפי מנקו 13, קינדל דייקס ועודד ברנדווין 10 כל אחד, דיין דילייגרו 5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully