וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל: "צריך לשים דגש על הגנת הפיק אנד רול"

20.8.2014 / 8:36

הגארד מוכן למונטנגרו (22:00, ע' 1). פופוביץ': "ההפסד להולנד זעזע את בטחוננו". בייליצה ייעדר, האבטחה באולם תוגבר

גל מקל, נבחרת ישראל בכדורסל. איגוד הכדורסל,
"התקפית אנחנו זורמים ונראים טוב, ככה שמבחינתי ההגנה זה הדגש". גל מקל/איגוד הכדורסל

נבחרת ישראל תעלה הערב (רביעי) בפודגוריצה למשחקה הרביעי במוקדמות אליפות אירופה כשתפגוש את נבחרת מונטנגרו (22:00, שידור ישיר בערוץ 1). בנבחרת יודעים שאם הם יפסידו לנבחרת המארחת, סיכויי העלייה לאליפות אירופה בשנה הבאה יקטנו בצורה משמעותית, ומנגד ניצחון באולם בו ישראל הפסידה עד היום פעמיים, יקרב את שחקניו של ארז אדלשטיין אל המקום הראשון בבית.

שחקני הנבחרת יעלו הבוקר לאימון הקליעות ולתדרוכים אחרונים לקראת ההתמודדות, כשעיקר הדגש הוא עצירת משחק הפיק אנד רול המונטנגרי. בהתמודדות הראשונה בין הנבחרות בקפריסין, אז ניצחה מונטנגרו 97:100, השיגה הנבחרת האקס יוגוסלבית 57 אחוזים ל-2 נקודות ו-50 אחוזים ל-3 נקודות, לא מעט בשל הגנה לא מתואמת של ישראל.

"אנחנו עדיין כואבים את ההפסד הראשון בקפריסין ומאוד רוצים לנצח פה, הנבחרת תמיד התקשתה באולם הזה והגיע הזמן לנצח", אמר גל מקל לקראת המשחק, "אנחנו מרגישים טוב אחרי המשחק בבולגריה ובאים לנצח. הגנת הפיק אנד רול זה הדבר שצריך לשים עליו דגש, קריאת מצבים ושחקנים שקולעים טוב משלוש. נצטרך לשים דגש על זה בעיקר, התקפית אנחנו זורמים ונראים טוב, ככה שמבחינתי ההגנה זה הדגש. המשחק בקפריסין היה מאוד התקפי, אבל כבר ראינו שהולנד לא פראיירים, ואם הם ניצחו פה, אז הם קבוצה טובה בוודאות. אנחנו מוכנים לאתגר הזה, ובאים לנצח".

ארז אדלשטיין: "הקמפיין מתחיל מול מונטנגרו"

שחקן נבחרת מונטנגרו מילקו בייליצה. petros giannakouris, AP
חיסרון משמעותי במונטנגרו. בייליצה/AP, petros giannakouris

גם במונטנגרו מגיעים להתמודדות עם רצון שיא לנצח ולעשות צעד משמעותי לקראת אליפות אירופה. הפורוורד המנוסה מילקו בייליצה, שנפצע בניצחון על בולגריה בשבוע שעבר, יחמיץ את ההתמודדות, כפי שקרה נגד הולנד, ומי שיתלבש במקומו הוא הסנטר הצעיר נמנייה דג'וריסיץ' שלא שותף בהפסד ביום ראשון. במונטנגרו מאמינים כי יוכלו להסתדר גם בלי אחד השחקנים המובילים שלהם.

"אסור לנו להתעלם מהעובדה שהיינו יכולים להיות במצב טוב יותר, אבל גם במצב גרוע יותר", אמר לוקה פביצ'ביץ' אמש במסיבת העיתונאים, "צריכים להתייחס לסיבוב השני כטורניר חדש, שחייבים לנצח בו כל משחק. אין מקום לחישובים, נצטרך לשחק חכם, ואם ננצח נהיה צעד אחד לפני שאר הנבחרות. ישראל מגיעה עם ביטחון גבוה, נצטרך למנוע מהם נקודות קלות במתפרצות. המפתח הוא להוריד את מספר הנקודות שלהם, ונוכל לעשות זאת רק אם נעצור את הסלים הקלים שלהם. אפשר לצפות למשחק קשה מאוד".

אלכסה פופוביץ' הוסיף: "נגיע עם מוטיבציה גבוהה יותר אחרי ההפסד הראשון שלנו. אנחנו נצטרך לצמצם את מספר הטעויות, במיוחד ביחס למשחק נגד הולנד, להגיב טוב יותר ולהיות מרוכזים לאורך 40 דקות. ההפסד להולנד זעזע את הביטחון שלנו, אבל אני מאמין שנדע להגיב טוב למצב הקשה הזה".

אחרי שבשני המשחקים הראשונים האולם בפודגוריצה היה רחוק מלהיות מלא, החליט האיגוד המונטנגרי לאשר כניסה חופשית להתמודדות הערב. הכניסות יפתחו כשעתיים לפני המשחק ויסגרו כחצי שעה לפני ההתמודדות. בשל הרגישות במצב הביטחוני בישראל והחשש מאירועים אלימים, הודיעו באיגוד המונטנגרי כי לא תאושר כניסת חפצים כבדים, בקבוקי פלסטיק, מטבעות, מצתים, עטים, מחזיקי מפתחות, בקבוקי בושם וחפצים נוספים שעשויים לגרום לנזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully