וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרע חלקי בשריר לבריאן רנדל, שלא ישחק בגביע ווינר

הפורוורד התווסף לרשימת הפצועים של הצהובים, ויחל בטיפולים בקרוב. גודס: "מצב לא אופטימלי, כל אחד צריך לתת יותר"

יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב ערכה אמש (שני) את משחקה הראשון העונה על אדמת ישראל ועלתה לחצי גמר גביע ווינר אחרי 58:73 מול הפועל גלבוע/גליל עליון. הצהובים קיבלו 16 נקודות ממרקיז היינס וייפגשו בשלב הבא את עירוני נס ציונה. לרוע המזל, הצהובים התבשרו כי שחקן הרכש הטרי בריאן רנדל קרע חלקית את השריר הארבע ראשי.

הפורוורד יחל טיפולי פיזיותרפיה בקרוב וייעדר בכל מקרה מהמשך משחקי גביע ווינר. הוא אמור להמריא עם הקבוצה למשחקי ההכנה בברזיל ובארצות הברית. רנדל מצטרף לרשימת הפצועים של מכבי תל אביב, שכוללת נכון לעכשיו את סופוקליס שחורציאניטיס ודווין סמית'.

שחקן מכבי תל אביב בריאן רנדל. יוסי ציפקיס
מתווסף לרשימת הפצועים. רנדל/יוסי ציפקיס

מאמן הקבוצה גיא גודס אמר לוואלה! ספורט: "זה מצב לא אופטימלי. אך לפעמים דברים קורים בהפתעות, כמו שקרה אתמול לפני המשחק, אבל יש לנו סגל יחסית מעובה. ג'ייק כהן נכנס לתפקיד, עשה עבודה טובה עם 7 נקודות ו-9 ריבאונדים. אני חושב שכל אחד צריך להיכנס ולתת יותר, לחפות על חסרונם של אחרים בקבוצה. יש לנו קבוצה טובה, צריך להסתכל קדימה".

לגבי המשחק הערב מול נס ציונה אמר גודס: "זה משחק מאוד קשה, נס ציונה היא קבוצה טובה, רוב השחקנים מממשיכים שם שנה שנייה, שזה יתרון. אנחנו חסרים שחקנים חשובים, אבל נגיע למשחק נחושים ומודעים לחשיבות המשחק על מנת להגיע לגמר".

לגבי סמיכות המשחקים אמר גודס: "אנחנו משחקים משחק אחר משחק, אין הרבה זמן להתכונן, לא להם ולא אנחנו. אנחנו מתאוששים כמה שיותר מהר, עשינו את הסימולציה הזאת בגרמניה ששיחקנו יום אחר יום, זה לא דבר פשוט אבל זה חלק מהעונה וצריך לדעת להתמודד עם זה".

על המשחק בארנה החדשה של של ירושלים הוסיף גודס:"הבנתי שזה אולם ברמה מאוד גבוהה, זה חשוב לכך שמוקמים בכדורסל הישראלי אולמות ברמה גבוהה, זה רק עושה טוב לכדורסל, טוב לשחק שם".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

המאמן גיא גודס סיכם את הניצחון אמש: "התחלנו את ההכנה מאוחר בגלל המלחמה, אז נורמלי שאנחנו לא בכושר מרשים. עשינו מחנה טוב בגרמניה, אבל כשאתה מגיע לארץ ההתרגשות אולי משפיעה. שני הגבוהים הדומיננטים שלנו היו בחוץ והיינו צריכים לעשות הרכבים משונים, זה לוקח זמן. מאריץ' הגיע באיחור ולא היה רגיל לקצב של משחק ולאימונים, המטרה היא לנצל אותו בדברים שהוא חזק בהם. הוא צריך להשתפר בנושא העבירות. צריך לתת קרדיט לג'ייק כהן, שנכנס ועשה עבודה פנטסטית. שחקנים צריכים להיות מוכנים להזדמנות שלהם".

גיא פניני אמר: "עשינו את המטרה וניצחנו. לא שיחקנו טוב בהתחלה וגם כשנכנסנו לקצב זה לא היה השיא שלנו, אבל זה מתקבל בתחילת העונה. בהמשך נפגוש קבוצות יותר מאומנות וזה לא יספיק, אנחנו צריכים לעבוד ולהשתפר, ללמוד לשחק יחד. אנחנו במצב הרבה יותר טוב ממה שהתחלנו, שיחקנו בלי שלושה שחקני מפתח ואלכס טיוס, שנתפס לו הצוואר. נהיה יותר חזקים ועמוקים. כיף לשחק, התגעגענו לזה. אני מקווה שמחר הקהל יצבע את הארנה בירושלים בצהוב".

המאמן המפסיד ברק פלג אמר: "זו עונה ראשונה בשבילי, זה שונה לנהל את המשחק, אני לומד על הדרך את הקבוצה שלי, לומד ממשחקי אימון וזה נועד לזה. רפי מנקו לא שיחק כי הוא הגיע אתמול ובקושי יודע את השמות. זה קצת פגע בחיבור שלו. חיכיתי לרפי ורציתי אותו, זה מקום טוב ונוח בשבילו. אחת המטרות שלנו זה לתת לצעירים להתפתח ויש לזה מחירים שאני מוכן לשלם".

ברק פלג מאמן הפועל גלבוע/גליל עליון. יוסי ציפקיס
עוד הרבה עבודה. ברק פלג/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully