וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד צמודה לישראל, גינזבורג וצ'כיה קרובים ליורובאסקט

ההולנדים גברו 57:66 על בולגריה בבית ב'. הישראלי שמר על ראשות בית ה' עם 67:86 על גיאורגיה. איסלנד הפתיעה בבריטניה

מאמן נימבורק ננו גינזבורג. Sebastian Borowski, GettyImages
צ'כיה שמרה על ראשות בית ה'. גינזבורג/GettyImages, Sebastian Borowski

הדרך ליורובאסקט 2015 המשיכה הערב (רביעי) עם המחזור הרביעי במוקדמות שכלל מספר משחקנים מסקרנים, ובראשו המשחק בו הולנד ניצחה את בולגריה 57:66 במסגרת בית ב', בו משחקת ישראל. הולנד נטלה את ההובלה בפתיחת ושמרה על היתרון בתום הרבע הראשון, אך ברבע השני הבולגרים הצליחו לחולל מהפך וירדו להפסקה ביתרון 39:40. הרבע השלישי היה הפכפך בתחילתו, אך הולנד עצרה את הבולגרים על תשע נקודות ונטלה את ההובלה, אותה לא שמטה עד לסיום המשחק בו ניצחה 57:66.

בבית ה' ניצחה צ'כיה של ננו גינזבורג את גיאורגיה בתוצאה 67:86, ושמרה על ראשות הבית כשלה מאזן של 1:3. בעקבות ההפסד הגיאורגים נפלו למאזן 2:2 שמסבך את תמונת העלייה מבחינתם. תומאש סטורנסקי הוליך את הצ'כים עם 16 נקודות ו-6 ריבאונדים. הונגריה שמרה על המקום השני בטבלה אחרי שגברה על פורטוגל 52:65, וגם לה מאזן של 1:3. גינזבורג ושחקניו יקרובים לשלב הבא, שחקו במחזור נגד פורטוגל החלשה, ואילו הונגריה ווגיאורגיה ייפגשו לקרב שלתוצאתו יש חשיבות רבה בנוגע לזהות העולה.

התוצאה המפתיעה של מחזור המשחקים הגיעה מבריטניה, שם איסלנד ניצחה את הבריטים החלשים 69:71 במסגרת בית א'. הניצחון שומר על סיכויי האיסלנדים לחולל סנסציה ולעלות לאליפות אירופה, ואילו הבריטים המאכזבים איבדו סיכוי.

שחקן נבחרת רוסיה טימופיי מוזגוב. GettyImages
רוסיה לא נזקקה לו הפעם. מוזגוב/GettyImages

פולין עלתה לראש בית ג' אחרי ניצחון חוץ מרשים בגרמניה בתוצאה 76:88 וסיבכה את הגרמנים שעתה להם מאזן של 2:2, פחות טוב מזה של האוסטרים, שניצחו 71:80 את לוקסמבורג החלשה ועלו ל-1:3.

בבית ד' נפגשו מובילות הבית בלגיה ומקדוניה, ובתום מותחן היו אלה הבלגים שניצחו 60:63 והשתוו למקדונים בראשות טבלת הבית. לשתי הנבחרות מאזן של 1:3, כשבמשחק הראשון ביניהן היו אלה המקדונים שניצחו באותו הפרש עם 73:76. במשחק נוסף בבית ניצחה בלארוס את דנמרק החלשה 66:73.

לטביה ממשיכה לצעוד בבטחה אל עבר היורובאסטקט, והעלתה את מאזנה בראש בית ו' ל-0:4 אחרי שגברה על שבדיה בתוצאה 76:79 בתום הארכה, אחרי שוויון 65:65 בתום הזמן החוקי. מי שניצלה את ההפסד של שבדיה כדי להתבסס במקום השני היא רומניה, שגברה על האחרונה בבית סלובקיה בתוצאה 86:90.

בבית ז' רוסיה נקמה בשוויץ על ההפסד המפתיע במחזור הפתיחה והכתה בה ללא רחמים עד לניצחון 56:101. דמיטרי סוקולוב ואנדריי זובקוב הוליכו את רוסיה עם 15 נקודות כל אחד, ניקיטה קורבנוב שלט מתחת לסלים והוריד 13 ריבאונדים, טימופיי מוזגוב שיחק רק 14 דקות וקלע 2 נקודות. בזכות הניצחון לרוסים יש מאזן של 2:2, את הבית המשולש מוליכה איטליה עם מאזן מושלם של 0:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully