וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתם הולכים לראות את ג'רמי פארגו הישן והטוב"

28.8.2014 / 12:20

שחקני מכבי תל אביב נחתו בנתב"ג, הגארד המתקמבק סיפק הצהרה: "אתם יודעים למה אני מסוגל". רנדל: "לא חושש מהציפיות"

קובי אליהו

לאחר שסופוקוליס שחורצאניטיס נחת אתמול (רביעי) בישראל, הבוקר נחתו בנתב"ג עוד שחקני מכבי תל אביב - ג'רמי פארגו ובריאן רנדל. אלכס טיוס ינחת מחר. בערב צפויים להגיע גם נייט לינהארט ומרקיז היינס. השחקנים התקבלו בחום על ידי עשרות אוהדים שהמתינו להם בשדה התעופה. האוהדים הקיפו את השחקנים והצטלמו עימם.

ג'רמי פארגו התייחס לציפיות מהקבוצה העונה: "לאחר העונה שעברה יש הרבה ציפיות מהקבוצה, יש נעליים ענקיות להיכנס אליהן. אנחנו קבוצה חדשה, נצטרך לבנות לעצמנו זהות משלנו . אני מצפה לעונה הזאת".

פארגו התייחס ליכולתו אחרי עונה חלשה בצסק"א: "אתם מכירים את היכולות שלי. אני תמיד מרגיש שיש לי מה להוכיח. אני מקווה שהכל יהיה בסדר. תראו את פארגו הישן שהיה כאן, משחק ונהנה מהמשחק. תמיד ידעתי שאשוב לשחק במכבי. התגעגעתי לישראל, אני כאן ומצפה בקוצר רוח לעתיד. המטרה שלנו היא לנצח כמה שיותר משחקים".

על המצב הביטחוני אמר האמריקאי: "זה נגמר? יש הפסקת אש? לי באופן אישי לא היו ספקות, כי זה רחוק בדרום, אז לא חששתי כמו המשפחה והחברים שלי. הם לא ממש מבינים את המצב. אבל אני מבין כי הייתי כאן בעבר".

לגבי חזרתו של פיני גרשון הוסיף הגארד: "לא חשבתי אם זה מפתיע או לא. חשבתי שפיני פרש, אבל יהיה כיף שכולם יהיו על הספסל".

- ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
בטוח בעצמו. פארגו/קובי אליהו

בריאן רנדל התייחס לקבלת הפנים בשדה התעופה: "הייתי כאן כמה שנים, אז אני ידעתי למה לצפות בשדה התעופה, אבל זה מיוחד לזכות בקבלת פנים כזאת מאוהדים. זה שונה לשחק במדי מכבי מאשר הקבוצות בהם שיחקתי בישראל, בייחוד לאחר ההישגים של מכבי תל אביב בעונה שעברה, זה כבוד וברכה עבורי לשחק עבור מכבי".

רנדל הוסיף: "זהו עוד צעד גדול עבורי. מאז שאני משחק באירופה היה לי חלום לשחק ביורוליג ועכשיו אשחק באחת הקבוצות הטובות באירופה. אני לא חושש מהציפיות. ג'רמי פארגו הוא חבר שלי, שמרנו על קשר גם כשהוא לא שיחק כאן. אני שמח לשתף פעולה עם שחקן נהדר שהוא גם חבר שלי".

על השינוי בעמדת המאמן במכבי אמר רנדל: "לא ידוע לי איך יהיה לשחק תחת גודס ואם זה יהיה שונה, כי לא שיחקתי גם עבור בלאט, אבל שניהם מאמנים טובים. כולם יצטרכו להסתגל לשינויים ואני מאמין שיהיה בסדר".

רנדל הודה כי חשש להגיע לארץ לאור המצב הביטחוני: "אהיה כן, היו לי הרבה ספקות לאור המצב הביטחוני, אפילו אתמול שוחחתי לא מעט עם הסוכן שלי, שאלתי אותו מה הוא חושב, אבל ממה שאני מבין יש הסכם הפסקת אש ואני מקווה עבור כולם שימשיך להיות רגוע. היו לי ספקות אבל הכל בסדר ואני מקווה שככה זה יישאר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
בריאן רנדל שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
חשש מהמצב הביטחוני. רנדל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully