וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו קוז'יקרו: "אי הצדק זועק, תפסו שעירים לעזאזל"

17.9.2014 / 18:55

סנטר העבר של הנבחרת תוקף את האיגוד על העמדתם לדין של טיוס ורוט: "מה זה הקרקס הזה? אנחנו עדיין בדמוקרטיה"

מורן רוט שחקן כדורסל (ימין) עם עידו קוז'יקרו מנהל מכבי חיפה. ברני ארדוב
"מעדיף בנבחרת 12 שחקנים בינוניים שרוצים לשחק מאשר 12 כוכבים שעושים טובה". קוז'יקרו ורוט/ברני ארדוב

סנטר נבחרת ישראל בעבר ומנהל מכבי חיפה עידו קוז'יקרו הגיע היום (רביעי) לבית הדין של איגוד הכדורסל. קוז'יקרו הגיע עם חברו מורן רוט, שהועמד לדין בשל העובדה שלא הגיע לקמפיין הנבחרת בקיץ, ובמטרה לחזק אותו. בזמן שרוט היה בחדר הדיונים, קוז'יקרו שוחח עם התקשורת ודיבר בגילוי לב על כל הנושא.

טיוס ורוט עומדים לדין

"באתי בתור חבר של מורן רוט לנוכח אי הצדק שצועק לשמיים וכל הקרקס הזה של ועדת המשמעת", תקף קוז'יקרו, "אני חבר של מורן ובאתי לייצג את הצד השפוי בסיפור הזה. יש לי תחושה שלקחו את מורן ואלכס כשעירים לעזאזל. אני הראשון שאמרתי שזו זכות לשחק בנבחרת ישראל.

"אני מעולם לא העברתי ביקורת על שחקן שבחר לא להיות בנבחרת. אי אפשר להכריח אף אחד לשחק בנבחרת. לאף אחד אין זכות לפשפש אצל כל אחד ולראות למה הוא לא רוצה להגיע. אני לא יודע מה קרה בהיסטוריה לפני 15-20 שנה, אבל גם בעבר היו שחקנים שבחרו לא להגיע לנבחרת. אני לא זוכר שהענישו אותם או השעו אותם. אולי השחקנים האלה לא מספיק מחוברים לאנשי מפתח כאלה או אחרים. אני בתור שחקן נבחרת לשעבר ואוהב כדורסל חושב שצריך לכבד את ההחלטות שלהם.

"אי אפשר להאשים אותם בחוסר פטריוטיות. מורן אף פעם לא היה שחקן מוביל בנבחרת, לא קיבל יותר מדי דקות. צריך להפסיק להתייחס לכל הדברים האלה. צריך להעביר לשחקנים הצעירים ולדור הצעיר את התחושה שחשוב לשחק בנבחרת. כל הקרקס הזה מיותר לחלוטין.

"אני מכבד מאוד את יוגב אוחיון, אבל מספיק ששחקן מחליט שהוא לא משחק בנבחרת, צריך לכבד את זה. אני חושב שאנשים טיפסו על עצים גבוהים מדי. מה שחשוב זה לסגור את הסיפור הזה עם מסר לדור הצעיר: חשוב להיות בנבחרת, אבל זו דמוקרטיה וכל אחד צריך לבחור אם להיות בנבחרת. מי שמעדיף לוותר על הזכות לשחק בנבחרת, זו זכותו. אני מעדיף להיות עם 12 שחקנים בינוניים בנבחרת, אבל כאלה שרוצים לשחק, מאשר 12 כוכבים שעושים טובה. אני מספיק חזק, אני לא בא לעשות רע למישהו. באתי לעזור למורן, אני לא תוקע אף אחד אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully