וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין: "עשינו הישג ענק"

27.8.2014 / 20:55

גם ההפסד לבולגריה לא קלקל את הטעם הטוב של מאמן נבחרת ישראל מהקמפיין. גל מקל: "כל מי שראה אותנו, נהנה"

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין. איגוד הכדורסל,
חמוץ-מתוק. אדלשטיין/איגוד הכדורסל

נבחרת ישראל סיימה הערב (רביעי) את קמפיין מוקדמות יורובאסקט 2015 עם הפסד שני, כשנכנעה 69:61 לבולגריה. למזלה, ההפסד הזה היה חסר משמעות, שכן היא הבטיחה העפלה לאליפות מהמקום הראשון עוד לפני שריקת הפתיחה. נקודת האור היתה ג'ייק כהן, שעלה להופעת בכורה בשל חסרונות של דיאור פישר ורשם 11 נקודות.

"לא הייתה שום סיבה להפסד, הובלנו וצריך לדעת לנצח משחקים כאלה", אמר ארז אדלשטיין בסיום. "היו פה שתי עבירות טכניות הזויות. אמרתי לשחקנים לעשות עבירה והשופט חשב שהערתי לו, שיהיה בריא. רצינו לנצח, השחקנים עשו את המיטב, אבל לא הלך. קלענו סקור נמוך מאוד ולא היינו בקצב שלנו".

"היה קמפיין קשה מאוד, צריך אנרגיות", הוסיף המאמן. "התחלנו להתאמן בתחילת יולי, היינו ברוסיה, היינו בגרמניה. לאורך כל הקמפיין היינו שני לילות בארץ. הקשה עלינו שלא אירחנו בארץ, זה היה קשה. השחקנים לא קיטרו על זה ועמדו בזה בכבוד. אני מבסוט מאוד מהם. ההישג הוא ענק - לא כי נתקלנו באריות של אירופה, אלא בגלל כל מה שנלווה מסביב: הפציעות, התנאים, ההצטרפות המאוחרת של החבר'ה, לשחק מחוץ לבית, לעשות את זה קל. הצלחנו לא להסתבך ולשחק בצורה ששיחקנו - זה ההישג הגדול".

גל מקל, מהבולטים בשורות הנבחרת לאורך הקמפיין, הוסיף: "לא כיף להפסיד, בטח לא אחרי שאתה מוביל. היינו כבר ביתרון 18, 15 דקות לסיום, אבל האחוזים מהעונשין לא היו גבוהים גם לא מהשלוש. התקפית לא עמדנו במטרות. היה קמפיין מצוין, כל מי שראה אותנו נהנה. יש הרבה כישרון בנבחרת ויש הרבה למה לצפות. אני נהניתי מאוד לאורך כל החודש וחצי שהיינו ביחד".

ליאור אליהו: "היה משחק חסר חשיבות אך רצינו לנצח אותו. קשה להגיע מנטלית למשחקים כאלו, אחרי ש'חצי' חגגנו ביום ראשון. אך אנחנו חוזרים הביתה עם טעם טוב, סיימנו במקום הראשון, אם הייתם אומרים לי שנסיים במקום הראשון אך נפסיד את המשחק האחרון - הייתי קונה את זה מההתחלה".

שחקן נבחרת ישראל ליאור אליהו. יוסי ציפקיס
לוקח את הדברים הטובים. אליהו/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully